אמסטרדם-אילת עם טרנסאוויה מנובמבר 2018

דניאלה1311

Active member
מנהל
איזיג'ט מבטלת כמה טיסות מישראל לטגל, ברלין
זה פורסם אמנם לפני יומיים אבל לא ראיתי שהשתנה משהו
מאיזי ג'ט נמסר כי "לצערנו לא קיבלנו אישור לסלוטים כדי להפעיל חלק מהטיסות בקו תל אביב - טגל (ברלין) בקיץ הקרוב. נוסעים שהושפעו מכך יכולים לשנות את טיסתם ללא תשלום נוסף ולנחות עם איזי ג'ט בשדה התעופה שונפלד, גם הוא בברלין, או לקבל את כספם בחזרה. קו תל אביב - שונפלד, פועל כמתוכנן".


https://www.themarker.com/consumer/tourism/1.6000485
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
חמישה טיפים לחופשה בפריז – בלי חור בכיס
חמישה טיפים לחופשה בפריז – בלי חור בכיס
עיר האורות ידועה כאתר חופשה יקר, אבל בעזרת העצות הבאות תוכלו למתוח את התקציב שלכם וליהנות מהבילויים הטובים ביותר שהיא יכולה להציע

מתורגם ממאמרה של שיווני וורה/ ניו יורק טיימס
https://www.haaretz.co.il/travel/paris/.premium-1.5983621
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
נאפפליו נחשבת בעיני רבים לעיר היפה ביוון
היא נחשבת בעיני רבים לעיר היפה ביותר ביוון, אבל נדמה שמעלתה העיקרית היא דווקא האווירה הנינוחה במיוחד. מנאפפליו אפשר ליהנות לאט

כאשר שלושה ספרי הדרכה בשתי שפות קושרים כתרים, מצמידים כוכבים ומכנים עיר בתואר "היפה במדינה" זה מעורר חשד. אחרי כמה שבועות של הכנות וקריאה אינטנסיבית, הציפייה גדולה. רגע לפני הכניסה לעיר כזאת מתעורר חשש מפני האכזבה, שנוטה לפעמים להיצמד לגודל הציפיות.

כביש הכניסה לעיר נאפפליו (Nafplio) ביוון אינו מבשר טובות. מבט חשדני לשיכונים מכוערים משני הצדדים העלה את התהייה ממה בדיוק כולם מתפעלים. פקק התנועה ברחוב הראשי, והשוטרים שמנפנפים בידיהם לכל עבר כדי לגרום לתנועה להתקדם, לא משנה לאן, מורטים את העצבים עוד יותר. כל זה משתנה בחלק העתיק של העיר. הסלחנות מתרחבת לממדי ענק כשמגיעים לקו המים היפה ומתבוננים אל מפרץ ארגוס.

https://www.haaretz.co.il/travel/greece/greece-routes/.premium-MAGAZINE-1.5989888
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
טיול רגלי בצד השקט והיפה של לונדון
גם באמצע לונדון הסואנת אפשר למצוא אי של שלווה. טיול ברגל לאורך הגדה מ"ונציה הקטנה" עד קמדן

תחנת הרכבת פדינגטון במרכז לונדון לא מעודדת טיולים נינוחים. אלפי אנשים מתרוצצים, עשרות שוטרים מסיירים בין הרציפים והרמקולים מזהירים מפני סכנות ביטחוניות. אבל במרחק של רק 200 מטר מהתחנה שבה עמדנו נמצאת "ונציה הקטנה" של לונדון.

מסדרון ירוק
כן, במרחק חמש דקות הליכה בלבד מפדינגטון הסואנת התגלתה לונדון שונה לחלוטין. "ונציה הקטנה" היא בריכה בצורת משולש גדול, המשמשת צומת; כאן פוגשת תעלת גרנד יוניון המגיעה ממערב את תעלת ריג'נט. בשנת 1820 נחנך נתיב המים הזה שנועד להעביר סחורות ממרכז לונדון לנהר התמזה באזור ליימהאוס, כמה קילומטרים ממזרח לעיר. באורח פלא, למרות התהפוכות העצומות שעברו על לונדון, נתיבי המים נשמרו, נוקו, ומשמשים היום כמסדרון ירוק ושליו להפליא.
משני צדי התעלה ליד "ונציה הקטנה" עוגנות סירות ארוכות, שמתאימות לשיט בתעלות הצרות. באחת מהן עובדים בני זוג בערך בני 70. הם צובעים את גג הסירה בצבע אדום ושותים תה בספלים גדולים. הסירה משמשת אותם כבית כבר יותר מ-15 שנים. היא קשורה תמיד באותו מקום, מחוברת לחשמל ולמים זורמים. לדבריהם, יש כמה מאות אנשים שמתגוררים בסירות על התעלות, אבל הם אינם יודעים את המספר המדויק. רבים מהם מתגוררים בהן רק בסופי שבוע, או בעונות החמות. אין להם חשק להאריך בדיבור מכיוון שהיום יפה במיוחד והם רוצים לנצל אותו לצביעה. "אם אתה רוצה מידע נוסף תפנה לסירה השחורה בהמשך, זו לשכת מידע לתיירי התעלות", אמרו...........

https://www.haaretz.co.il/travel/london/london-routes/.premium-MAGAZINE-1.1412335
 

oren1947

New member
אני ממליץ,היה זה נופשון נהדר בעיירת הנופש לוטראקי..
ומכאן יצאנו לטייל בעיירה הנהדרת הזאת המרוחקת מעט,מגרש חנייה גדול בכניסה לעיר,,שורת עסקים וחנויות מול מימי הנמל ההוא הרגוע ובית מאפה שלא מהעולם הזה,קונדיטוריה מומלצת ביותר על מעדניה..בקצה בנוי מבצר עם תותחים המשקיף על הנוף הנהדר.
בילוי של חמי יום לפחות.שוטטות בסימטאות מגרה כל דמיון
 

Faria

New member
זכרונות מאורי לוי ו"איפה לעזאזל זה לוטראקי"
 

oren1947

New member
מי זה אורי לוי לעזאזל?
בכל אופן,עיירת הנופש לוטראקי נמצאת לחופו של הים הסרוני מערבית מאתונה.
אתר חביב ומוכר על הישראלים חובבי הקזינו
תעלת הקורינתוס המפורסמת נמצאת בסמוך לקצה הצפוני שלה.
עיירות נהדרות וכמה אתרי טבע בסביבה הנהדרת הזאת
 

oren1947

New member
חץ מימין..אתונה העיר
שעה וחצי נסיעה ממנה מערבה העיירה לוטראקי ותעלת הקורינתוס.
משמאל למטה העיירה הנהדרת נאפפליו
והנה כל מנעמי יוון הונחו בפנייך,רק שכירת רכב..וסקרנות ואת פה מול הקונדיטוריה
 

Faria

New member
שדר ספורט
בשנות ה90, קלאב הוטל נתנה חסויות למשחקי גועל נפש ת"א בכדורסל.
אז החסות אמרה בסוף משהו בסגנון "קלאב הוטל אילת, קלאב הוטל (משהו) וקלאב הוטל לוטראקי". אורי לוי לא ידע שהוא בשידור חי, ואחרי החסות אמר "איפה לעאזל זה לוטראקי" (מה שרוב הצופים תהו לעצמם גם כן). משבוע אח"כ החסות שונתה ל"קלאב הוטל אילת וקלאב הוטל לוטראקי, יוון".
 
למעלה