הייתם מוכנים לטוס 20 שעות רצוף ?

  • פותח הנושא ANZ1
  • פורסם בתאריך

ANZ1

New member
הייתם מוכנים לטוס 20 שעות רצוף ?

הטכנולוגיה משיגה את המין האנושי
http://www.traveller.com.au/worlds-...wb-takes-to-the-sky-for-the-first-time-h0z5ls

כבר היום יש טיסות ישירות מפרת, אוסטרליה ללונדון, בריטניה,
ועוד שנתיים מסידני ללונדון,
אמורה להתחיל טיסה מסידני לתורכיה,
והטיסה הכי ארוכה היא מניו זילנד לדוחא.

עכשיו כשהמטוסים יאפשרו טיסות של 20 שעות,
באופן תאורטי אפשר יהיה לבנות מסלול טיסה מכל מקום בכדור הארץ לכל מקום.
 

moco10

New member
למה לא

זה רק עוד כמה שעות מעבר לטיסות של 15 שעות שהן לא נדירות ורבים מאיתנו התנסו בהן, כך שאני לא רואה פה שינוי קריטי. זה גם יעלה את הסיכוי שאצליח להירדם בחלק מהטיסה.

להנות מהטיסה, אני לא אהנה, אבל גם בטיסה של 15 אני מחכה לסוף ....
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
20 שעות? אני לא מסוגלת להיות חנוקה בקופסת פח באוויר
גם 8 שעות זה סיוט, מ- 15 שעות אני נמנעת כל השנים. אני עושה הפסקות.
למשל כשטסנו לסנטה ברברה עשיתי הפסקה בציריך, הפסקה בשיקגו ומשם ללוס אנג'לס ומשם רכב (עוד כשעתיים) לסנטה ברברה. זה סיוט וזה סיוט אבל אני מעדיפה סיוט בהפסקות ולישון על קרקע יציבה כמה שעות. על 20 שעות אין מה לדבר. אפילו לא בביזנס.
 
יש מי שמתאים לו, יש מי שיכול לעמוד בזה, ויש מי שלא

אני לא יכול לעמוד בטיסות כאלו, ולכן אני לא מכיר את משפחת כלתי פרט למסך המחשב.

בעבר טסתי לכל אירופה ובשליחות הצבא גם לאר"הב , היום אני יכול לעמוד בלא יותר משעתיים טיסה, אבל לא מוותר על פעמיים בשנה לפחות.
 

sitvaniyot

New member
אין מצב 20 שעות באויר

אבל אל דאגה, אני כבר אמצא חלופות מענינות. רק תנו לי את הכרטיס.
 

המתמידים

Active member
בעיני הדרך לענות על שאלות מהסוג הזה היא להראות את האלטרנטיבה

אם הטיסה היא 20 שעות, אז האלטרנטיבה, במקרה הטוב, היא לכל הפחות 10+10 ועוד 2-3 שעות קונקשן, ובמצב זה נראה לי שמרבית האנשים היו בוחרים בלי היסוס באפשרות הראשונה. במיוחד שגם ה-10+10 לא באמת סבירה, כי בד"כ הקונקשן לא נמצא בנקודה הממוקמת על קו ישר מדויק וגם ככה יש זמן הסעה ועיכובים קלים בהמראה וכו', ולכן זה יכול להיות אפילו 12+12 ועוד ה-2-3 שעות קונקשן.
במקרה אחר האלטרנטיבה היא 15+5 ועוד 2-3 קונקשן. ואז הקטע של ה-15 גם ככה מספיק ארוך כדי שזה כבר לא יהיה משנה יותר מידי אם נוסיף עוד 5 שעות.
לגבי האפשרות לעצור ללילה באמצע, מסכים שזה יכול להיות נחמד (אני אוהב לעשות עצירות של לילה ואף יותר ביעדי ביניים), אבל זה מאוד לא יעיל, וגם מי שבאמת לא אוהב לטוס יסבול ביומיים האלה, רק מהמחשבה על לטוס 11 שעות לקטע הראשון כשלמחרת מחכה עוד קטע טיסה של 11 שעות. בדרך כלל גם טיסות ארוכות של 11 שעות זה מעשית סביב ה-16-17 שעות, כמעט יממה, בהתחשב בכל הפרוצדורה של להגיע ולחזור מהשדה.

לכן לטעמי מרבית האנשים יעדיפו בלי היסוס כבר לטוס ברצף 20 שעות
.
 

ANZ1

New member
בפועל היעד הכי רחוק מישראל נמצא רק 19 שעות טיסה

לא רלוונטי לאלעל שלא יכולה לטוס לרוב העולם, מעל אפריקה והמזרח התיכון.
אבל אם כל חברות התעופה בעולם יחליטו לטוס לישראל,
אז העיר הכי רחוקה בעולם מישראל נמצאת רק 19 שעות טיסה.
מצד שני לטוס במחלקת תיירים 19 שעות, כבר עדיף למות.
 

