מחירי טיסות

מחירי טיסות

בנוגע לעלות מחירי הטיסות, כידוע, בשנים האחרונות המחירים ירדו משמעותית.
האם מחירי הטיסות עוד ימשיכו לרדת (כמובן שאם הנפט ומכירי דלק המטוסים יצנחו זה ישפיע, אך ללא קשר לכך), האם יש להם עוד לאן לרדת? או שהמחירים הגיעו לרמה כזאת זולה שלא ניתן יותר להורידם?
מה יהיה בנוגע למחירים עוד 5 שנים יחסית להיום?
מה מונע מהמחירים להמשיך לרדת? איזה שינויים עוד צריכים להתקיים ולקרות כדי שהמחירים יירדו עוד יותר?
ביטול תקנות מיותרות?
הפרטת רשות שדות התעופה?
 

Grosseto

New member
משנה הבאה RYAN תציע טיסות בחינם

תמורת אירוח צוותי הטיסה בבתים פרטיים
 

Grosseto

New member
ממש לא

יש גם תעריפים מיוחדים למי שמארח קרוב לשדה התעופה, ועוד אקסטרות על תפריט
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
קח את התשובות של Grosseto
בערבון מוגבל או כפי שנאמר באנגלית
with a grain of salt
&nbsp
השאלות שלך נועדו למחקר כלכלי ואצלנו בפורום אני חוששת שאין מי שיוכל לתת לך תשובות. אני גם לא בטוחה שמשרד התיירות למשל יוכל לתת לך תשובות וקשה מאד לצפות מה יהיה בחודש הבא לא כל שכן בעוד 5 שנים. אם אתה רוצה לטוס קנה עכשיו ככל שאתה מקדים בקניה המחיר זול יותר - בדרך כלל, כי יש גם יוצאים מהכלל.
&nbsp
 

ANZ1

New member
למה זה מסוכן ?

לפני לא הרבה שנים, שילמת 5 דולר לדקת שיחה לחו"ל, היום השיחה בחינם כחלק מהחבילה של הסלולר.
לפני לא הרבה שנים שילמת על תיבת דואר אלקטרוני (אולי כבר שכחת), ואז הגיעה גוגל.
לפני 30 שנה, אנשים טסו לחול פעם בחיים, או פעם בעשור, היום עושים את זה מתי שבא לך.
בעבר טלפון היה רק דרך בזק, והיית צריך לחכות חצי שנה עד שיתקינו לך, היום אתה יכול לעבור בשעה לכל חברה אחרת.
בהחלט הגיוני שמחירי הטיסות ימשיכו לרדת,
יתחילו להכניס פרסומות כמו בגוגל ושאר השרותים החינמים,
טכנולוגיות מתקדמות,
יש אנרגיות חילופיות זולות, מטוס חשמלי יעלה הרבה פחות ממטוס שטס על דלק.
זה העולם, חברת אלעל היא חברה פרטית כלכלית, לא חברה לאומית, אם היא תצליח להתמודד עם השינויים היא תשרוד, ואם לא, היא תפשוט את הרגל.
מה שחשוב זה הציבור, זה שאתה תשלם כמה שפחות.
 

dudi4321

Member
מטוס חשמלי

מזקיר לי כסא חשמלי, שוק חשמלי, ברק. ואופנים חשמליות. אפילו טסלה מתמודדים עם המרחק הסופי במיילים. היחס דלק למשקל המטוס וטווח לא מתקרב בחשמלי עם בטריות כבדות. יעילות מטוס סילון היא פנומנלית בגבהים של עשרות אלפי קילומטר.
 

moco10

New member
מטוסים חשמליים אכן נראים כאחת הטכנולוגיות המרוחקות יותר

בנוסף, אין למטוסים חשמליים (תאורטיים) את היתרונות שיש למכוניות חשמליות.
בעולם שבו ייגמר הנפט באדמה, אך יהיו מקורות אנרגיה אחרים, יכול להיות שלמטוסים יהיה סביר לייצר דלק כימי באופן מלאכותי.
 

Grosseto

New member
אם אל על תקרוס

המדינה תלאים אותה מחדש,
אין מה לדאוג.
&nbsp
זה קרה עם הבנקים והקיבוצים וזה יקרה גם עם אל על
&nbsp
&nbsp
 

xfwind

New member
נמנעתי מהזמנת כרטיסים באל על בגלל חשש למימושם

 

YosMan1

New member
קריסה זה פחות מדאיג, ביטול טיסות זה דבר יומיומי באל על , רק

לפני 10 ימים טסתי עם חברה אחרת ועל הלוח בנתבג (שמציג בסה"כ שעתיים של טיסות) הופיעו שתי טיסות מבוטלות של אל על.
 

