הייתם מוכנים לטוס 20 שעות רצוף ?

  • פותח הנושא ANZ1
  • פורסם בתאריך

דניאלה1311

Active member
מנהל
כן טסתי גם וגם
אני ישנה אבל יחסית מעט. בטיסה של 7-8 שעות אני יכולה לישון שעה פה שעה וחצי שם אבל לא הרבה מעבר לזה. מדאיג? לא, אני לא חושבת שיש משהו מדאיג בכך שיש ג'ט לאג. הגוף שלי חי בקצב שלו ושום דירבונים לא יעזרו. אני משערת שזה נכון לגבי כל בני האדם. יש אנשי בוקר ואנשי לילה, יש שישנים יותר וישנים פחות. העובדה שאני טסה עשרות שנים בלי נזק פרמננטי כלשהו, מחזקת את ההנחות שלי. מכיוון שאני מכירה את עצמי ואת צרכי ודואגת לשמור על בריאותי, אני משתדלת לעשות את מינימום הנזק עד כמה שזה אפשרי. אני אמשיך לטוס, בקצב שלי וזו הסיבה למענה שנתתי לשאלת 20 שעות טיסה ברצף, לא אני.

בכל אופן תודה על הדאגה (לא נאמר בציניות אלא ברצינות).
 
יש גם אנשים שלא ישנים כמעט בטיסות

אני מאלו. טיסה קצרה או ארוכה, לא אצליח לישון יותר מעשרים דקות פה או שם ברצף. לכן זה מתיש, בלי קשר לג'ט לג. אם זה 10-12 שעות ניחא, אם יותר אז לגמרי לעצור לכמה ימים לפחות באמצע.
 
אתה שוכח דבר אחד

אתה אומר ש"כמה ימים המתנה באמצע זו לא חלופה סבירה לרוב האנשים", אבל לא מדובר על אנשים שנוסעים ל-5 ימים לאירופה. מי שנוסע לאוסטרליה או לניו זילנד או לאושוויה לרוב ממילא נוסע לפרק זמן ארוך יותר, ולכן רבים כן ינצלו את האופציה לנוח איזה כמה ימים או אפילו יותר על הדרך בקונקשן וכך "להרוויח" עוד יעד בטיול. אני לא אומרת שכולם עושים את זה, או שהרוב המכריע עושים את זה, אבל זה כן דבר שרבים משלבים בטיול. במיוחד תרמילאים.
אני עצמי עשיתי את זה בטיסותיי לפסיפיק.
 

moco10

New member
אם מדובר על נסיעה של חודש ומעלה, את צודקת

אבל אם מדובר על טיול של שבועיים, שאני מניח שהוא הרבה יותר נפוץ, אז מדובר (שני כיוונים) בלהאריך אותו לשולשה שבועות. לא דבר שהרבה אנשים יכולים לעשות בקלות. טיולים של שבועיים נפוצים בהרבה מטיולים של חודש ומעלה. רוב האנשים עובדים ולא יכולים לטייל חודש.

אל תשכחי גם, שחלק ניכר מהנסיעות וסביר אף שרוב הנסיעות, הן נסיעות עבודה. זה בוודאי נכון בקו אוסטרליה-בריטניה. גם לא מעט ביקורי משפחה, חתונות והלוויות.
 

iris mom of two

New member
מסכימה אתך

אני על הקו ישראל ארהב, ולא פעם אני מגיעה רק לארבעה או חמישה ימים. לראות את אמא, לא לטייל. הטיסה סיוט, בבקור אני רק מתחילה להתרגל לשעות, ואז עוזבת. במזל בטיסות מערבה אין לי בעיה של ג'ט לג, אז בבית אני ישר חוזרת לשגרה.
&nbsp
חברים נוסעים מבוסטון לסין באופן קבוע לנסיעות עבודה. לפעמים רק לכמה ימים. למי יש זמן לעשות חניות ארוכות בדרך? חוץ מזה שבארה"ב 3 שבועות חופש שנתיים נחשב המון. ויש הרבה אנשים שלא יכולים לקחת את זה במכה.
&nbsp
ולשאלה המקורית, 20 שעות טיסה זה המון, ומסוכן לגוף תחת התנאים הנוכחיים במחלקת תיירים
 

המתמידים

Active member
מסכים ומוסיף -

העצירה ביעד ביניים גם היא לא בהכרח הדבר הכי נוח בעולם. יש לא מעט אילוצים בעצירת ביניים שצריך לקחת בחשבון (כשמדובר על עצירות ביניים של משהו כמו 12-15 שעות של רק לישון בערך): יש שדות תעופה שרחוקים כשעה וחצי מהעיר (יש גם פקקים), ככה שרק שלוש שעות זה הנסיעה הלוך וחזור. ברוב המוחלט של המלונות אפשר לעשות צ'ק אין רק החל משעות הצהריים המאוחרות וצ'ק אאוט בשעות הבוקר, מה שאומר שהטווח של העצירת ביניים צריך להיות בשעות מאוד ספציפיות. בעיה נוספת היא שאחרי טיסה של 11 שעות בדרך כלל זזים גם עם השעון ואז חוטפים ג'ט לג גם ביעד הביניים.

אם העצירה היא ממש לכמה ימים זה משהו אחר, אבל זה כבר כמו עוד יעד לא?
 

oren1947

New member
בשירות הצבאי שלי טסתי לאנגליה עם הסטרטוקרוזר..

הטיסה התמשכה והתמשכה..
 

xfwind

New member
אמא שלי טסה ב-1952 עם קונסטליישן..כולל נחיתת ביניים


 

Grosseto

New member
למה לא טסים בכיוון השני?

ככה יטוסו ארבע שעות במקום 20
 

המתמידים

Active member
יש הרבה קוים מגניבים כאלה, אגב
אחד מהם:

מדלהי לסן פרנסיסקו. פעם יוצא מעל אירופה ופעם מעל סין

בשני המקרים כ-15.5 שעות.
 

Grosseto

New member
עדיף דרך אירופה

ככה אין יעפת
&nbsp
מעניין איך נראה קידוד של מתכנת הודי עם יעפת
 

RonspotNL

New member
אם לא מנסים

לא יודעים
אני נסעתי כמה נסיעות ארוכות מאוד באוטובוסים ורכב למשל היתה נסיעה של 30 שעות באוטובוס למשל אמנם היו עצירות בין לבין אבל עדיין נסיעה ישירה וארוכה אני חושב שיהיה צורך להתאפס לכמה ימים אבל אני חושב שאוכל לעמוד בזה
 

Jupiter30

New member
רק אם

רק אם אני אוכל לישון כמו שצריך. ממש להשכיב את המושב ולישון. אבל זה נראה לי ממש עונש לטוס 20 שעות ברצף.. ולא חושב שבריא בכלל.
 
למעלה