הגעה מלה-גווארדיה לבית מלון בניו יורק עם ילדים - סתם מונית?

הגעה מלה-גווארדיה לבית מלון בניו יורק עם ילדים - סתם מונית? כלומר, האם לדעתם כדאי/צריך/מומלץ להזמין איזושהי הסעה משדה התעופה אל בית המלון אם מגיעים עם 2 ילדים והרבה מזוודות (להערכתי סביב 5-6, לא כולל תיקי גב וכו), או שמא מחוץ לשדה התעופה ניתן למצוא גם מוניות גדולות מספיק?
תודה!
 
תודה, אבדוק. ושאלה נוספת - מNY לשדה התעופה (ניוארק הפעם)
גם יש צורך להזמין משהו מראש?... (מדובר בשבת, בשעות הערב, אם זה משנה משהו)
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
החוויה של לימוזינה לניוארק
גם אני התלבטתי אם להזמין מראש או לא. אבל כיוון שהפורום שלנו נחלק לכאלו שמתכננים מראש הכל/חלק/מעט לבין אלו שממש לא מתכננים ואני שייכת לאלו שמתכננים, לפחות חלק גדול, ולמען השקט הנפשי שלי, החלטתי להזמין מראש. ישבנו בחדר ונחנו בין ריצה מטורפת לריצה מטורפת מפה לשם ומשם לפה, עלעלתי בחוברת הקופונים שהיתה בחדר וראיתי שבאותו מחיר של מונית לשדה יש לימוזינה. לימוזינה? נכון זה לא היה היגואר פנטום של הדוכסית מססקס, אבל מפשוטי העם אנוכי, החלטתי על לימוזינה. הוא חסך לנו על המזגן סיפר שהוא עובד כדי לשלוח את הבת שלו לקולג' יוקרתי ושאר סיפורים מעודדי טיפים אבל היתה נסיעה מרווחת ללא ספק, והכי מצחיק היה לראות כמה זוגות חברים שממש במקרה עלו לאותה טיסה כמוני ועמדו בחוץ כשהלימוזינה שלנו נעצרה. המבט שלהם עד היום גורם לי לפרצי צחוק.
בקיצור מכל הסיפור תביני שזה תלוי בך, באיזה צד של הסקאלה את עומדת, מתכננת מול לא מתכננת.
 
וואללה
הבכור שלי יתעלף אם יראה לימוזינה מחכה לנו!

אני בגדול מהמתכננים, יחד עם יכולת של גמישות והבנה שיש פרטים שלא צריך ממש לקבוע חודשים מראש אלא לזרום ולראות מה קורה.
בהתחלה בכלל לא חשבתי על איך מגיעים לניו יורק ואיך מגיעים אח"כ לשדה"ת, אבל פתאום הבנתי שעם 4 נוסעים ו5-6 מזוודות, אולי כדאי להזמין משהו מראש. אני הרי רגילה שיש לנו רכב ולא צריך לדאוג לזה בכלל, אבל כשנגיע לניו יורק כבר נהיה בשלב של בלי רכב. תכלס גם כשהיינו בפריז, והיינו בלי רכב, הזמנתי הסעה מראש לעיר וחזרה.
מה שחשבתי באמת זה אולי להזמין כרגע (או במהלך הטיול, הרי לניו יורק אנחנו מגיעים ממש בסוף) רק הסעה מלה גווארדיה אל העיר, ואח"כ כבר לראות. לדבר עם אנשים במלון, להתייעץ... בינתיים שלחתי מייל למלון עם התייעצות בנושא הזה, ונראה מה הם יגידו.
תודה!
 

אודרי11

New member
מניוארק הכי נוח וזול עם אוברUBER
וזה באמת מנסיון של פעמיים , בחצי השנה האחרונה, מהרגע שמזמינים עד שאוספים אתכם זה משהו כמו 3-4 דקות, מסתבר שהם חונים במגרש ליד השדה ותמיד זמינים, אפשר לבקש בספסיפיקציות, מכונית גדולה.
 

