מלון במלדיביים, צריך קצת עזרה בנושא

amirline

New member
מלון במלדיביים, צריך קצת עזרה בנושא

ממה שראיתי כל אי קטן מכיל ריזורט ובעצם במהלך החופשה האורחים נשארים בריזורט, האם יש איים קצת יותר מפותחים עם כמה ריזורטים ועוד מקומות לחיי לילה מלבד הריזורט?
 

האנפה

New member
לא ממש

האיים של הריזורטים הם קטנטנים, כאשר בעצם כל האי הוא ריזורט.
האיים של המקומיים בד"כ גדולים יותר, ובשנים האחרונות מותר לתיירים ללון גם בהם ולא רק בריזורטים, אבל הם נטולים חיי לילה. קח בחשבון שמדובר במדינה מוסלמית אדוקה, אלכוהול אסור מחוץ לריזורטים וגם לא לבוש חושפני, מה שמאד מגביל חיי לילה במובן המערבי.
לא שמעתי על איים שהם גם וגם, כלומר גם ריזורט וגם חיים עליו מקומיים.
 

amirline

New member
משמע שבוע שלם אני בריזורט

בערב האופציה היחידה היא מסעדה/בר של המלון
 

Nרב

New member
במקסיקו, בפלאיה דל כרמן, במלון היה לנו הכל, וכשיצאנו ממנו

ראינו שאנחנו בעולם השלישי (למעט כמובן מועדונים שמכוונים לתיירים ואיזור מדרחוב מלא חנויות ובתי שעשועים לתיירים). ככה זה בעולם השלישי...
 

amirline

New member
הייתי בפלאיה וכל ערב טיילתי מחוץ למלון

יש שם את האיזור של המסעדות והחנויות (רחובות במבנה שתי וערב), כל ערב טיילנו שם במשך כמה ימים, נראה שבמלדיביים אין כזאת אפשרות אלא רק להיות בריזורט שבוע שלם.
&nbsp
אני לא אומר שזה משהו רע, נשמע לי מנוחה וכיף אמיתיים לקום בבוקר עם ארוחת בוקר מפנקת, לרבוץ בבריכה ובים כל היום ובערב ללכת לבר של המלון לשתות משהו ... יש כאלה שיאהבו את זה
 

amirline

New member
כנראה שצריך לבחור ריזורט גם על פי הפעילויות שבו

נניח אם יש אופנועי ים בחוף ושאר פעילויות נחמדות שייתנו גיוון מלבד רביצה על החוף\בבריכה...
 

האנפה

New member
לא באים למלדיביים בשביל בטן גב וחיי לילה

ובד"כ אפילו אין בריכת שחיה - ולמה שתהיה, עם ים טורקיז צלול, חמים ונפלא במרחק צעדים ספורים מכל מקום? יש ריזורטים שיש להם יותר מסתם מסעדה ובר, אבל שוב, לא בשביל זה באים עד לשם. מביאה קטע מטריפ אדוויזור שמתמצת את העניין:

What there is to do: The Maldives are a tropical paradise, and people visit for the beaches and the watersports - the underwater life is amazing and the Maldives has a reputation as a diver's paradise.. Most resorts won't have a busy entertainment programme, and there's definitely no sightseeing (apart from the occasional organised excursion by boat from the resort to a local inhabited island). If you're not happy lounging on a beach with a good book soaking up the sunshine in between swimming in the sea, or spending your days diving or snorkelling, then this probably isn't the place for you!

מנסיון אישי זה אכן גן עדן תת מימי. גרוסטו צדק בזה שדרום סיני זול יותר, אבל מבחינת צלילות והיופי של המקום אין מה להשוות: המלדיביים לוקחים בגדול! אילו רק לא היו יקרים כל כך...
 

Grosseto

New member
או שצוללים או שמעלים תמונות לאינסטוש

אבל אם כבר צלילות יש מקומות יותר טובים ויותר זולים, למשל דרום סיני
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
 
למעלה