מחירי טיסות

ANZ1

New member
זה בדיוק העניין, אין בעיה שאתה טרול, תהיה טרול גאה,לא בארון

 

אסף563

New member
הוא לא טרול

לטרולים (לפחות אלה שמכבדים את עצמם) יש לפחות טיפה של תחכום. זה טרול לעניים, לא מצחיק, לא מתוחכם, לא מעניין, ולא מזמין הטרלות כתגובה, סתם בזבוז של ביטים.
 

Grosseto

New member
תודה


 

מיקהפ

New member
אני רק שאלה, (ל-Grosseto כמובן)

הם אוהבים קוט'ג חביתה וסלט?
אין בעיה לפתוח קופסת סרדינים ולהכין טחינה.
 

Grosseto

New member
עשיתי רישום מוקדם לאירוח דיילות (וטייסות) בלבד

אדווח על התפריט המועדף,
שמעתי שדיילות מקפריסין חובבות בורקסים
 

לאונידס

Active member
נסיון לתשובה רצינית, אנחנו כלקוחות לא יודעים לתמחר עחות טיסה

אין לנו מספיק מידע כדי להבין מה העלות האמיתית להטיס אדם מנקודה א' לנקודה ב'.
כשגולן טלקום יצאו לשוק הסלולרי עם חבילה של 99 שקלים שכוללת שיחות ו SMS בלי הגבלה וחבילת גלישה יפה -
החשבונות הממוצעים היו 400 שקלים, שילמנו בנפרד על כל SMS וכל MMS ועל דקות שיחה, שיחות לחו"ל עלו הון וכו'.
ה"מומחים" אמרו שבמחיר הזה כשכמעט הכל כלול בעסקה אין סיכוי שגולן ישרדו, שהם רק יפסידו, שבמקרה הטוב זו התחלה שממנה המחירים יעלו.
&nbsp
היום מי שמשלם על חבילה של מעל 29 ש"ח מוגדר פראייר, בטח אם משלם 99 ש"ח, והחבילות היום הרבה יותר נדיבות, על אחד מהסימים המשפחתיים שלנו יש לי חבילה של 100GB והוא עולה 25 שקלים לחודש.
&nbsp
אז מה שווה הניבוי של מומחים?
&nbsp
בכלכלה קלאסית לימדו אותנו שיש שני כוחות שמאזנים את המחירים בשוק, העלות לכל אורך שרשרת האספקה והמחיר שהלקוח מוכן לשלם.
בכלכלה חברתית לימדו אותנו שהכוחות לא שווים, הספק יודע כמה הלקוח מוכן לשלם אבל הלקוח לא יודע מה העלות האמיתית של הסחורה/שירות.
הלקוח יודע רק להשוות.
האם 99 שקלים לחבילה סלולרית לחודש זה הרבה או מעט? לעומת 400 שקלים זה זיל הזול, לעומת 25 שקלים זה יקר. אין תשובה מוחלטת, רק יחסית
מגן מסך לסלולרי, כמה צריך לעלות? 100 שקלים? 10 שקלים? שלושה מגינים בדולר? תביט היום על השוק ותראה שכל התשובות נכונות.
&nbsp
כמה צריך לעלות כרטיס טיסה ללונדון בשיא העונה בקיץ?
כשרק אל על ובריטיש בתמונה - 600-700$ בקלות והקהל מקבל את המחיר כסביר.
אם מכניסים את איזיג'ט WIZZ ומונראך (ז"ל) לתמונה ורוכשים כרטיסים בזמן 300$ הופך למחיר הגיוני, חלק מהקהל כבר לא חושב ש 700$ מחיר הגיוני. ואז אולי אל על פתאום תפתח מותג LOW COST וגם היא תמכור בזול
אז 200-300$ מחיר רצפה שאי אפשר לרדת ממנו? אין לנו כלקוחות מושג לגבי עלויות אז נשאר לנו רק להשוות, אם תבדוק מחירים של טיסות פנימיות באירופה ותשכלל את המרחק (ישראל רחוקה יחסית) תראה שיכול להיות שאפשר גם לרדת לאזור ה 100$.
&nbsp
כמה עלתה טיסה לקפריסין? הנה באו ראיין ומוכרים באופן סדיר את הכרטיסים הזולים ברבע מהמחירים שהיו עד לא מזמן "זולים"
&nbsp
 

guinness76

New member
ראיין הכניסו את המהפכה לארץ.

