רכב 7 מקומית

Chomby

New member
רכב 7 מקומית

שלום
בסוף יולי מתכננים לטוס לרומניה 4 מבוגרים ו2 ילדים
רציתי לדעת אם יש המלצות על חברה זולה שמספקת רכב עם 7 מקומות
כמו כן מה ההמלצה שלכם לגבי כיסא תינוק ובוסטר? זה מייקר בטירוף את הרכב. ממליצים לקחת איתנו לחול?

תודה
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אנחנו לקחנו רכב של 9 מקומות
הכל תלוי במספר המזוודות ואם אתם גם מתכוונים לקחת בוסטר וכסא תינוק לבטח כדאי רכב יותר גדול. צריך רק לזכור שרכב 9 מקומות הוא ממש גדול וצריך להתכונן לנהיגה של רכב כזה. אין חברה זולה. יש חברות השכרה שיש להם מבצעים. בדקתי בשנה שעברה כמה חברות השכרה ובאדג'ט היתה הכי זולה. להבטיח לך שזה המצב גם השנה? בלתי אפשרי.
 

Chomby

New member
צריך רישיון מיוחד לרכב 9 מקומות?

כמו כן האם כדאי בוסטר וכיסא תינוק מהבית?
 

anigodin

New member
לא צריך רשיון מיוחד

לפני כשנתיים נסענו לאוסטריה בהרכב זהה לשלך.
הילדים היו בני 4 וחצי ו-9. לילדון בן ה-4 וחצי שכרנו כיסא דרך חברת ההשכרה, לילדה בת ה-9 לקחנו בוסטר קוביה מארץ.
שכרנו רכב 7 מקומות וקיבלנו סיאט אלהמברה. בנסיעה משדה התעופה ואליו ובמעבר מאיזור זלצבורג לוינה, המזוודות + עגלה לילדון היו איתנו. היינו צריכים להנדס קצת את המטען כדי שהכל ייכנס.
&nbsp
השנה אנחנו נוסעים שוב. נוחתים בציריך וחוזרים ממנה אבל רוב הטיול במערב אוסטריה (טירול). התחלנו עם הרכב זהה של 4 מבוגרים ושני ילדים (אותם שני ילדים שגדלו קצת בינתיים). ברגע האחרון הצטרפה עוד סבתא

אז עברנו מרכב ל-7 לרכב ל-9.
מצאנו דיל מדהים דרך הרץ מכל החברות, ב-1090 דולר בערך למרצדס ויטו. לצערנו הרכב לא היה זמין בסוף. אבל ההצעה הזו שברה את המיתוס שהרץ היא החברה הכי יקרה. ההצעה שלהם הייתה הכי זולה...
שכרתי בסוף דרך אוויס רכב דומה מאוד ב-1700 דולר.
אני מציע שתזדרזי להזמין רכב כי מסתבר שיש ביקוש רציני לכלי רכב מהסוג הזה, בייחוד בחלק השני של אוגוסט.
חבר לעבודה שביקר ברומניה לפני שנה או שנתיים סיפר לי שהוא חיפש גם רכב גדול ומצא בסוף הצעה מאוד זולה מחברה רומנית מקומית. זה מצריך עבודה עם גוגל לחיפוש אחרי חברה מקומית וביצוע ההשכרה ללא סוכן ישראלי.
 

michal@gal

Active member
מנהל
קחו איתכם כסא תינוק ובוסטר

ככה אתם יודעים שהכסא בטוח ונוח לילד.
שמים בתוך צ'ימידן גדול ומטיסים ללא עלות כמטען נלווה.
 

לאונידס

Active member
תשימו לב שצריך גם מקום למטען, לא רק לאנשים

הרבה מהרכבים עם 7 מקומות ישיבה הם בעצם רכבי סטיישן מוסבים, הוסיפו 2 כסאות (מתקפלים) בתא המטען, כך שתא המטען יוצא קטנצ'יק.
אתם צריכים רכב 7 מקומות ארוך, או רכב 9 מקומות.
&nbsp
בהחלט ממליץ לקחת כיסא תינוק ובוסטר מהבית.
 
להיזהר שזול לא יעלה ביוקר

לוודא שהמחיר כולל את כל ההיטלים והאגרות. לצערי אני אומר את זה מניסיון אישי. קיבלתי פעם הצעת מחיר מאד אטרקטיבית דרך סוכנות אינטרנטית כלשהי וכשהגעתי לדלפק, התברר שעליי להוסיף למעלה מ 200€. זאת הייתה רשלנות שלי שלא בדקתי את ההצעה כראוי ולוקח את כל האשמה עליי. אבל אתם יכולים ללמוד מזה ולא לחזור על הטעות. ספציפית זה קרה במינכן אבל יכול לקרות בכל מקום.

דבר נוסף, חלק מהחברות הזולות מורידות מחיר באמצעות אספקת מכוניות "שחוטות" עם קילומטראז' רב. אינני מכיר טוב את רומניה, הייתי שם רק פעם אחת לסקי לפני כמה שנים ואז היו לנו הסעות עם נהג מקומי. ממה שראיתי, הכבישים מחוץ לבוקרשט צרים, עמוסים ובמצב תחזוקה לא מי יודע מה, והנהגים מאד אגרסיביים. הייתי שם דגש על נושא הבטיחות של הרכב שאתם שוכרים, אפילו אם זה עולה קצת יותר.
 
למעלה