תאילנד זה קשה :)

RonspotNL

New member
אמנם מעולם לא הייתי עוד בתאילנד אבל את קצת מערבבת כמה דברים

ראיתי את הדברים שאמרו לך ואמרו לך לקחת בחשבון שמתוך הצרכים והרצונות שלך את צריכה לקחת בחשבון דברים שקשורים למשל לענייני מזג אוויר " זול" זה כבר עניין של טעם אישי מה גם שניו יורק והקאריביים והמלדביים שונים זה מזה וגם תאילנד ולכל מקום יש דברים אחרים להציע לתייר המגיע אליהם למה את חושבת שרק חלק אחד מתאים למישהו צעיר או מבוגר יותר? כל אחד ואחת והעניין שלהם אני מטייל באירופה המון ואני לא אדם של מוזיאונים למשל מה לעשות ודבר נוסף זה שישראלים אחרים אוהבים את תאילנד זה לא אומר שאת תאהבי בהכרח את המקום גם כן ומבלי לפגוע אבל בכל זאת זה שהרבה חובבי נשים עשו טיול עם הבת זוג הרשמית שלהם (לפחות עד הגירושים האפשריים )בתאילנד זה לא אומר שגם את תאהבי את המקום ויהיה לכם "מושלם "ומכיוון שראיתי שאת רוצה כשר(שזה בסך הכל אוכל עם טיפה יותר מלח ומים לא כזה רציני) בענייני אוכל זה כבר מסבך את העניין כי אני מניח שלא יהיה לכם בכל מקום אפשרות לאוכל שכזה בכל זאת בתאילנד יש מנהגי אכילה שונים מישראל אז תחפשו מקום שמתאים לכם בכל הדרישות המתאימות לכם חופשה נעימה
 
אני חושבת שאולי התגובות אלייך נובעות מאיך

שכתבת את ההודעה המקורית. את נקראת כמו בלגן אחד גדול, יש לך כל מיני סטיגמות שאת זורקת בכל משפט שלישי, ואני אישית למשל, מאוד רציתי לעזור במשהו (אני נוסעת לתאילנד בעוד שבועיים), אבל לא הצלחתי לחשוב על איפה אני כותבת לך משהו בכל הבלגן.
לדעתי מי שענו לך דווקא ממש ממש רצו לעזור לך ולכן ניסו או לומר לך שהדיעות שלך יכול להיות לא נכונות לגבי כמה דברים, ניסו אולי לתת לך איזו נקודת מוצא לטיול שלך, או בגלל כל הבלגן שנראה שאת נמצאת בו, לתת לך רעיונות אחרים.
 
בטוחה שזה ענין של מזל

אני באופן אישי הייתי בתאילנד בספטמבר ( לפני 15 שנה אבל מי סופר )
ודווקא כשהייינו בקופיפי ירד גשם זלעפות ללא הפסקה
אחרי יום וחצי ארזנו את עצמנו וחזרנו לבנגקוק
אז פשוט צריכים להיות מוכנים לכל תרחיש ולהיות גמישים בהתאם
תהנו , תאילנד מהממת . מאד הייתי רוצה לחזור לשם בקרוב
 

