מחפשת טיול מאורגן כשר לצעירים בחו"ל

לאונידס

Active member
הגבתי לנושא הדתי רק אחרי שהשואלת החליטה להרביץ בנו "ציונות"

לפני כן שאלתי אותה מהם הפרמטרים שלה לכלל הנושאים, מה ההגדרה שלה ל"צעיר" ומה ההגדרה שלה ל"כשר" (החלק הזה לא נענה) וכו', הדת לא קיבלה התייחסות מיוחדת.
&nbsp
אם מפריע לך ההתייחסות לנושא הדת ואתה מצפה שיתייחסו רק לתיירות עצמה חבל שלא הסבת את תשומת לב השואלת כשהיא פתחה את עניין הדת לאחר שקיבלה התייחסות עניינית לשאלה שלה.
בהחלט יכול להיות שכשאדם מגיע לפורום, שואל שאלה, מקבל תגובה עניינית, אבל אם היא לא מוצאת חן בעיניו הוא נוזף במשתתפי הפורום, אותו אדם ינזף בחזרה.
&nbsp
לי לא חשוב להגדיר את מידת דתיותו של אדם, מנסיוני התופעה נפוצה יותר דווקא אצל אנשים דתיים.
אני רק עניתי לשאלה שלך למה אדם שמטיף לפורום על חוסר התחשבות מספקת לטעמו בדתיים עשוי לקבל תשובה שלא ממש תמצא חן בעיניו ואכן התקבלה כזו.
אין לי בעיה אם אתה מוצא את תשובתי בלתי מספקת או נכונה, אבל העובדות שנקבתי בהן הן עובדות.
&nbsp
לפתיח של דבריך הערבוב בין הקבוצות נמצא בהגדרה הלא מוגדרת של "כשר"כי כשאומרים "כשר" ובמיוחד בהקשר של חו"ל מדובר במושג מאוד גמיש.
השואלת לא הבהירה למה כוונתה וגם אתה לא.
 

moco10

New member
אני לא התיחסתי אל השואלת כלל

אני התיחסתי אל ההעלה החוזרת ונשנית של פסיקת הרמב"ם כתגובה לשאלה על השגת אוכל כשר, וזה בלי קשר אם שואל השאלה הוא סימפטי או מישהו שנוזף.

הרי לא מדובר בתגובת נגד לנזיפה, אלא ניסיון מתחכם לקבוע לאחרים אם מותר להם ליסוע לחו"ל או לא.
 
זה לא קשור ל"חלק מהחברה הישראלית" או לא

קשה להאמין שבפורום הזה יהיו תשובות, כי מה לעשות, כמות העונים היא מצומצמת ורובם המכריע לא נוסעים בטיולים מאורגנים. אין לי מושג כמה מהם אוכלים כשר או לא או מה השקפותיהם הדתיות, אבל בסופו של דבר, יהיה די בלתי אפשרי למצוא פה מישהו שהתנסה בסוג הטיול המאוד ספציפי שאת מבקשת כדי לחוות דעה.
זה כמו שאם תשאלי על טיול טרקים לתרמילאים בקירגיזסטן מן הסתם לא תמצאי פה מישהו שיכול לענות - זה לא כל כך הקבוצה המתאימה להבין בזה, צריך לנסות לשאול בפורום שמכוון לתרמילאים או לאזור הספציפי הנ"ל.

ולגבי זמינות הטיולים הללו - שוב, לא קשר ל"חלק מהחברה..." וכו', אלא עניין של היצע וביקוש: בדרך כלל טיולים מאורגנים ישראליים לאירופה מכוונים לאנשים מבוגרים יותר, או לפעמים למשפחות. צעירים בני 20-30 נוטים לרוב לנסוע לאירופה בטיול עצמאי, לא מאורגן. אם מכניסים גם את הנושא הדתי, של טיול שומר שבת, כשר, מתרחק מכנסיות וכו', זה מצמצם עוד יותר את קהל היעד, ולכן לטיולים כאלו יש פחות קונים פוטנציאליים, ומכאן שאין גם הרבה היצע.
 
בוקר טוב. אם את מחפשת טיול מאורגן, מציעה לך לחפש

סוכנויות נסיעות שמתמחות בטיולים/נסיעות למגזר הדתי. יודעת שיש כאלה. ייתכן שתמצאי גם פורומים רלוונטים באתר ׳כיפה׳.
 

אסף563

New member
לא יודע כמה את גמישה בנושא המאורגן, או מבחינת היעד

אבל בארה"ב אין שום בעיה לטייל כמעט בכל האזורים, לשמור על כשרות ולאכול כמו בנאדם (בערך...).
כמעט בכל הסופרים יש מזון כשר לרוב (פחיות שימורים כמעט מכל הסוגים, פסטות, מוצרי חלב, הרוב המוחלט של החטיפים ואפילו נקניקיות ובגדול חלק גדול מאוד מהמוצרים הארוזים בסופר, כולם בעלי חותמת כשרות של ה Orthodox union האמריקאי) וברוב מרכזי האוכלוסיה יש לא מעט סופרים עם מחלקות שלמות כשרות וכמובן מסעדות כשרות, רק צריך לדעת איך למצוא אותם (לא בעיה עם חיבור אינטרנט). אני לא שומר על כשרות, אבל שמרתי בעבר בטיולים בארה"ב ולא היתה לי שום בעיה. את יכולה להיכנס לאתר של ה OU ולהתרשם מהמגוון

https://oukosher.org
 

מ א1

New member
רוב סוכנויות הנסיעות מפרסמות טיולים לציבור הדתי

עם אוכל כשר + שמירת שבת וכל המאפיינים שמתאימים לציבור הדתי. בדקי ב" רימון טיולים, נתור, אופיר טורס, דיזנהאוז, אשת טורס... גם באתר של "חבר" יש הצעות לטיולים מאורגנים לציבור הדתי. אולי פשוט יותר יהיה לכתוב בגוגל "טיולים מאורגנים לציבור הדתי" ואז תראי שיש היצע ותוכלי לבחור. ואם לא הצלחת בגוגל אז יש את מוסף "מסלול" של ידיעות אחרונות שמתפרסם כל יום שני. יש שם, בעמודים האחרונים, שפע הצעות לטיולים מאורגנים וגם טיולים לציבור הדתי. הפורום הנפלא כאן, רובו מטיילים עצמאית ולא בטיולים מאורגנים ולכן הפנו אותך לפורומים או מקורות בו תוכלי למצוא את המידע הדרוש לך. את לא צריכה להיעלב. אני מקווה שתמצאי מה שאת מחפשת. בהצלחה סעי ותהני.
 

iris mom of two

New member
במקום לגמרי שונה ממך

אבל מה שאני עושה זה לארגן חברים ולנסוע יחד.
&nbsp
אין הרבה טיולים מאורגנים לקבוצת היעד שלך. אבל לא כל כך קשה לארגן טיול. מה שצריך זה מישהו שמוכן לעשות את המחקר, קבוצת אנשים שמוכנה לטיול, ומדריך. המדריך הוא זה שידאג לתחבורה ומלנות וארוחות וכדומה. מי שיעשה את המחקר ידאג למקומות טיול, ולמצוא את המדריך.
 
למעלה