קונקשנים קצרים מדי?

Jupiter30

New member
קונקשנים קצרים מדי?



 

דניאלה1311

Active member
מנהל
בטיסה של אוסטריאן הלוך יש 50 ד' ברוטו
זה ממש קצר, אבל גם בלופטי היה לנו דומה והם הריצו אותנו. מה שצריך לעשות זה להודיע לדיילות כשמודיעים שיש חצי שעה לנחיתה שיש לכם קונקשן של כ-40-45 דקות למיאמי ואתם מבקשים לרדת ראשונים, בדרך כלל הן עוזרות וגם לבקש לבדוק את שער הטיסה הבאה. בדרך כלל מראים במוניטור של הטלויזיה (אם יש כאלו בטיסת תל-אביב-וינה) את השערים, אבל אם אין, הן יכולות לברר ואז לוקחים את הפקלאות ורצים לגייט הבא.
&nbsp
אני לא מסכימה יותר לקונקשנים האלו ולא טסה עם לופטי לארה"ב בטיסות הבוקר כי העצבים שלי מתרופפים. אבל העובדה היא שזה מחושב על הדקה ואם אין איחור בנחיתה כולם מגיעים בזמן. ואם לא? זו האחריות שלהם. אגב, פעמים רבות המטוס נוחת מוקדם יותר ואז יש מרווח של עוד כ-15 או 20 דקות.
 

moco10

New member
הנתון הרלוונטי חסר והוא מה המחויבות במיאמי באותו הערב

האם צריך להגיע לחתונה או שרק למלון והתוכנית האמיתית מתחילה רק למחרת.

אם נמכר קונקשן כזה אז כנראה שהוא יהיה בסדר בסבירות גבוהה, כי אחרת הם לא היו מוכרים אותו, כי פספוס יגרום להם לעלות כספית.
כמובן שההסתברות שיהיה פספוס עולה עם התקצרות זמן הקונקשן ופה עולה השאלה ששאלתי על מחיר האיחור. האם זה סתם התעכבות מעצבנת או שיש סכנה לפספוס של מאורע חשוב. לזכור שרוב הסיכויים שהקונקשן יעבוד כמתוכנן.
 

sitvaniyot

New member
הערה

נכון שאם נמכר קונקשן קצר זו בעיה של חברת התעופה, אבל תלוי גם בשדה התעופה ואם יש מזוודה שצריך להוריד מהמטוס. לא הייתי קונה כרטיס כזה עם מזוודות כשהקונקשן הוא בפרנקפורט למשל.
 

moco10

New member
אם יש פספוס, זו גם בעייה של הנוסע כמובן

אף אחד לא אוהב לחכות בשדות תעופה ולאחר ליעד הסופי.
הנקודה שלי היא שההסתברות לכך נמוכה, ומה שמבדיל בין סיכון שסביר לקחת לכזה שאינו סביר תלוי מאוד גם ב"מחיר" האישי של עיכוב. האם זו רק חוסר נוחות או פגיעה מהותית במטרת הנסיעה. מזוודה שמגיעה באיחור זה לרוב בגדר אי נעימות בלבד, פריטים קריטיים לא כדאי לשים במזוודה.

הנקודה שזו "בעייה של חברת התעופה" רק באה להבהיר שמדובר בהסתברות נמוכה שזה יקרה.
 

תומלול

New member
לי פעם אמרו שחובה שיהיה קונקשן של שעה, למשל בקנדה

כשטסים לונקובר דרך טורונטו, חברת התעופה מחוייבת לתת קונקשן של שעה (אולי אפילו שעה וחמש דקות). גם זה בעיני לא ממש מספיק בהתחשב בכך שעוברים משדה תעופה בינלאומי לשדה תעופה מקומי וצריך לרוץ מרחק של איזה 500 GATES (כמובן הגזמה, אולי רק 400...).
עשיתי את זה פעם אחת בצעירותי כשהטיסה אחרה להגיע לטורונטו והיו לנו 40 דקות - לעולם לא עוד!
 

cleveland brown

New member
היה לי אותו דבר לפני 3 שבועות עם אוסטריאן ולא הספיק

טסנו לוינה ומשם (קונקשן של שעה) ומשם לקלגנפורט.
הטיסה יצאה מפה באיחור, לא הספקנו לטיסת המשך אף אחד לא טרח לעזור להריץ אותנו (בניגוד למשל לטורקיה ששם תמיד עושים את זה). טיסה אחרת הייתה רק 8 שעות אחרי... אז הציעו לנו כרטיס לרכבת..(במקום 50 ד' טיסה, 4 שעות נסיעה) בסוף עד שהמזוודות שלנו אותרו פספסנו גם את הרכבת בקיצור במקום לנחות ב 10 הגענו ב- 19:00 בערב מתים מעייפות....
לסיכום - לדעתי קצר מדי
 
למעלה