שאלה על booking

lirannm

New member
שאלה על booking

האם בוקינג משנה את המחירים לאחר מספר חיפושים?
כלומר האם עדיף לי לחפש מלונות ללא כניסה עם שם משתמש ואחרי שננעלתי על מלון אז להזמין?
בדרך אחרת , או שזה לא משנה?
תודה.
 

anigodin

New member
בוקינג לא קובע את המחירים

בתי המלון קובעים את המחירים. האתר הוא בעיקר מתווך בינך לבין מלון כלשהו.
אם יש לך חשבון באתר, ככל שאתה מזמין יותר, יש לך סיכוי טוב יותר לקבל דיל טוב יותר.
לפחות זו ההתרשמות שלי אחרי לא מעט הזמנות דרך האתר.
אני כמעט תמיד מקבל הצעות לדילים והנחות יפות גם בבתי מלון מהרמה הגבוהה.
&nbsp
 

YosMan1

New member
גם לי מנסיוני אין הבדל, אבל לפעמים באתר המלון עצמו יש מחירים

יותר טובים.
לא מצאתי שום שיטה בעניין.
תמיד כדאי לבדוק גם במלון וגם בבוקינג ולראות איפה יש מחיר יותר טוב.
כמובן להשוות את אותו החדר באותם התנאים.
 
נכון. לבסוף הזמנתי באתר המלון. אותו היצע חדרים אך בחישוב

ל-3 לילות, זול ב-16 אירו ולדעתי גם סיפק עוד יום אחד לביטול ללא חיוב. לא הבדל גדול אבל למה לשלם 60 וכמה שקלים יותר אם אני לא חייבת.
 

לאונידס

Active member
לא נראה לי שמשנה, אבל אין בעיה שתחפש אינקוגניטו

ורק אחרי שתתביית על עסקה ותצביע עליה לרכישה תבצע Log in.
&nbsp
הסיפורים על אתר שמעלה מחירים אם אתה מראה התעניינות אולי רלוונטים לאתרי אינטרנט קיקיוניים, נראים לי אגדה אורבנית לאתרים רציניים.
רלוונטי כמו להגיד "מלח מים" כדי לגרש דבורה תועה או ללבוש את החולצה הכחולה כדי שקבוצת הכדורגל שאתה אוהד תנצח.
&nbsp
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
שינוי במדיניות של בוקינג לישראלים בלבד (?)
שלום לכולם. הזמנתי מקום דרך בוקינג, ונאמר לי במפורש שיש החזר כספי במידה ויש ביטול. היום נתבקשתי, על ידי המקום, להעביר 30% כמקדמה שעליה לא אקבל החזר במידה ואבטל.
כששאלתי למה זה ככה, קיבלתי את התשובה הבאה. עצוב שזה ככה...
בקיצור לאור הנסיון הרע של בוקינג עם ישראלים הם החליטו לדרוש מקדמה של 30% שאינה מוחזרת אם המלון יבוטל. מה שישראלים עשו זה הזמינו מקומות וביטלו ברגע האחרון ומנעו מאורחים אחרים את האפשרות להזמין מלון (לדברי בוקינג לא הדברים שלי).

העתקתי את זה מפורום אחר (לא בתפוז). לידיעתכן/ם!
 

YosMan1

New member
כנראה שזו משהיא שעשתה זאת פעמים רבים, ממני לא בקשו והזמנתי

השבוע שתי הזמנות.
 

michal@gal

Active member
מנהל
השבוע הזמנתי 2 מקומות לאותו תאריך

לא קיבלתי הודעה על מקדמה שלא תוחזר.
 

לאונידס

Active member
נשמע כמו בעל נכס שמנסה לעקוף את BOOKING?

הפרטים לא ברורים.
ברור שההזמנה נעשתה דרך BOOKING.
ברור שבעל הנכס (או נציגו) יצרו קשר עם המזמין וביקשו מקדמה, זאת אומרת ניסו לעקוף את BOOKING.
והנה הקטע הלא ברור: נרשם שהבקשה למקדמה היא בגלל ביטולי ישראלים, מי אמר? בעל הנכס או BOOKING? מצד אחד אמרו שדיברו עם בעל הנכס, מצד שני רשמו "לדברי בוקינג"..
&nbsp
קרה לי יותר מפעם או פעמיים לאחר הזמנה במקומות שפרסמו ב BOOKING שההזמנה ניתנת לביטול ולא דורשת כרטיס אשראי שבעל הנכס יצר איתי קשר וביקש שאעביר לו מקדמה בהעברה בנקאית ישירה, לא דרך BOOKING לא כרטיס אשראי ולא PayPal
לא שאלתי למה הם מבקשים והם לא נימקו את הבקשה בהיותי ישראלי, אני פשוט סירבתי. אני מנחש שאצל חלקם הנימוק הוא התקווה שאני תמים או קצת טמבל.
אולי מדובר במקרה דומה.
&nbsp
אני הפסקתי להזמין מקומות לינה שמפרסמים ב BOOKING שאין צורך בכרטיס אשראי להזמנה, אני לא רואה תועלת בהזמנת סרק שאני צריך לבטל.
 