אולגה007

New member
התייחסות חופשית

להן התייחסותי - לא לפי הסעיפים וגם כללית משהו:
ראשית כ-22 יום זה זמן טוב רק לתאילנד - אמנם לא תספיקו הכל אבל אף אחד לא מספיק הכל....
נחיתה בבנקוק ללא יציאה מהשדה (השאירו את העיר בנקוק בסוף) והמראה לצפון לכ-5 ימים. כולם לוקחים טרק (עאלק טרק...) כאשר נוסעים ברכבים/גיפים ויושבים 2 לילטות באיזה כפר בתנאים לא של ירח דבש... כאשר יש שיט רפסודות, רכיבה על פילים, הליכה ברגל וכו' - די צמחוני וגם הנוף הוא של הגליל העליון +.
טיסה מהצפון לפוקט - אין טעם להישאר שם כי זה אי גדול ומתוייר לעומת שאר המקומות שהם קטנים ומדהימים כמו קו פי פי, קרבי, קופנגן וקוסמוי (בצד השני של היבשה). אין טעם להיות בכל האיים שרשמת, ביחרי 2 מקומות ובהישארי בכל אחתץ כמה ימים - לא חייבים כל היום אטרקציות, באיים ניתן להנות מבטן/גב, אוכל טוב ופינוקי פירות ומסאזים... יש טיולים מאורגנים ליום שלם עם סירה (קטנה, גדולה.. - יש מבחר) שמפליגה לכמה איים אחרים כולל ארוחות וזה נחמד.
באיים תשהו כ-8 ימים ואם תהנו מאוד אז ניתן יותר על חשבון בנקוק.
את השאר סעו באוטובוס לילה לבנקוק - קחו מלון טוב ולא באזור הקווסאן (אתם לא חיילים משוחרררים שמחפשים לישון בזול בשוק הכרמל...) אלא באזור השגרירויות ויש מלא מה לראות בבנקוק, קחו את שירות המוניות על הנהר, כן בקרו ברחוב הקווסאן.
אם מיציתם את בנקוק ניתן לעשות גיחה של 3 ימים (2 לילות) עצמאית לאזור בנקוק לגשר על נהר קוואי (הגשר עצמו, בית קרבות, איזה מוזיאון והכל באוירה רגועה), למחרת השוק הצף ואח"כ אייוטה, אחת מבירות הממלכה העתיקות, מקום מדהים עם מלא מקדשים... וחזה לבנקוק.
לגבי עונת המונסון - לא זוכרת, בידקו באתרים - לי יצא פעם אחת להיות בעונת המונסון באיים - גם אז יש גשם כמה שעות ולאחר מכן הכל מתייבש במהירות ויש שמש... - אבל יש לבדוק.
תהנו - אולגה -007
 

NOS האחת

New member
היי אולגה

לפי מה שאני מבינה ממך - אז הצפון לא באמת כזה לירח דבש, אלא יותר לחופשת חיילים משוחררים. אני מבינה את זה פה מהרבה תגובות.. הטראק והג'יפים - זה "עלק טראק", יושבים בכפר בתנאים "לא של ירח דבש". - אז לא כדאי לוותר על הצפון? כי אם זה פחות מתאים לסגנון חופשה הזו ספציפית אז למה ל"בזבז" 5 ימים על החלק הזה? תקני אותי אם הבנתי לא נכון.
לגבי פוקט-הרעיון היה נגיד להיות בריילי ביץ ובקופיפי לבטן גב, ובפוקט שזה יהיו ימי אטרקציות ופחות בטן גב. כאילו שילוב של מקומות -ככה שהטיול ייצא חלק בטן גב וחלק חוויות אטרקציות. לגבי כך שאין טעם להיות בכל האיים. העניין הוא כזה: קופנגן וקוסמוי הבנתי שיותר מומלצים לתקופה הזאת של השנה, וקופיפי וריילי הבנתי שהם בול לירח דבש. אז כאילו.. על מה לוותר? ואיך?

לגבי האוטובוס לילה לבנגקוק-לפי הבנתי מתגובות פה בשירשור-עדיף לנו ספציפית לאור כל הנסיבות דווקא טיסה, ולא לשרוף 10 שעות בנסיעה..