המתמידים

Active member
אני כבר גם לא עולה לחמש שעות בתיירים
אבל בכל מקרה

אם תערוך סקר מדגמי שבו תציג את השאלה מה עדיף (ולא האם הייתם טסים 20 שעות - שזו שאלה שמבקשת תשובה פשוטה של "לא"
) מבין האפשרויות הבאות - אז, לטעמי, הרוב היו בוחרים בקלות את האפשרות הראשונה:
1. טיסה בתיירים, 20 שעות ברצף.
2. טיסה בתיירים 12 שעות + ירידה לקונקשן של 3 שעות + עלייה לטיסה נוספת בתיירים של 12 שעות.
 

ANZ1

New member
אני לא מסכים

אני טס הרבה בטיסות ליעדים של 20 שעות,
זה הקו העיקרי שלי,
ישראל ניו זילנד.
וגיליתי שטיסה אחר טיסה רצופים מביאים אותי לצד השני בעיקר הטיסה מזרחה שבור , חולה עם גט לג וצריך שבוע לנוח.
מה שאני עושה זה 2 טיסות עם המתנה של כמה ימים באמצע.
 

moco10

New member
כמה ימים המתנה באמצע זו לא חלופה סבירה לרוב האנשים

זה הופך מסע של יממה למסע של ארבע יממות.
רוב אנשים נוסעים או לפרנסה או לטיול (על חשבון ימי חופשה מהפרנסה) וכמה ימים באמצע הם מותרות שאין להם.
לא לשכוח שצריך לעשות גם את הדרך חזרה.


אגב, לא ברור למה לא הסכמת. לא הייתה כל טענה לגבי איך אתה אישית תתנהג.
 

אספרסו2

New member
שוב אתה מגיב לא לענין וחולק על בעלי ידע ונסיון

אם מגיעים ליעד ואי אפשר לתפקד כראוי אז יוצא שכרו בהפסדו.
גם אני בטיסה לאוסטרליה עצרתי לכמה ימים בסינגפור, הרווחתי עוד יעד והגעתי לאוסטרליה מוכן ומזומן בלי להפסיד ימי טיול על התאוששות.
&nbsp
 

ANZ1

New member
לא חלית אף פעם בגט לג רציני

במשך שבוע אתה מרגיש שאתה הולך למות,
2 האפשרויות (שלי לפחות ) זה או להיות חולה קשה שבוע או לטייל 3 ימים בהונג קונג או סיאול.
אני יודע מה אני בוחר.
 

המתמידים

Active member
אני לחלוטין מבין אותך
רק כתבתי מה, לטעמי (בלבד), תהיה

דעת הרוב.
אני מטבע הדברים אולי טועה, אך זו דעתי שכנראה לא תתברר לעולם
 

moco10

New member
נכון, לא חליתי, אבל העלת שאלה לכולם

מישהו ענה לך מה לדעתו יהיו רוב התשובות (ואני חושב שהוא צודק) ואז לא הסכמת איתו.
שאלת את כולם מה דעתם אבל בסוף הפכת את זה לעיניין אישי שלך
.
כולנו מסכימים שאתה לא צריך לטוס ככה.
 

המתמידים

Active member
נראה לי שהתבלבלת בכותבים של התגובות (יתכן?
) אני זה שכתב

מה לדעתי תהיה דעת הרוב ו-ANZ הוא זה שכתב שאני טועה ואתה ענית לו שלא ברור למה אני טועה כשרק כתבתי את דעתי


לא משנה. אגב, אני אעדיף טיסה של 20 שעות אם אני צפוף בזמנים, וכנראה שאלך על הקונקשן שכולל עצירה של יומיים-שלושה בתחנת הביניים אם יש לי יותר זמן.
 

המתמידים

Active member
הבנתי עכשיו בקריאה חוזרת, ענית ל-ANZ


תתעלם ממה שכתבתי בהערה הקודמת
מאוד מבלבל הקטע הזה של תגובה על תגובה...
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני מסכימה
מי שלא חלה בג'ט לאג רציני לא יודע/ת על מה מדובר. אני לא מתפקדת 6 ימים בערך, בעיקר בגלל שאיני מסוגלת לישון בגלל השוני בזמנים וכל שאר הדברים הנלווים. מה שלא ניסיתי לא ממש עזר, כולל כדורי שינה שרק דחו את ההסתגלות בעוד כמה ימים. יש אנשים שהפיזיולוגיה שלהם היא איטית או שונה או רגישה, מי יודע, אבל זה המצב. גם אנחנו בדרך לאוסטרליה עצרנו ל-3 ימים בסינגפור ובדרך חזרה עצרנו בתאילנד ובהונקונג.

מאחר ואני טסה למרחקים כבר שנים, אני יודעת שמבחינת הג'ט לאג זה מה יש, זה הגוף שלי ואיתו אני חייבת להסתדר ואין קיצורי דרך. לכן אני כמו ANZ1 עושה פאוזות בדרך וכן, הן על חשבון ימי חופשה אבל לא מצאתי דרך יותר טובה כי להתחיל טיול כשאני לא מתפקדת זה בזבוז של חופשה באותה מידה ויותר גרוע, נסעתי כל כך רחוק ולא נהנית ולא זוכרת כלום מהימים הראשונים.
 

המתמידים

Active member
מעניין (ומדאיג...). ניסית לטוס גם בטיסות יום וגם בטיסותלילה?

את ישנה בטיסות?
 
למעלה