michal@gal

Active member
מנהל
כבר הזמנתי במקום שלא ביקש כרטיס אשראי להזמנה

ולא ביקשו שאעביר מקדמה.
שילמנו במזומן כשהגענו.
 

yossialef

New member
דניאלה. צודקת משהו עובר על בוקינג בזמן האחרון

לא בדקתי באם זה היחס כלפי ישראלים בלבד. שומע סיפורים דומים מהסביבה הקרובה. אישית הייתה לי בעיה עם מלון בציריך לפני כשנה וחצי. דרשו שבכרטיס האשראי שמסרתי יהיה כל הסכום למרות שהייתי אמור לשלם רק בהגעה למלון.

הסתדרתי בסוף
. בטלתי את ההזמנה למלון הזה דרך בוקינג והזמנתי דרך אתר שונה מלון אחר.
 

אולגה007

New member
לפני שאנו כועסים על מדיניות כלפי ישראלים....

נחשוב ונבין שיש דברים בגו' - אני אישית מכירה כמה שתמיד מזמינים מקום אחד או שניים לאותם תאריכים כי ניתן לבטל ורק כדי להבטיח מקום, כאשר הם במגמה לשפר עם הזמן.
זה בהחלט גורם נזק לבעלי המלונות/חדרים ולא מקובל באירופה.
בנוסף וזה העיקר זה עושה שם רע לנו כישראלים.
אולגה007
 

YosMan1

New member
למה את חושבת שרק בישראל עושים זאת? זאת תופעה עולמית ויש

על כך הרבה מאמרים ודעות ברשת.
למשל אחת התלונות היא שכתוצאה מזה רוב הרשתות הגדולות שינו את מדיניות הביטולים שלהם ל 48 שעות מראש (במקום עד שעה 18:00 באותו היום) לתעריף הגבוה, וזה גורם לאי נוחות רבה אצל אנשי עסקים שהיו רגילים לשלם מחיר גבוה ולקבל גמישות מלאה אפילו באותו היום.
זו אופציה שכמעט לא קיימת יותר, לא משנה איזה מחיר אתה מוכן לשלם.
 

לאונידס

Active member
מתן הזכות לביטול היא חלק מהעסקה וה"משחק"

אני לא רואה שום בעיה אם אדם מנצל את הזכות הזו, ישראלי או לא ישראלי.
בהחלט בית העסק היה מעדיף שלא יבטלו אבל הוא נותן את הזכות כי כך הוא יכול למכור את אותה לינה במחיר יקר יותר וכקידום מכירות - הרבה מטיילים יעדיפו מקום שמקנה זכות ביטול.
האנשים שמעדיפים מקום עם זכות ביטול לא מזמינים סתם כך, הם רוצים מקום לינה וכנראה שבסופו של דבר הם ילונו במקום הזה. בעל העסק הרוויח אותם.
"חזירי" מצד בעל העסק גם לקדם מכירות באמצעות הענקת זכות ביטול וגם לדרוש שלא יבטלו.

גם Booking לא חושבים שיש בעיה עם ההזמנות שלי כישראלי, קורה לי לא מעט שאני מבטל מסיבות שונות ואף פעם לא באו אלי בתלונות, להיפך, הם שמחו להעניק לי מעמד genius.
 

RonspotNL

New member
לי יצא כמה פעמים מאילוצים שונים לבטל ברגע האחרון

גם בבוקינג וגם בחברות אחרות עד היום לא היו בעיות חוץ מהזמנה אחת בה הפסדתי מקדמה לצערי זה לא בהכרח קשור לישראלים פשוט עניין של רווח והפסד
 

אספרסו2

New member
למה אתה מטעה

כשאתה משריין מהולנד אתה לא מסווג כישראלי.
הם מספרים על הזמנות מישראל כישראלים.
 

RonspotNL

New member
הממ

אוקיי למרות שלא שמעתי על מקרים כאלה של ישראלים...
 
למעלה