שאלה לגבי בחירת חברת תעופה / מטוס במחלקת עסקים

  • פותח הנושא ANZ1
  • פורסם בתאריך

ANZ1

New member
שאלה לגבי בחירת חברת תעופה / מטוס במחלקת עסקים

השאלה לא עבורי, אני יודע את מה אני הייתי בוחר,
אבל לגבי טיסה לזוג מישראל לניו זילנד (וחזרה),
טיסה עם עצירה אחת, קצרה, הטיסה במחלקת עסקים
השאלה לגבי סוג המטוסים, וכמה הם ישנים, ומה רמת המחלקות,
איזה טיסה יותר איכותית, במטוס יותר חדש, עם פחות בעיות.

יש 3 אפשרויות
1. טיסה עם אלעל להונגקונג עם בואינג 777 (הוא ישן ?)
ומשם טיסה עם אייר ניו זילנד גם עם בואינג 777 שכנראה גם הוא ישן, כי בטיסות חזרה כבר החליפו לבואינג 787
2. טיסה עם קתאי פסיפיק, ב2 הטיסות עם A350
3. טיסה עם קוריאן גם עם בואינג 777

ועוד שאלה, מישהו יודע מה ההבדל בקתאי פסיפיק בן ביזנס סייב לביזנס פלקס,
פער המחיר גדול, ולא הצלחתי למצוא מה הפרטים השונים ?
 

לאונידס

Active member
לגבי המטוסים, איכות הישיבה ומוצרים משלימים תמצא את כל המידע

באתה הבא
https://www.seatguru.com/
&nbsp
בד"כ ההבדל בין Save ל Flex הוא בגמישות התנאים לשינויים וביטולים.
אז הניחוש המלומד שלי אומר שזו הכוונה, אבל כדי להיות בטוח תצטרך לבדוק באתר האינטרנט של החברה
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני הייתי בוחרת בקתאי פסיפיק
בדרך כלל הפלקס יותר יקר וזה אומר שהכרטיס גמיש וניתן לשינויים ללא תשלום נוסף. לפי דעתי המחיר עבור הפלקס יותר יקר מהשינוי או דמי הביטול אבל צריך לבדוק באתר של חברת התעופה
 

ANZ1

New member
אין בזה היגיון

ההבדל במחיר בן הפלקס לסייב הוא 1000 דולר
המחיר לשינוי כרטיס בסייב הוא 100 דולר
גם הפער בעלות ביטול, שינוי הוא 100 דולר
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני עשיתי את ההשוואה בחברות תעופה אחרות בהן טסתי
ההבדל של 1000 דולר במקרה שלך - ללא שבדקתי מה ההבדלים בין שני הכרטיסים, לא מצדיק לקנות את הפלקס כי השינוי ו/או הביטול הרבה יותר זולים מאשר בחברות בהן אני טסה וכאן הפער הוא 900 דולר (במקרה של 100 דולר לביטול או שינוי) לכן יהיה עליך לבדוק היטב איזה עוד תנאים ישנם לטובת הפלקס לעומת הסייב אולי זה צבירת נקודות טיסה? בקיצור זה צריך להיות משהו ששווה לשלם בשבילו עוד 1000 דולר.
 

YosMan1

New member
ההבדל הוא אכן במחיר השינויים, ואמנם מחיר השינוי הוא נמוך

בשני המיקרים.
טסתי איתם לפני כמה חודשים ובדקתי את זה. ההבדל היה בין 100 ל 150 דולר עבור השנוי.
תלוי במסלול ובמלחקה כמובן.
 

המתמידים

Active member
דירוג לדעתי

הי, לדעתי
- קטאי תהיה האפשרות המועדפת (תלוי ביחס תמורה למחיר אז צריך לראות מחירים). בגדול מדובר באחת החברות הטובות בעולם מבחינת שירות/תנאים וכמובן צי מטוסים צעיר יחסית. ה-350 הוא state of the art במובן של חווית שירות וטיסה, ומחלקת העסקים שם מצוינת. יש כמה בעיות קטנות אם אתה יורד לפרטים אבל בגדול זו העדיפות הגבוהה לטעמי.
- אייר ניו זילנד חברה נהדרת. המצחיק הוא שהיא חברה קטנה יחסית עם כמה עשרות מטוסים אבל היא עושה כותרות חיוביות בקרב נוסעים מתמידים. טסתי מספר פעמים בכל מחלקות השירות. ה-777 לא כל כך ישן. הייתי מהמר שיש להם אותם 8-12 שנים בערך.
- קוריאן - לא משהו לטעמי. השירות סביר+ אבל איכות המושבים והטיסות לא משובחת. המטוסים הם 772 ולא 77W, ומעט יותר ישנים. מחלקות היוקרה נחמדות אבל לא מתקדמות במיוחד.
- אל על ב-772 יש מחלקות יוקרה נחותות וישנות יחסית אך מצד שני זה שירות ברמה גבוהה יותר מאשר קוריאן ואפילו אייר ניו זילנד. אם הטיסה זולה יותר עם אל על, או שיש נקודות נוסע מתמיד לצבור הייתי בוחר באפשרות זו.
 
למעלה