אודרי11

New member
אותו דבר

אני מזמינה UBER מהובוקן לניוארק, לוקח כמה דקות והמכונית בפתח הבית..הם בכל מקום, התחלנו להשתמש באפשרות הזאת רק השנה, וזה עבד מעולה, גם בתוך מנהטן.
 

Boston Guy

New member
אני גר בארה"ב - וכבר כמה שנים לא ראיתי מונית מבפנים
אין כיום שום הגיון להשתמש במונית - בטח ובטח כשמדובר באזור METRO NEW YORK. חברות העידן החדש כמו UBER ו LYFT נותנןת שרות הרבה יותר טוב, שב 99% מהמקרים גם יוצא הרבה יותר זול ולרוב גם יותר זמין.

פעם הייתי מזמין הסעות לשדה התעופה לטיסות לארץ עם כל המשפחה (וואן או לימוזינה). אישתי "נוסעת כבד" - המון מזוודות וכיוצ"ב. אבל מאז המצאת UBER אני פשוט מזמין רכב מסוג UBER XL - ותמיד מגיע רכב מספיק גדול עבור כולנו + כל המזוודות והתיקים.

ב 5-6 ביקורים האחרונים שלנו בניו יורק התניידנו בלעדית ב UBER וב LYFT - ואנחנו בכלל מגיעים לניו יורק עם אוטו... שאותו אנחנו מחנים במלון למשך כל הביקור. ברוב המקרים - בנסיעה מנקודה לנקודה בתוך ניו יורק יוצא יותר מהיר ויותר זול להזמין UBER כזה למשפחה מאשר להתברבר עם הרכבת התחתית.
 

Boston Guy

New member
אני חושב שהוריד עכשיו ולבדוק שעובד זה חכם.
האפליקצייה צריכה להתחבר לכרטיס האשראי שלך לצורך החיוב על הנסיעה - ואין לי מושג איך זה עובד עם כרטיס אשראי ישראלי. לכן עדיף להתקין, לפתוח חשבון ולהתחבר עכשיו - ולוודא שהכל עובד חלק.

במשפחה שלי יש לכולם (כולל הילדים שלי שהם תיכוניסטים) את האפליקציות על הטלפונים שלהם. הילדים משתמשים בזה כשהם צריכים להגיע למשל לרופא השיניים מייד אחרי בית הספר, או לחזור מחבר או בילוי בלילה.
 

moco10

New member
אין בעייה עם כרטיס אשראי ישראלי
וכדאי שתתקין גם את Lyft שבזמנו לפחות, היה להם כמה יתרונות על Uber .
 

moco10

New member
אגב, זה גם עובד בפועל בארץ עם מוניות שנרשמו לזה
כמובן, שבארץ מותר רק לנהגי מוניות לתת את השירות, ולמעשה הן מעטות וקיימות רק בתל אביב, ובמספר מועט מ Get Taxi .
 

אודרי11

New member
זה עובד מצויין עם כרטיס האשראי הישראלי
אין שום בעייה, , שוב, אני ממליצה להשתמש בשירותים שלהם, זה חוסך המון זמן וכסף.
 
תודה לכולם. מודה שאני בורה בענייני אובר וכו, תכלס גם בארץ
אני לא משתמשת בתחבורה ציבורית כלשהי, כולל לא במוניות/אובר וכדומה.
אם ככה אני מבינה שיש כאן המלצות להשתמש באובר גם בתוך ערים גדולות אחרות? כלומר, סיאטל, סן פרנסיסקו, לאס וגאס?... (במקרים בהם יותר נוח להשאיר את המכונית במלון במקום להתחיל לחפש חניות)
ושאלת בורות גמורה - האם יש איזושהי הגדרה למרחק נסיעה מינימלי באובר/ליפט?
&nbsp
 

moco10

New member
"כן" לשאלה הראשונה, "לא" לשנייה
כמובן שכמו עם מוניות, יש מחיר מינימלי שתופס לנסיעות מאוד קצרות.
 

YosMan1

New member
ב UBER צריך להזהר מכך שאין מחירים קבועים, בשעות הלחץ הם
מקפיצים מחיר, גם פי 2. (המחיר לקמ/דק בלי קשר לזה שהעומס מאריך את זמן הנסיעה).
 
למעלה