אין לי הסברים, גם אני מתעצבנת אבל לפי מה שחויתי ואני רואה
בכל חברה יש פאקים בשירות. זה הגיוני כשאנשים ולא רובוטים עושים דברים, לפעמים יש התנהגות שגויה שלא הושקעה בה מחשבה. ובהרבה פעמים לפחות תלונה מניבה פיצוי (לאחרונה פוצינו בשובר הנחה לכל אחד לטיסה הבאה, עובדה, זה גם חלק משירות).
החוויה האישית שלי הכי גרועה שלי מחברת תעופה היתה מקונטיננטל כשבסיטואצית אובר-בוקינג הוציאו את בעלי, שעמד וחיכה בסבלנות שימצאו לו מקום בטיסה, כששנינו היינו כבר במטוס, וגילה שמישהי יושבת במושב שלו, והגיע איש צוות/בטחון והוציא אותו ללא הסבר לשער. 12 שעות "ביליתי" בטיסה בלי שאף אחד יעדכן מה קורה, והוא באותו זמן חצה את ניו יורק תוך שעתיים כדי להגיע לטיסה שקונטיננטל סידרה לו בקושי רב, עם פיצוי בצורת תלושים למזון משדה"ת ממנו היה צריך לצאת מיידית.
כל האובר בוקינג של אלעל וויכוחים על מזוודה או מושב מחוירים לעומת אותה חוויה מבחינתי. מה אכפת לי מטוס חכור? אין שם מושב ואוכל?