מזמן לא פרסמתי המלצות על אתרים בעולם, אז הנה כמה....

דניאלה1311

Active member
מנהל
מזמן לא פרסמתי המלצות על אתרים בעולם, אז הנה כמה....
ספליט, קרואטיה. העיר עצמה, סיורים, לו"ז ועוד עפ"י פודורhttps://www.fodors.com/world/europe/croatia/central-dalmatia/places/split
https://www.fodors.com/world/europe...incredible-photos-of-croatias-dalmatian-coast

אוכל בבנגקוק עפ"י ה-NYT
https://www.nytimes.com/section/tra...pBar&contentCollection=Travel&pgtype=Homepage

בוגוטה
https://www.nytimes.com/2018/04/10/...id=45432673edit_tl_20180413&ref=headline&te=1

תאי שינה בבטן המטוס של איירבוס
https://travel.walla.co.il/item/3150340
 

xlighter

New member
עוד כמה שכדאי מאוד להכיר...
כלים מומלצים:

KIWI - אתר חיפוש טיסות מיוחד שמציע חיפוש טיסות גמיש וניתן פשוט לחפש טיסות לפי מחיר ולא רק לפי תאריכים. מתאים מאוד לספונטניים ששמים את הדגש על המחיר ולא על התאריך.

אייר בי אנד בי - למי שלא מכיר, האתר שמציע דירות להשכרה ונחשב לאחד האתרים הגדולים והמובלים בעולם. את אתם מחפשים אלטרנטיבה לבוקינג, כדאי להכיר.

אליס - מציע שירות דומה ל-KIWI רק שכאן מדובר בחברה ישראלית!

פודל - אתר חיפוש מלונות ישראלי חדש שמציע למצוא מלונות שקיבלו ציוני גולשים טובים לפי פרמטרים ספיציפיים כמו מיקום, שירות וכו'.

בלוגים ומדריכים מומלצים:

tooty - בלוג ישראלי מעולה ומצליח המומלץ בעיקר למשפחות עם ילדים. בבלוג תמצאו כל מיני טיפים והמלצות על כרטיסי טיסה זולים, טריקים למצוא מלונות זולים וכו'.

לונלי פלד - בלוג מצויין ומפורט המיועד בעיקר לתרמילאים ולנוסעים ליעדים פחות פופולריים ותיירותיים בעולם.

מטיילים בעולם - בלוג אינפורמטיבי מאוד שמציע מדריכי תיירות (בעיקר למשפחות) יעילים ופשוטים המציעים רק את המידע הבסיסי והנחוץ. מתאים למי שרוצה להשיג מידע מהיר וזריז.

The blonde Abroad - אחד מבלוגי התיירות הפופורליים ביותר בעולם המיועד בעיקר עבור נשים. הבלוג נכתב ע"י צעירה בשם קיירסטן ששמה דגש על אופנה, לייף סטייל וכותבת ומטיילת בכל רחבי העולם.

Y Travel - אחד הבלוגים המפורסמים ביותר בעולם לטיולי משפחות בחו"ל. נכתב ע"י משפחה הנוסעת הרבה מאוד בכל שנה והגיעה כמעט לכל יעד בעולם.
 
למעלה