פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ חברה בלי רגישות, חמלה וחמדנית

HEDVA14

New member
פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ חברה בלי רגישות, חמלה וחמדנית

חודש לפני יציאה לטיול קבוצתי הודעתי על ביטול בגלל גילוי מחלת סרטן וצורך בניתוח דחוף ותגובתם: אי החזרת סכום של 1200 דולר כשסך כל הטיול לזוג: 4460 דולר ב 4 תשלומים כש- 3 מהם כבר ירדו...מנכ"ל החברה ראבן ניר, אלעד מנהל קבוצות, גלבוע ליאור אחראית קבוצות. בקיצור, לא אוותר ויפורסם ביתר פירוט ל"אמון הציבור", "הכל כלול" פורומים נוספים וכמובן לחברת: עובדי וגימלאי רפא"ל והאיש העושה הכל כדי לקדם יציאת הטיולים הקבוצתיים ובמקרה שצויין כאן לא עושה דבר...ברור לכולם למה...
חשוב לי ליידע ובהמשך אפרט יותר.
 

אספרסו2

New member
הם אשמים שנבצר ממך לנסוע?

ממש לא.
בוודאי היה לך סעיף של ביטוח להחזר במקרה של ביטול מצדך ובחרת לא לעשות זאת
לכן אל לך להלין על ההשלכות.
&nbsp
מאחל לך החלמה מהירה.
 

HEDVA14

New member
אין קשר לביטוח, בכל מקרה הם רק רוצים מה שיותר כסף לכיסם.

מטופש לחלוטין לעשות ביטוח 4 חודשים לפני יציאה לטיול !!! לשלם לחברת הביטוח כ-4 דולר ליום וכמובן כך פגסוס וחברות הביטוח בצוותא מרוויחות על חשבון הלקוחות. כל ראש/ת / חברה כלשהי חייב/ת קודם כל להיות בעל/ת רגישות, חמלה ואכפתיות.
חברת פגסוס על הפנים וזאת עדיין בלשון המעטה: הם עדיין לא נתנו לחברת האשראי (איתם שוחחתי היום) את הבקשה להחזיר לנו את הכסף, גם עם פחות ה -1.200 דולר שדוחפים לכיסם ה"ענק".
לחברת פגסוס איכפת ממך רק עד שמסרת לה את פרטי כרטיס האשראי, אחרי זה אתה יכול לרדוף אחריה. אזנייה ערלות !!! הם אלופים ב: ניצול מצוקת צרכנים (כמוני למשל ולפני...)
שמעתי את המושג פגע-סוס מחברים ולא הבנתי מה גודל הבולשיט שלהם...
אני עושה זאת מתוך כוונה הומנית לדאוג לאחרים שלא יפלו בפח כמונו. יצאנו לטיולים רבים וארוכים בחו"ל עם החברה הגיאוגרפית (ברק - אפיק) שרענן בן בסט מנהלה המדהים והישר ומעולם לא נפלנו.
 

ANZ1

New member
החברה הגאוגרפית החזירה לכם את הכסף אחרי שביטלתם ?

אני מניח שלא,
מה שאתה מתאר זה המצב בכל המקרים ובכל החברות,
אין קשר לחברה מסוימת,
יש תנאים לביטול, ואם אתה רוצה לקבל את הכסף חזרה אחרי שאתה מבטל,
תעשה ביטוח,
אם הארוע היה קורה לך עם החברה הגאוגרפית שאתה אוהב, היה קורה לך את אותו המצב, והיית כותב פוסט כועס עליהם.
 

HEDVA14

New member
כל התגובות הם מטעם איש/ה הקשורים ל-פגסוס תיירות ונסיעות בע"מ

ראו ושימו לב !!! חשוב מאוד התגובות עד עכשיו הם רק נציגי החברה.
 

ANZ1

New member
לצערי לא, אני לא מקבל מהם שקל, למרות שהייתי שמח

 

HEDVA14

New member
אני מאמינה לכל מילה שלך.המנכ"ל ראובן ניר, בנו וכד' הם המרויח

ברור שלא אתה מר ANZI בגלל זה אתה זה שמגיב ונותן את השירות למנכ"ל ה"מכובד" ובנו ואולי עוד כמה שותפים לעסק. באמת חשבת שאנו כה טפשים???
הם הנהנתנים על חשבון נציגים שנותנים להם את השרות. אני לא הייתי מסוגלת לתת לאנשים כאלה גב.
 

ANZ1

New member
אני מבין שכואב לך (בכיס) ואני מבין מה את עושה

את מנסה ללכלך על החברה,
כדי שיכאב להם
והם יעדיפו לשלם לך חזרה,
אבל במקרה הזה גם אם תקבלי את הכסף חזרה את הטועה,

ולגבי השטויות שכתבת בהודעה הזאת והקודמת,
תבדקי אחורה לגבי הודעות שלי ושל המגיבים האחרים שהסבירו לך שאין לך שום קייס, תראי אם כתבנו עוד הודעות בפורום (כן) ותראי אם כתבתי פעם על החברה הזאת (כמה שאני זוכר לא),
כי זה לארלוונטי לחברה המסוימת, אפילו החוק עצמו לא אומר שהחברה צריכה להחזיר לך את הכסף במקרה הנ"ל.
אם הארוע היה קורה לך עם כל חברה אחרת, המצב היה אותו מצב.
 

