סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו
הזמנתי חבילת סקי זוגית לקלאב מד סר שבלייה דרך סוכנות נסיעות 'איילה נסיעות בחיפה (דרך הים 4)'
הכל נעשה עם הסוכנת אנה במשרד!
ביקשתי לשלם גם עבור ציוד סקי!
קיבלתי מייל המאשר את התאריכים , מספרי טיסות ואישור על תשלום לציוד סקי.
כאשר הגענו לנתב"ג ביום ראשון 5 בבוקר הטיסה לא הופיע על לוח הטיסות (טיסה של חברת CO בשעה 7:10), פנינו למודיעין ונאמר לנו שאין טיסה כזאת היום וגם היפנו את תשומת ליבנו שבמייל שקיבלנו רשום אותה מספר טיסה בהלוך ת-א גרנובל ואותה מספר טיסה בחזור גרנובל ת-א דבר שלא יכול להיות.
חיכינו עד שהסוכנות תפתח התקשרנו וכעסנו ולאחר ברור של הסוכנות מול קלאב מד מתברר שהייתה טעות ומסרה לנו שאנחנו על טיסה של חברה אחרת שיוצאת בשעה 8:20 למזלנו או לא הטיסה יצאה באיחור (טיסה של חברת אורנג) יצאה בשעה 11:00.
הטיסה שלהם גם בחזור יצאה באיחור המריאה בשעה 16:00 במקום ב- 12:20
כמובן שגם בנושא הציוד היינו צריכים להוסיף כסף על קסדות, דבר שלא ידענו ולא טרחה (הסוכנת אנה) להביא לידיעתנו.
הלכתי למשרד הנסיעות כדי להביע את מחאתי על היחס המזלזל וקיבלתי מבט כאילו שאני אשם והיא בסדר.
סוכן נסיעות תפקידו לא רק לקחת עמלה כי במבט על הטיסות הייתה אמורה לראות שמשהו לא כשורה.
בנוסף היא לא התרגשה כאשר ציינתי שאגש לתביעות קטנות, כנראה שהסוכנות הזאת רגילה לתביעות.
כמו כן לדעתי החבילות של קלאב מד משתמשות בטיסות צארטר של חברות קיקיוניות שלא יוצאות בזמן, בטיסה חזור בגלל האיחור לא העלו אפילו סנדביצים לטיסה (בטיסה הלוך היה).
תזהרו מסוכנות איילה במיוחד מהגברת אנה וגם את קלאב מד לא הייתי פוטר מזילזול בלקוח.
הזמנתי חבילת סקי זוגית לקלאב מד סר שבלייה דרך סוכנות נסיעות 'איילה נסיעות בחיפה (דרך הים 4)'
הכל נעשה עם הסוכנת אנה במשרד!
ביקשתי לשלם גם עבור ציוד סקי!
קיבלתי מייל המאשר את התאריכים , מספרי טיסות ואישור על תשלום לציוד סקי.
כאשר הגענו לנתב"ג ביום ראשון 5 בבוקר הטיסה לא הופיע על לוח הטיסות (טיסה של חברת CO בשעה 7:10), פנינו למודיעין ונאמר לנו שאין טיסה כזאת היום וגם היפנו את תשומת ליבנו שבמייל שקיבלנו רשום אותה מספר טיסה בהלוך ת-א גרנובל ואותה מספר טיסה בחזור גרנובל ת-א דבר שלא יכול להיות.
חיכינו עד שהסוכנות תפתח התקשרנו וכעסנו ולאחר ברור של הסוכנות מול קלאב מד מתברר שהייתה טעות ומסרה לנו שאנחנו על טיסה של חברה אחרת שיוצאת בשעה 8:20 למזלנו או לא הטיסה יצאה באיחור (טיסה של חברת אורנג) יצאה בשעה 11:00.
הטיסה שלהם גם בחזור יצאה באיחור המריאה בשעה 16:00 במקום ב- 12:20
כמובן שגם בנושא הציוד היינו צריכים להוסיף כסף על קסדות, דבר שלא ידענו ולא טרחה (הסוכנת אנה) להביא לידיעתנו.
הלכתי למשרד הנסיעות כדי להביע את מחאתי על היחס המזלזל וקיבלתי מבט כאילו שאני אשם והיא בסדר.
סוכן נסיעות תפקידו לא רק לקחת עמלה כי במבט על הטיסות הייתה אמורה לראות שמשהו לא כשורה.
בנוסף היא לא התרגשה כאשר ציינתי שאגש לתביעות קטנות, כנראה שהסוכנות הזאת רגילה לתביעות.
כמו כן לדעתי החבילות של קלאב מד משתמשות בטיסות צארטר של חברות קיקיוניות שלא יוצאות בזמן, בטיסה חזור בגלל האיחור לא העלו אפילו סנדביצים לטיסה (בטיסה הלוך היה).
תזהרו מסוכנות איילה במיוחד מהגברת אנה וגם את קלאב מד לא הייתי פוטר מזילזול בלקוח.