לונדון, הזמנתי שרות הסעות מהמלון להיתרו, יומיים מראש, לשלוש שעות לפני ההמראה.
הזמנתי מאתר שהזמנתי בו כבר כמה פעמים ותמיד עבד כמו שצריך.
londonairporttransport.co.uk
המחיר היה קצת יותר זול מהפעמים האחרונות שהזמנתי - 28 פאונד.
בדרך חזרה למלון יוצאים מהאנדרגראונד ופתאום קופצות שתי הודעות של שיחות שלא נענו ואימייל שהנהג יתעקב בשעה!!!
לא נורא, הגענו למלון והזמנו אובר (משמעותית יותר יקר ואחרי כמה דק קפצה הודעה שהמחיר עלה בעוד 30%), ירדנו ועשינו צקאוט והאפליקציה סימנה שהרכב מגיע תוך 4 דקות.
רבע שעה מראה 4 דקות ואחר כך זה התחיל לעלות, שוב מגיע טלפון מהנהג שהוא מתעכב (פקקים ...) וביקש שנבטל את ההזמנה.
בינתיים הזמן רץ וכבר שעתיים וחצי לפני המראה.
בעצת פקיד הקבלה לקחנו את המזוודות והלכנו לאנדרגראונד,
30 מעלות בחוץ, אוקספורד סטריט מפוצץ אנשים בקושי אפשר לזוז.
בכניסה לאנדרגראונד כמובן שאין מדרגות נעות ונסחבים עם המזוודות במדרגות.
נסענו לתחנת פדינגטון (בקרון לא היה מיזוג בקושי אפשר לנשום) כדי לקחת את ההיתרו אקספרס.
הגענו 3 דקות לפני שהרכבת יצאה, רצנו רצנו והצלחנו לעלות.
הגענו להיתרו שעה ורבע לפני ההמראה...
באופן מפתיע לא היה בכלל תור לא בצקאין ולא בבדיקות ביטחון והגענו לגייט בזמן ואפילו חיכינו קצת.
עיייפים מזיעים אך שמחים (אפקט העז)
מסקנה: תמיד לקחת זמן נוסף לבלת"מים.