אני מנסה לתכנן טיול או שניים

liat1271

New member
אני מנסה לתכנן טיול או שניים

ורציתי לדעת, כמה זמן לדעתכם צריך להקדיש לטיול במדריד, ברצלונה וסיביליה, וכמה זמן להקדיש לריביירה הצרפתית. אם יש לכם גם המלצות למקומות האלה אני אשמח לשמוע.
 
מהם תחומי העניין?

ברסלונה עיר כל כך עשירה באתרים ובתרבות ואמנות, שגם 6 ימים בקושי הספיקו לי. אני הייתי מקדישה לעיר גדולה לפחות 3 ימים, כדי להתאקלם ולהכיר.
לגבי הריביירה הצרפתית, לא הייתי, הייתי שבועות בריביירה האיטלקית. שוב, מה מושך אותך? באיטלקית, אם את אוהבת בטן-גב, טיולים בטבע, אוכל טוב, בקלות אפשר לבלות שבוע.
 

liat1271

New member
תודה, ממש לא בטן גב

אוהבים טיולי טבע, אוכל זה קצת יותר מורכב, כי אנחנו אוכלים כשר
 
אני לא מכירה את הצרפתית אבל חושבת שיש שם נוף יפה מאוד

ואפשרויות רבות לטיול רגלי כי אני מכירה את הצד השני ממש, הייתי בהרים בצד האיטלקי שמעבר להם זו כבר הריביירה הצרפתית. כמובן, בריביירה הצרפתית יש מוזיאונים לאמנות של אמנים גדולים, כי היתה מקור משיכה לכמה מהם לפני מאה שנה. בהצלחה בתכנון.
מקור טוב לטיולים שם הוא זה:
http://www.easyhiker.co.uk/category/europe/france-trails/french-riviera
הזוג הזה גר בריביירה ויש לו רעיונות רבים. גם לאיטליה שמעבר לגבול.
 

לאונידס

Active member
במדריד וברצלונה אין טבע, אלו הן ערים גדולות

אם אתם מחפשים טבע לא ממליץ להקדיש להן זמן.
אם כבר ספרד וטבע אז אולי הפירנאים
 

liat1271

New member
התשובה שלי לגבי הטבע היתה יותר לכיוון של הריביירה הצרפתית

 

liat1271

New member
אנחנו מתכננים לצאת 10 ימים נטו (לא חישבתי את ימי

הטיסות). נחלק את הזמן בין מדריד, ברצלונה והריביירה הצרפתית. עוד לא החלטנו איפה נשכיר את הרכב, ובאיזה כיוון נעשה את המסלול.
 
השאלה הזאת בעצם לא היתה כל כך רלוונטית כי אני לא מתמצאת

באזור. אבל בעקבות השרשור הזה חשתי געגועים עזים לריביירה האיטלקית שליד ניס, ועכשיו יש לי טיסה לניס לעוד כמה חודשים. אני יכולה לומר שהכפרים האיטלקיים במרחק כמה עשרות מטרים מניס, בצד האיטלקי (הייתי באחד מהם), יפהפיים. עם רכב אני יכולה לדמיין טיול נפלא בין הכפרים Dolce Acqua, Pigna, Apricale, Perinaldo, Isolabona. ולמרות שלי לא יהיה רכב, יתכן שאעשה חלק ממנו הפעם גם כן, זה תלוי במה שיתחשק לי ממש קרוב לתכנון.
אבל את יכולה להתרשם כאן:
https://french-riviera-blog.com/201...eacqua-and-the-villages-of-the-nervia-valley/

עוד משהו שאני חושבת עליו זה לעלות לאלפים בגבול הצרפתי-איטלקי, מקומות כמו Tende, Saorge, La Brigue, Sospel. מה שנקרא "עמק הפלאות".
כמו שמפורט כאן:
http://www.beyond.fr/villages/tende.html

הרכב יהיה טוב בעליה לגבהים, כדאי אבל לברר מראש עד כמה הוא ישרת לאורך החוף. אני חושבת שהתחבורה הציבורית בריביירה הצרפתית טובה מאוד ורכב במקרה כזה עלול להיות למכשלה, במיוחד בעיירות מלאות המבקרים, כמו סן טרופה או ונס.
 
למעלה