Grosseto

New member
ברור, זה נמל הבית

אל על מוציאה משם עשרות טיסות בכל יום,
ולכן שתי טיסות מבוטלות זה נשמע הרבה, אבל באחוזים זה יוצא פחות מחברות תעופה אחרות .
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

ANZ1

New member
לא נכון

אלעל היא אחת החברות עם אחוזי הביטולים הגבוהה בעולם.
אין חברה מערבית אחרת עם יותר ביטולים.
9 טיסות בוטלו בשבועיים האחרונים.
בשנה שעברה אלעל זכתה בתואר :החברה הכי לא מדייקת בעולם, עם הכי הרבה איחורים וביטולים
https://www.jpost.com/Business-and-...ds-least-on-time-airline-pilots-blamed-460457

ובתואר החברה הגרועה בעולם
https://www.bloomberg.com/news/articles/2017-01-09/the-best-and-worst-airlines-in-the-world
 

Grosseto

New member
ככה זה שלא מתפשרים על בטחון ובטיחות

קצת יוצאים באיחור, אבל בראש שקט
 

ANZ1

New member
אתה טרול מאד מוזר

כל פעם אתה לוקח כיוון אחר
עכשיו נהיית טרול פטריוטי ?

אין שום קשר בן ביטחון ובטיחות לאיחורים,
אם כבר הפוך,
באותה שנה שאלעל זכתה בתואר החברה הכי מאחרת ומבטלת,
היא גם זכתה בתואר החברה עם צי המטוסים הכי ישן ולכן הכי לא בטיחותי.

הסיבה שיש איחורים וביטולים כי לטייסי אלעל לא מספיק שהם מרויחים פי 3 מטייסים מערבים אחרים והם רוצים להרויח יותר.

ובקשר לביטחון, מטוסי אלעל הם המטרה הראשונה של כל מחבל בעולם, זה החלום הרטוב של כל הטרוריסטים, לכן מטוסי אלעל הכי פחות בטוחים בעולם.
וזה הסיבה שבכל שדה תעופה הדלפקים של אלעל נמצאים במקום הכי רחוק,
אם מאפיונר הולך ברחוב עם שומר ראש, זה לא עושה אותו יותר בטוח, מאדם שלא מאיימים עליו, אלא הפוך.
תתרחק ממטוס שכולם רוצים לפוצץ.
 

Grosseto

New member
אני מעדיף מטוס ישן עם טייס יציב מחיל האוויר

מאשר איזה איירבוס דנדש שבתוכו טייס עם נטיות אובדניות.
&nbsp
מטוס אחד התאבד כאן , מטוס אחר התאבד שם
ומטוס אחד לא מוצאים עד היום
 

Grosseto

New member
וזה שאתה מטיח בי כינויים לא עינייניים

מוכיח שאני צודק
 

ANZ1

New member
אתה ההגדרה המילונית של טרול

מעבר ל1000 ההודעות שלך שאין להם קשר למציאות בכל שרשור שכתבת בו.
ההתנהגות שלך בשרשור הזה היא בדיוק ההגדרה של טרול.
מתווכח בשביל הויכוח וכל פעם שמוכיחים לך שאתה כותב שטויות אתה משנה כיוון,

התחלת לכתוב שאלעל לא מאחרת ולא מבטלת, וחברות אחרות עושות את זה יותר,
אז הוכחתי לך שזה לא נכון,
אז שינית כיוון ואמרת שהיא מאחרת בגלל בטיחות,
אז הוכחתי לך שמטוסי אלעל פחות בטוחים
אז שינית כיוון ואמרת שמטוס בואינג בן 40 יותר בטוח ממטוס חדש, שזה כמובן שטויות,
ואז כתבת שטייסי העולם מתאבדים וטייסים ישראלים לא, שזה הפוך מהעובדות,
לטייסי אלעל וטייסי חיל האויר הישראלי יש אחוז התאבדויות גדול מהממוצע העולמי.
ויש שורה של טייסים ישראלים שהתאבדו כולל עם המטוסים שלהם.
http://rotter.net/forum/scoops1/195526.shtml

http://www.iwomen.co.il/item.asp?aid=83321

https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4681079,00.html
 

Grosseto

New member
לא חוכמה מצדך להביא לי אסמכתא לכל טענה

שזה דבר שגוזל זמן שאין לי,
&nbsp
ואתה גם ממש משעמם,
אני לפחות ממציא דברים מעניינים
&nbsp
&nbsp
 
למעלה