סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו

meir n

New member
סוכנות נסיעות איילה בחיפה - לא משהו

הזמנתי חבילת סקי זוגית לקלאב מד סר שבלייה דרך סוכנות נסיעות 'איילה נסיעות בחיפה (דרך הים 4)'
הכל נעשה עם הסוכנת אנה במשרד!
ביקשתי לשלם גם עבור ציוד סקי!
קיבלתי מייל המאשר את התאריכים , מספרי טיסות ואישור על תשלום לציוד סקי.
כאשר הגענו לנתב"ג ביום ראשון 5 בבוקר הטיסה לא הופיע על לוח הטיסות (טיסה של חברת CO בשעה 7:10), פנינו למודיעין ונאמר לנו שאין טיסה כזאת היום וגם היפנו את תשומת ליבנו שבמייל שקיבלנו רשום אותה מספר טיסה בהלוך ת-א גרנובל ואותה מספר טיסה בחזור גרנובל ת-א דבר שלא יכול להיות.
חיכינו עד שהסוכנות תפתח התקשרנו וכעסנו ולאחר ברור של הסוכנות מול קלאב מד מתברר שהייתה טעות ומסרה לנו שאנחנו על טיסה של חברה אחרת שיוצאת בשעה 8:20 למזלנו או לא הטיסה יצאה באיחור (טיסה של חברת אורנג) יצאה בשעה 11:00.
הטיסה שלהם גם בחזור יצאה באיחור המריאה בשעה 16:00 במקום ב- 12:20
כמובן שגם בנושא הציוד היינו צריכים להוסיף כסף על קסדות, דבר שלא ידענו ולא טרחה (הסוכנת אנה) להביא לידיעתנו.
הלכתי למשרד הנסיעות כדי להביע את מחאתי על היחס המזלזל וקיבלתי מבט כאילו שאני אשם והיא בסדר.
סוכן נסיעות תפקידו לא רק לקחת עמלה כי במבט על הטיסות הייתה אמורה לראות שמשהו לא כשורה.
בנוסף היא לא התרגשה כאשר ציינתי שאגש לתביעות קטנות, כנראה שהסוכנות הזאת רגילה לתביעות.
כמו כן לדעתי החבילות של קלאב מד משתמשות בטיסות צארטר של חברות קיקיוניות שלא יוצאות בזמן, בטיסה חזור בגלל האיחור לא העלו אפילו סנדביצים לטיסה (בטיסה הלוך היה).
תזהרו מסוכנות איילה במיוחד מהגברת אנה וגם את קלאב מד לא הייתי פוטר מזילזול בלקוח.
 

moco10

New member
זה מקרה קלאסי שסוכן נסיעות לא יכול לתת שום ערך מוסף

היית יכול לבצע בדיוק את אותה הזמנה דרך הטופס שבאתר של קלאב מד ואז גם לא הייתה נוצרת אי הבנה לגבי הקסדות. למרות שזה לא מחוייב, מה שקרה במקרה שלי זה שגם נציגי המשרד הישראלי של המועדון התקשרו אלי מיוזמתם לוודא את כל הפרטים.

לגבי הטעות בטיסה, לא ברור אם זו טעות של קלאב מד או הסוכן, אבל טעויות קורות. כדאי תמיד לבדוק באתר של נתב"ג כיממה קודם שהטיסה הרלוונטי קיימת בלוח הטיסות.

נכון, הם משתמשים בטיסות צ'ארטר (החברות לא קיקיוניות) ויש להן נטייה לאחר. זה מעצבן אבל במקרה של חופשת סקי של קלאב מד זה לא קריטי כי ימי הטיסה הם רק ימי נסיעה והאוטובוסים מתואמים. שדה התעופה הקטן של גרנובל בקושי מצליח להסתדר עם ריבוי טיסות הסקי הבריטיות והישראליות בימי ראשון, כך שזה פשוט המצב. עדיין, זו דרך נוחה יחסית להגיע לאתרים.
 
ממש הפחדת אותם...

חברות נסיעות יודעות מצויין שהישראלי רק מקטר ולא עושה שום דבר ממשי. לכן מרשים לעצמם, ואם יהיה מישהו בודד שכן יתלונן, יספגו. זה שווה מול הרווח העצום שהם עושים.
 

לאונידס

Active member
תזהר שכשאתה מאיים בתביעה קטנה לא תחטוף תביעת דיבה

למשל אני טסתי כבר כמה פעמים לחופשות סקי של קלאב מד וכל הטיסות היו של אל על.
שלא תצטרך להוכיח בבית משפט ש"אמת דיברת" בהצגת אל על כחברה קיקיונית, להוכיח שאל על לא יוצאת בזמן דווקא די קל
.

באתר של קלאב מד יש פירוט מאוד מדוייק של חבילת הסקי.
לכמה ימים יש לך את הסקי פאס, כמה ימים הדרכה, כמה ימים ציוד סקי ומה בדיוק כולל ציוד הסקי, כולל הרמה של הציוד (למשל לציוד טוב למתקדמים צריך להוסיף כסף).
אין ברשימת הציוד הכלול קסדה ובציוד אופציונלי כתוב כמה עולה לשכור קסדה.
אני מאמין שהיה טוב יותר אם סוכנות היתה מפרסמת מה העסקה לא כוללת ולא רק מה העסקה כוללת, אבל זהו הנוהג בכל הסוכנויות שאני פגשתי וקצת קשה לכתוב מה עסקאות לא כוללות, למשל באחד מהחופשות פגשתי קבוצת אנשים שכעסו על הסוכן שלא אמר להם שהם צריכים להביא חליפת סקי, לדעתם חליפת סקי היא חלק מציוד הסקי.

אכן מאוד לא בסדר שהסוכנות רשמה לכם מה שנראה לפי התיאור שלך כטיסה פיקטיבית,
נוהג נפסד שלי אישית נראה לפעמים כנסיון הונאה. לא במקרה שלכם אבל באופן כללי.
אתה יכול לבדוק אם אתה לא זכאי לפיצוי לפי חוק טיבי, חוק שרותי תעופה

להערכתי הסיבה שהסוכנת לא התרגשה מהאיום שלך שתגיש נגדם תביעה משפטית היא לא שהם רגילים לתביעות משפטיות אלא שהם רגילים לאיומים ריקים של תביעות משפטיות.
אם אתה חושב שאתה צודק אולי כדאי שתוכיח שהיא טועה, שהאיום איננו ריק.
 
למעלה