מי שהתחילו אותה היו WIZZ עם טיסות בסדרי גודל של 100-120E ראיין פשוט פוצצו את הכל והורידו מחירים לרצפה. ואפשר לראות שם WIZZ מושפעים מהם.

יש טיסות עם ראיין במחירים מגוחכים של 60 יורו הלו"ש או 20 לכיוון .
אני אישית ראיתי 5 יורו לכיוון לפאפוס .
מה שעשו ראיין פשוט לקחו את WIZZ לקיצון.

עוד נקודה שמתעלמים ממנה אפשר לקחת את ראיין לקפריסין ולהמשיך משם לארופה...
 

dudi4321

Member
been there done that

וניסית קומבינציות ל או מאירופה ולא יצא טוב.
&nbsp
 

לאונידס

Active member
זו היתה אבולוציה, לא רבולוציה (מהפכה)

אני חושב שאת הטיסות הזולות עוד התחלתי עם Tui, שהיו יקרות יחסית לזולות של היום אבל יחסית למה שהיה אז הם היו מאוד זולים.
ההמשך היה עם air berlin ז"ל, איזיג'ט, אוסטריאן במותג ה low cost, לופטהנזה נתנו תקופה של טיסות זולות, אל על גילתה זליגה לחברות low cost ולא רצתה לשחוט את המחירים שלה אז יצרה מותג low cost, אכן גם wizz נכנסו לתמונה ועכשיו ראיין שגם הם נכנסו בשלבים, קודם עובדה ואח"כ נתב"ג.
&nbsp
המחירים לא צנחו פתאום מ 700$ ל 200, מדובר בתהליך של לפחות 10 שנים.
 

dudi4321

Member
גולן כמו חברות התעופה קיבלו סיבסוד ממשרד התקשורת / תחבורה

בטוח שהם התחשבו בהתחשבנות שלהם. נניח שלמדינה זה עוזר שזרם התיירות עולה.
 

darkshadow1

New member
הבעיה מתחילה במחיר שעליו מדברים.

מחיר של אותה הטיסה בתקופות שונות יהיה שונה, מחיר של מחלקות שונות באותו המטוס יהיה שונה- ואפילו המחיר של אותו המושב באותה הטיסה יכול להשתנות כתלות בזמן שבו הכרטיס הוזמן.
בקיצור- אין שום דרך לתת פה תשובה מוחלטת, אבל אני חושב שאפשר לומר די בוודאות שהמחירים של טיסות בקווים שהטיסות בהם מופעלות ע"י כמה חברות תעופה, שחלקן low cost- נוטים להיות תחרותיים, ואני לא חושב שיש שם פוטנציאל הוזלות משמעותי (אם כבר פוטנציאל להתייקרות בגלל העלייה במחירי הנפט). בקווים שאין בהם תחרות משמעותית- עדיין יש סיכוי להוזלה (בעיקר למזרח, ארה"ב ודרום אמריקה).
 

SupermanZW

Well-known member
מחירי הטיסות ימשיכו לרדת ירידה איטית אך תנודות עונתיות ישארו

שיאי עונות התיירות לעד יישארו יקרים יותר מתקופות השפל.

לגבי מחירי הנפט שכבר התייחסו אליהם, כבר מפתחים מטוסים חשמליים ומטוסים עם פאנלים סולאריים על הכנפיים, סביר להניח שבעוד 20-30 שנים מחיר הנפט יהיה הרבה פחות רלוונטי.

יש תחרות הולכת וגוברת בענף התעופה שמלווה גם בירידת עלויות מסיבות טכנולוגיות, לכן אין ספק שירידת המחירים תימשך.

5 שנים מהיום טיסות יהיו זולות יותר, אך לא באופן משמעותי, אני צופה שהן יהיו בין 10% ל20% זולות יותר.
 
למעלה