מאוקטובר מלחמת אל-על בחברות הלואוקוסט עולה שלב

yossialef

New member
מאוקטובר מלחמת אל-על בחברות הלואוקוסט עולה שלב

https://www.yediot.co.il/articles/0,7340,L-5245680,00.html

מעניין באם תהיה גם עליה ברמת השרות לנוסע
סביר להניח שכרגיל לא.

אבל אחרי 70 שנות עצמאות אנחנו משום מה עדיין אופטימיים.

אגב.... בעקבות שיפוץ המסלולים בנתב"ג, ב- 3 חודשים הקרובים ינחתו המטוסים על שני מסלולים בלבד. החלוקה תהיה בין מסלול 26 בנתיב הגעה ממזרח ומסלול 21 שהנתיב אליו מגיע מצפון. לידיעה.

ט.ל.ח
 

Nרב

New member
אני לא יודעת מה יש לך עם נושא השירות. הדיילים ממש נחמדים

ועונים בסבלנות רבה לכל שאלה מנג'סת. מקווה שזמן ההמתנה לצ''ק אין ישתפר, וגם שם כשמגיעים לדלפק, הם אדיבים הרבה יותר מבנמלי תעופה רבים וטובים בעולם
 

yossialef

New member
השרות באל על כמו הסיפור על ד"ר ג'קיל ומיסטר הייד

נעזוב לרגע את זמן ההתנה הארוך והמעצבן לצ'ק אין בנתב"ג שחלקו לא תלוי
באל-על.

תסבירי לי מדוע באל על משלמים על מושבים שנבחרו בזמן הכירטוס וכאשר
נעשה צ'ק אין, הם משנים את מקומות הישיבה ועוד מבלי להודיע.

תסבירי לי מדוע לא מודיעים מראש לנוסעים שלהם, כי הטיסות מתבצעות במטוסים חכורים ולא עם צוותי אל-על/מטוסי אל-על. הם עושים זאת רק 24 שעות מראש !! ולא מוקדם יותר.

יש לי בשפע סיפורים כאילו מאנשים סביבי הבאים מעולם התעופה וסתם חברים.

אגב.....
הלינק שלך בנושא המעבר של אל-על למתכונת חברת לואוקוסט בטיסות לאירופה, יותר מפורט מהלינק שאני הבאתי.
 

Nרב

New member
אין לי הסברים, גם אני מתעצבנת אבל לפי מה שחויתי ואני רואה

בכל חברה יש פאקים בשירות. זה הגיוני כשאנשים ולא רובוטים עושים דברים, לפעמים יש התנהגות שגויה שלא הושקעה בה מחשבה. ובהרבה פעמים לפחות תלונה מניבה פיצוי (לאחרונה פוצינו בשובר הנחה לכל אחד לטיסה הבאה, עובדה, זה גם חלק משירות).

החוויה האישית שלי הכי גרועה שלי מחברת תעופה היתה מקונטיננטל כשבסיטואצית אובר-בוקינג הוציאו את בעלי, שעמד וחיכה בסבלנות שימצאו לו מקום בטיסה, כששנינו היינו כבר במטוס, וגילה שמישהי יושבת במושב שלו, והגיע איש צוות/בטחון והוציא אותו ללא הסבר לשער. 12 שעות "ביליתי" בטיסה בלי שאף אחד יעדכן מה קורה, והוא באותו זמן חצה את ניו יורק תוך שעתיים כדי להגיע לטיסה שקונטיננטל סידרה לו בקושי רב, עם פיצוי בצורת תלושים למזון משדה"ת ממנו היה צריך לצאת מיידית.
כל האובר בוקינג של אלעל וויכוחים על מזוודה או מושב מחוירים לעומת אותה חוויה מבחינתי. מה אכפת לי מטוס חכור? אין שם מושב ואוכל?
 

המתמידים

Active member
דעתי על השירות באל על

הי יוסי,
אני חושב שהשירות באל על בהחלט לא טוב ויש הרבה מאוד מקום לשיפור, במיוחד בכל מה שקשור להתמודדות עם לחץ ועומס. אל על פשוט לא מתנהלת טוב לטעמי כשיש אירועים חריגים כמו תקלות טכניות, החלפת מטוסים וכו'. זה גם מתקשר עם מה שאתה אומר על החלפת מושבים ברגע האחרון, חכירות וכו' (שזה נובע מעניינים שקשורים לסכסוכי עבודה, שלצערנו עדיין קורים לא מעט בחברות תעופה שונות בעולם). אם הכל עובר על מי מנוחות אני חושב שחווית השירות בסך הכל טובה. בנוסף, אני חושב שבכל הקשור בשירות אישי של צוותי האויר במהלך הטיסה ונציגי השירות על הקרקע, אל על בולטת לחיוב גם בקרב חברות מובילות בעולם.
לכן, אני חושב שיש מידה רבה של עליהום על החברה. הרבה דברים מוצדקים כאמור, אבל גם הרבה לא. ובגלל שאנחנו שומעים הרבה על אל על זה נראה לנו כאילו אל על היא החברה הגרועה ביותר (מה שממש רחוק מהמציאות- ויש לי שעות רבות בהרבה מאוד חברות טובות בעולם).
 

ANZ1

New member
עדיין לא כתבת כמה אתה מקבל מאלעל עבור הפרסומת

לא יכול להיות שמישהו ישקיע עשרות שעות לפרסם את אחת החברות הגרועות בעולם אלא אם אתה מקבל מהם משהו , כתבת שאתה לא עובד בחברה ,
שזה כנראה נכון אבל לא כתבת שאתה לא מקבל מהם כדי לפרסם אותם.
 

