בקרוב: הצעד הבא של חברות התעופה בדרך להורדת מחירי הטיסה

דניאלה1311

Active member
מנהל
בקרוב: הצעד הבא של חברות התעופה בדרך להורדת מחירי הטיסה
תעשיית התעופה העולמית מתכננת להשיק מערכת תשלומים אלקטרונית חדשה לרכישת כרטיסי טיסה שתחסוך לחברות התעופה מיליארדי דולרים בעמלות על עסקות, כך דיווח אתמול "פייננשל טיימס". המערכת, אותה מפתח ארגון חברות התעופה הבינלאומי (יאט"א) עם דויטשה בנק, מציבה תחרות קשה בפני חברות כרטיסי האשראי.

המערכת החדשה, שתאפשר לנוסעים בודדים לקנות באופן ישיר כרטיסי טיסה באינטרנט, תושק ברחבי אירופה החל מסוף 2018, כשגרמניה תהיה השוק הראשון שלה. חאבייר אורחס מיאט"א אמר ל"פייננשל טיימס" כי המערכת תגבה על כל עסקה עמלה קבועה של כמה סנטים בלבד. הארגון מעריך כי עסקות באשראי עולות כיום לחברות התעופה בעולם עד 8 מיליארד דולר בשנה.

לקוחות שישתמשו במערכת החדשה יצטרכו להכניס את פרטי חשבון הבנק שלהם, ודויטשה בנק יבדוק בזמן אמת אם יש בו מספיק כסף, יגבה את התשלום ויעביר את הכסף לחברת התעופה.

ביאט"א ודויטשה בנק משכנעים כעת את חברות התעופה הגדולות באירופה לשתף פעולה עם המערכת. לופטהנזה, חברת התעופה הגדולה בגרמניה, אמרה כי היא תומכת בכל מיזם בתחום התשלומים שיעודד תחרות וישפר את חוויית הלקוח.

https://www.themarker.com/wallstree...ttps://www.themarker.com/wallstreet/1.6070783
 

לאונידס

Active member
אני מבין ש the marker לא משקיעים הרבה בתרגום כתבות
המערכת החדשה מתאימה רק לנוסעים בודדים? לזוגות או משפחות לא תתאים
?
&nbsp
בכל מקרה הנוסע הישראלי יצטרך לבחור בין עמלה שבטח תהיה משהו כמו 3% דרך חברת האשראי ולקבל איזשהו ביטוח לכספו ומניעת כניסה של גורמים ישירות לחשבון הבנק שלהם או לחסוך עמלה של כמה דולרים.
די ברור לי מה תהיה התשובה האישית שלי.
זאת כמובן תחת ההנחה שהבנק הישראלי לא יתחיל להעמיס עמלות מנופחות, היום העברת כסף לחו"ל מאוד יקרה.
 
למעלה