Nרב

New member
זה ממש לא מטופש לעשות ביטוח 4 חודשים ואף 8 חודשים לפני נסיעה

אני לטיסה באוגוסט עשיתי ביטוח כבר בינואר. עם כל הצער שבדבר - למה שחברת הטיולים תספוג קנסות למשל מחברות התעופה שאולי כבר כרטסו אצלם את הכרטיסים? זה באמת מבאס להפסיד כ"כ הרבה כסף אבל זה בדיוק למה ביטוחי נסיעות קיימים
 

HEDVA14

New member
אין טעם להמשך התגובות ברור לחלוטין שאתה מייג את פגסוס.

ברור לכולם על פי שלשלת התגובות שאת/ה מייצג/ת את החברה השפלה "פגסוס" במקומך הייתי מחפש/ת מקום עבודה אחר.
 

ANZ1

New member
עכשיו את מבינה לאן הולך הכסף שלך ?

לשיטתך החברה מעסיקה 100 כותבים בשכר בכל אתר ופורום,
מישהו צריך לשלם את המשכורת שלהם,
והכל מהכיס שלך...
 

Nרב

New member
כן זה ברור


 

YosMan1

New member
חדוה, אני מבין שזו סיטואציה קשה אבל סתם להשמיץ את חברי הפורו

הפורום זה חסר טעם (אנחנו מכירים את חברי הפורום הנל תקופה ארוכה והם לא נציגים של אף חברה), ולא מקדם את מבוקשך.
יש לך שתי דרכי פעולה אפשריות:
1. דרך משפטית, שאם אני מבין נכון אז הניירת שחתמת עליה מאפשרת להם לא השיב לכם את כל הכסף.
2. דרך של לחץ ציבורי שיגרום להם להחזיר לכם את הכסף, וזו הדרך שאתם בחרתם.
&nbsp
אני אישית חושב שגם אם משפטית פגסוס צודקים זה לא אוטומטית אומר שהם זכאים מוסרית לחייב אתכם, ומאידך להאשים את כל העולם וחברי הפורום לא מקדם את מטרתכם.
רק בריאות.
 

לאונידס

Active member
קיימת דרך שלישית, לבקש בצורה יפה ולפנים משורת הדין

פעמים רבות קורה שהולכים לקראת הלקוח גם אם משפטית לא מגיע לו.
אבל נראה לי שאת המסלול הזה היא כבר שרפה.
&nbsp
מצטרף למירב באיחולי רפואה שלמה ומהירה לפותחת השרשור
 

אספרסו2

New member
כשלקוח מגיב בצורה אגרסיבית

הוא מעורר אנטגוניזם ואין סיכוי שיקבל מלפני שורת הדין את דרישתו.
 

HEDVA14

New member
תודה רבה

נכון וצודק, דיברתי עם אורלי אחראית טיולי קבוצות וממש התחחננתי והבהרתי כי כולו יומיים בלבד הבדילו בין החיוב בסך 47 דולר לאחד לבין ה600 דולר לאחד בהתאמה למה שכתוב בהתחייבות.
"נרשמנו לטיול מאורגן קבוצתי (טיול שאורגן ע"י עוזי רב לעובדי וגימלאי רפא"ל), לסקוטלנד שמתוכנן לתאריכים: ה- 22/05/2018 – 30/05/18. מחיר הטיול לזוג: 4,460 $ . התחלנו לשלם (ברוב טפשותנו!!!) באשראי צמוד דולר מחולק ל- 4 תשלומים מתאריך ה- 02/02/18 – כמעט 4 חודשים לפני צאת הטיול.
בתאריך ה 23/04/18 התקשרתי בטלפון לליאור – נציגת "קבוצות סגורות" וביקשתי לבטל את הטיול המאורגן לסקוטלנד. עקב ממצא רפואי שקבלתי באותו יום ונמצא כמחייב ניתוח דחוף."
 

Nרב

New member
בדיוק
בדרך של פשוט להיות נחמדים אנחנו מקבלים פעמים רבות

החזרים ושדרוגים והנחות מלפנים משורת הדין (וככה מפצחים גם את אלגוריתם השדרוגים של אלעל אפרופו דיונים קודמים
). רק בלהיות נחמדים וסופר ענווים ולבקש "אם אפשר". זה לגמרי עובד
 

YosMan1

New member
זה בהנחה שיש מולך נותן שרות שאכפת לו, מה שלא תמיד המקרה

ולפעמים יש מולך נותן שרות שמאד רוצה אבל לא יכול כי הוא עובד במערכת גדולה שלא מרשה לו לזוז מילימטר.
ככלל אני מסכים שלבקש יפה מביא תוצאות יותר טובות, אבל הרבה פעמים זה כמו לדבר לקיר.
 
למעלה