המתמידים

Active member
אם היית קורא את הפוסטים שכתבתי על החברה כנראה שלא היית

חושב שאני מקבל כסף מהחברה

כדרכם של הרבה בלוגרים ברשת, גם אני כותב כדי לשתף ותו לא.
 

שהות

New member
מעבר להחלפת מטוסים, השירות של אל על תמיד היה מעולה

בכל הטיסות שטסנו אל על, אני חייבת לציין שהצוותים למרות כל העומסים שהיו עליהם ולא תמיד עם נוסעים נימוסיים,
אנו הוקסמתי מהאכפתיות, מאור הפנים והשירות של הצוותים.
הם עובדים קשה, תמיד השתדלו לעזור והיו אדיבים עם חיוך על השפתיים.
 

המתמידים

Active member
מסכים איתך. השירות האישי באל על על-ידי הצוותים בדרך כלל

טוב מאוד אפילו בהשוואה לחברות מובילות בעולם.
 

לאונידס

Active member
כרטיס ללונדון בכמעט 500$ ממש לא מתחרה בחברות Low cost

אני לא מצליח להבין את המודלים העסקיים של אל על,
כנראה שגם הם לא ולכן עסוקים בלשנות אותם חדשות לבקרים
 

ANZ1

New member
אלעל היסטרית

אלעל לא יכולה להתחרות בלאו קוסט,
היא חברה קטנה מדי , לא יעילה , עם משכורות והוצאות עתק.
אבל הם היסטרים כי הלקוחות עוזבים ולא חוזרים.
אז הם צורחים שהתחרות לא צודקת .
והם מנסים כל מני דברים.
הם כנראה ימשיכו לנסות כל מני דברים .
והלקוחות ימשיכו לעזוב.
עד שלא ינערו את החברה , ויבנו אותה מההתחלה כחברה יכילה ואיכותית , היא תמשיך להתפרק,
אפשר להסתכל על המניה ולראות לאן החברה הולכת.
 

xfwind

New member
המניה צוללת כי ההתחדשות הנדרשת גדולה על יכולות החברה

 

המתמידים

Active member
אם הייתי צריך לנחש מה עומד מאחורי המהלך -

אז הייתי חושב שזה לא בדיוק לואו-קוסט, אלא פשוט סוג של custom made של כרטיס הטיסה ללקוחות ספציפיים, כל אחד לפי הרצונות שלו. מה זה יעשה בחברה רק הזמן יגיד, אבל מה שבטוח הוא שטוב שחיסלו את מותג UP שהיה באמת נורא מכל בחינה, במיוחד לנוסעים העסקיים של החברה, שגם אני ביניהם, וגם אני לא פעם פשוט לא טסתי עם החברה ליעדי UP אלא בחברות אחרות.
 

לאונידס

Active member
אני לא מכיר חברה שמפעילה גם Low cost וגם שירות מלא

נראה שגם מבחינת אל על המודל הזה לא הצליח.
&nbsp
אני מכיר חברות שמוכרות כרטיסים ברמות שונות באותו מטוס, כך שאם עובד לאחרים תאורטית יכול לעבוד לאל על.
תאורטית יכול לעבוד אבל לא ברמת המחירים הזו. לא רואה מישהו שם 500$ על כרטיס ללונדון לפני מזוודה הושבה וכו' כשבאיזיג'ט או WIZZ אפשר לרכוש כרטיס כזה בחצי מחיר.
הכרטיסים הזולים ברמת השירות הנמוכה לא תחרותיים לחברות Low cost, הכרטיסים היקרים במחלקות השירות הגבוהות ימשיכו לעלות כמו שעלו, איפה הבשורה לנוסעים?
&nbsp
 

המתמידים

Active member
יש תעריף classic בנובמבר הקרוב ב-468$. זה מחיר סביר לדעתי

קלאסיק זה בעצם מחיר רגיל כמו היום, ובהשוואה לבריטיש זה 100$ פחות.
 

המתמידים

Active member
תעריף classic בהגדרה הוא מה שהיה הוא שיהיה אבל לפי הפרסומים

Lite הוא חדש ושונה, וכך גם Flex.
 

לאונידס

Active member
אם lite לא רלוונטי, classic כמו שהיה וכנראה גם flex

LITE מוגבל מאוד בתאריכים - לא לעונה.
לפי הבדיקה הקצרה שלי המחירים בד"כ לא אטרקטיביים.
זאת אומרת שלרובם הגדול של הנוסעים הוא לא רלוונטי.
&nbsp
CLASSIC כמו שאמרת לא השתנה, ואני מוסיף של FLEX הוא כרטיס במחלקות הגבוהות שגם הוא ממילא קיים.
&nbsp
אז חוץ מכמות נוסעים מאוד מאוד מוגבלת לנסיעות מחוץ לעונה ליעדים שבחלקם מאוד עונתיים (קפריסין, יוון) שאולי בכל זאת זיהו הזדמנות, איפה כאן הבשורה לנוסע?
&nbsp
 

המתמידים

Active member
זה לא מדויק לדעתי -

למיטב הבנתי שלושת הסוגים לייט, קלאסיק ופלקס הם מאפשרים לך לבחור את החבילה. הם לא קשורים למחלקת הכרטוס, כי מחלקת הכרטוס היא התעריף הבסיסי שעליה מלבישים את החבילה.
לגבי לייט, יש מחירים זולים כבר היום שאני מוצא לטיסות ליעדים כאלה ואחרים (נכון, זה לא מחירי לואו-קוסט, אבל זאת גם לא טיסת לואו-קוסט). המחיר עולה ככל שמחלקות הכרטוס הזולות נמכרות.
לגבי קלאסיק - החבילה די דומה למה שהיה כך שאין שינוי.
לגבי פלקס - יש פלקס גם במחלקת u, זה לא בהכרח קשור למחלקה למיטב הבנתי.
 
למעלה