&nbsp
המון תודה
 

אולגה007

New member
אז ככה - לא שחור או לבן

שוב, 22 יום זה לא מעט ובעקרון מספיק גם לצפון, גם לאיים וגם לבנקוק ולאזור.
הצפון - לדעתי (הייתי פעמיים בהפרש של כמה שנים) לא חובה - כולם עושים סוג של טראק, סיבוב מפעלים, כמה מקדשים וכל ערב הולכים לשוק הלילה - מקדשים יש גם בבנקוק ובאאיוטה, שווקים מכל סוג שהוא (סופ"ש, פרחים, לילה וכו') יש גם בבנקוק. חכי לעוד תגובות מכאלה שכן התלהבו מהצפון (יש כאלה).
לגבי האיים - פוקט אני הגעתי לשם וישר חתכתי לאיים הקטנים (הייתי בקופיפי, פרנאנג, ראלי ביץ - יש כאלה שלא איים אבל מתפקדים כאי כי ניתן להגיע אליהם רק עם סירה) ובצד השני הייתי בקוסמאוי (שגם יחסית די גדול, כלי רכב וכו'). פוקט גדול מידי וסואן מידי וגם מתוייר מידי בכל מיני תיירים הבאים מאירופה בטיסות ישירות. בעקרון האיים זה גן עדן אמיתי אבל הרבה תלוי במקום הלינה - לירח דבש ממליצה לא לחסוך ולקחת בקתה מאובזרת מדהימה בכפר נופש (כמאה יורו ללילה בקלות).
אוטובוס לילה - אולי עדיף טיסה אבל הייתרון באוטובוס לילה שהוא זול יחסית לטיסה ופה, להבדיל ממלונות (בהמשך) ניתן לחסוך - האוטובוס נוסע כל הלילה ואתם ישנים. האוטובוס הוא עם כסאות המתיישרים כמעט למיטה כך שהם מאוד מפוארים (יש לקחת ביגוד חם כי הנהג מקפיא עם המזגן) וכך קמים בבוקר.
כפי שכתבתי באזור בנקוק ניתן בקלות להרכביש טיול ל-3 ימים - אוירה רגועה, שוק צף הטוב באזור (פתוח רק עד 12:00 ולכן יש להגיע מוקדם), הגשר על נהר קוואי לא מדהים (הגשר זה שחזור) אבל ניתן לישון בחדרים על גבי סירות וזה נחמד גם אם לא תמיד יש שירותים/מקלחת צמודים - כולה לילה אחד).
במידה ותוותרו על הצפון אז ממליצה לקחת 5 ימים ולטוס להונג-קונג או לסינגפור - מקומות/ערי מדינה מדהימות עם שילוב מזרח מסורתי ומערב מודרני ביותר. ניתן להתפנק במלונות טובים (שוב כמאה יורו ללילה אבל שווה) ולטייל ברגל ובתחבורה ציבורית עד בלי די ועד חצות הלילה (הכל פתוח כולל תחבורה ציבורית מעולה) - אם מתעניינים בשופינג אז הונג קונג (לא הייתי בסינגפור אבל מאוד רציתי) זה המקום.
דרך אגב אם טסים באלעל (הרוב לא) אז ניתן לטוס לבנקוק ולחזור לארץ מהונג-קונג.
אולגה007
 

מיקהפ

New member
הייתי בספטמבר, היה מצוין.

אני לא חושבת שמישהו כאן מנסה להניא אותך, מנסים לגרום לך להיות ריאלית.
באותו ספטמבר (לפני 17 וחצי שנים), למזלנו היה גשום כמעט תמיד רק בלילה, כנראה שהיה מזל, לחות האויר היתה לדעתי 700% לפחות, כך לפחות היתה ההרגשה.
מציעה לך לחפש יועץ ולהשתמש בשירותיו, יחסוך לך הרבה, כאבי ראש, התלבטויות ואולי גם כסף, או לחילופין, לחפש בלוגים של מטיילים בתאילנד, מקור מידע אינסופי, אבל רק יועץ שמומחה לנושא יוכל לענות על כל (כמעט) שאלותיך.
 

Grosseto

New member
קחי בחשבון שטסים מעל סעודיה

לכי תדעי איזה משוגע יחטוף את המטוס
&nbsp
אני בעד אירופה הקלאסית
&nbsp
&nbsp
 

Grosseto

New member
אבל היא לא רוצה לסוע לתאילנד

כל אחד תרם את חלקו לעזור לה לצאת מזה,
גם אני,
ואת היית חייבת להלשין עלי

&nbsp
לטוס מעל באב אל מנדב זה יותר מסוכן

&nbsp
יש שם מלא תימנים עם טילי יבשה ים

&nbsp
 

Grosseto

New member
סליחה, מה זה כל העלבונות האלו?

אני דורש סעד ממנהלת הפורום
&nbsp
או אני או היא !
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני חושבת שזה אתה
פורנוגרפיה היא ענין של גאוגרפיה אמר סקיני (בית התה של ירח אוגוסט)
אז הומור הוא כנראה ענין של אתנוגרפיה וההומור שלך לא בדיוק ה-cup of tea של חלק מאנשי הפורום אז כדאי שתקבל כמה החלטות אמיצות
 

Grosseto

New member
אני מקבל החלטה אמיצה להשאר בפורום

כי קל זה לקום וללכת ולהשאיר אתכם לבד בחושך
&nbsp
&nbsp
 
למעלה