מבסס את טענת אל על, צי המטוסים מקורקע בשבתות וחגים
החכרה רטובה של ארקיע משאירה את מטוסי אל על על הקרקע.
טיסה אחת של פעם בשבועיים גם אם נעשית במטוס אל על ולא בהחכרה רטובה (אולי כן החכרה רטובה מהספרדים או הצ'כים) לא משנה את המציאות.
 
והמציאות היא שהצי יושב ומפסיד כסף כמעט 30% מהזמן בצורה מתוכננת ועוד אחוזים ניכרים בגלל אחזקת שבר של מטוסים תקולים.
אני לא כלכלן של אל על אבל כאדם מהיישוב לא נראה לי שיש סיכוי שחברת תעופה כזו יכולה להיות רווחית.
ההשבתה הזו שגורמת להפסדים היא החלטת ההנהלה, כמו עוד החלטות הנהלה שגורמות להפסדים.
ההצלחה של ההנהלה היא בלהפנות את האש לצוויתי האוויר ובעיקר לטייסים.
 
החכרה רטובה של ארקיע משאירה את מטוסי אל על על הקרקע.
טיסה אחת של פעם בשבועיים גם אם נעשית במטוס אל על ולא בהחכרה רטובה (אולי כן החכרה רטובה מהספרדים או הצ'כים) לא משנה את המציאות.
 
והמציאות היא שהצי יושב ומפסיד כסף כמעט 30% מהזמן בצורה מתוכננת ועוד אחוזים ניכרים בגלל אחזקת שבר של מטוסים תקולים.
אני לא כלכלן של אל על אבל כאדם מהיישוב לא נראה לי שיש סיכוי שחברת תעופה כזו יכולה להיות רווחית.
ההשבתה הזו שגורמת להפסדים היא החלטת ההנהלה, כמו עוד החלטות הנהלה שגורמות להפסדים.
ההצלחה של ההנהלה היא בלהפנות את האש לצוויתי האוויר ובעיקר לטייסים.