מידע, טיפים והמלצות לטיסות אל על בבלוג המתמידים

Nרב

New member
Big Like


 

לאונידס

Active member
ולו רק בשביל ההדרכה על מושגי יסוד

רפרפתי קצת, עשית רשימה של חסרונות ויתרונות אל על,
ברשימת החסרונות ובמיוחד לנוסע העסקי לא התייחסת לחוסר הפעילות בשבתות וחגים.
 

Nרב

New member
אם אתה פה - לגבי ניצול הנקודות והעיתוי שלהם

(בפוסט "נקודות נוסע מתמיד מממשים כשאפשר – ולא כשצריך") - אני חושבת שזה לא מדויק.
אנחנו ניצלנו נקודות בשנה שעברה לטיסה ל- 5 אנשים באוגוסט באפ לברלין - עלה 140 נקודות לכל כרטיס לכיוון אחד + כ- 47 דולר מסים (חזור היה עם אייר ברלין ז"ל ב 140 דולר לכרטיס). השתלם לי מאאאאדדדדד לשלם 1000 דולר ל- 5 אנשים לטיסות לאירופה בשבוע האחרון של אוגוסט ...
גם בחגים הקרובים אני מוצאת כיוון אחד בתאריכים מסוימים במספר נקודות נסבל יחסית כדי שהטיסה במועד "חם" תשתלם לי.....
 

המתמידים

Active member
תודה Nרב על התגובה! תוכלי לחדד איך חישבת את ה-1,000$?

כלומר, מה היה סך הנקודות + הסכום ששילמת בכסף?
אפשר גם לנהל את הדיון הזה בבלוג עצמו
אגב פרסמתי היום פוסט מעניין על מחלקות כרטוס, ממליץ בחום :)
 

Nרב

New member
כתבתי - כל אחד שילם:

הלוך אלעל - 140 נקודות + 47 דולר
חזור אייר ברלין - 140 דולר
תכפיל ב- 5 אנשים
 

המתמידים

Active member
היי Nרב - הנה חישוב:

כל אחד מחמשת הנוסעים שילם סך הכל 140 נקודות ו-187$. יחס ההמרה הבסיסי של נקודות נוסע מתמיד הוא 1:1 (אני מעשית יודע להגיע ליחס המרה גבוה יותר, ואפרט על כך בבלוג :)). בכל מקרה תחת יחס המרה כזה של 1:1 מחיר הכרטיס של כל נוסע היה 327$. מחיר טוב בסך הכל לטיסה סדירה לברלין אני חושב, אבל כאן רק חצי מקטע הטיסה היה בטיסה סדירה. מה דעתך?
 

Nרב

New member
לא הבנת. 140 נקודות + 47 דולר שולמו לאלעל לכל נוסע!

יצא 327 בלואוקוסט לשני הכיוונים ובאוגוסט זה מחיר טוב מאד לכל הדעות.
 

Nרב

New member
כתבת בבלוג

"בקיץ מימוש כרטיסי הבונוס יקר מאוד בהשוואה למימוש בעונת החורף-אביב."
אולי לא עלה לנו 100 נקודות לכיוון אבל גם 140 זה לא רע.
בדקנו עכשיו לשבועות - רצו 675 (אם אני לא טועה) לכיוון החזור מלונדון - זה קריעה. כבר עלה לי 600 נקדות לכיוון לניו יורק בנובמבר.....

אני גם לא מצליחה להבין איך מה שהם מבקשים עכשיו תואם לטבלה של המימוש
למשל בשבועות הם רוצים 300 נקודות הלוך (יום אחרי כן - 675 נקודות) ו- 675 נקודות חזור. זה יוצא 975 - 1350 נקודות ללונדון תלוי בתאריכים ולא תואם לטבלה:
https://www.elal.com/he/FrequentFly...ket/Pages/Utilizing-Bonus-Cards-Points.aspx#a
 

Nרב

New member
והטבלה הזאת - קרקס:

לא מזכירים את כל המחלקות האלו בעמודי הבונוס שלהם

 

המתמידים

Active member
ראי תגובתי הקודמת - מה שיש לך בטבלה הזאת זה ככה:

יש לך תמיד חלוקה לבונוס נקי ובונוס חלקי שזה בונוס בתוספת מזומן. תתעלמי מהבונוס בתוספת מזומן לרגע. בתכל'ס יש לך כאן 3 מחלקות בונוס: בונוס במבצע שזה מחלקת e במחיר מבצע שהמטרה שלו לקדם מימוש כרטיסי בונוס. בונוס במחיר e רגיל. אותו דבר רק במחיר ללא מבצע, אין סיבה לשלם את המחיר הזה ולא את המבצע. כשייגמרו הבונוסים בe לכאורה לא ניתן להמשיך לקנות כרטיסי בונוס. אבל בגלל שלך יש פלייקארד יש לך כרטיסי בונוס בזמינות גבוהה במחלקות יקרות יותר - h במקרה זה, וזה לכן מחיר גבוה יותר.
 

המתמידים

Active member
מחירי כרטיסי הבונוס הרשומים בטבלה הם למחלקות כרטוס ספציפיות

המחירים שמופיעים הם למחלקות כרטוס בונוס מוזל (e למשל). ככל שכרטיסי e נגמרים עוברים לתעריפי בונוס יקרים יותר שמתאפשרים לנוסעים שמחזיקים בפלייקארד (בונוס בזמינות גבוהה למשל). גם על זה אפרט וארחיב עוד רבות בבלוג :)
 

Nרב

New member
אני יודעת שיש הרבה מחלקות כרטוס

אבל זה מבלבל לאללה כשקוראים את כל הטבלאות האלו ...
 

המתמידים

Active member
מסכים איתך שמבלבל. בעיקר כשהכל כתוב באותיות הקטנות ובשביל זה

אני אכתוב על זה הרבה בבלוג. מזמינה לעקוב ולקרוא :)
 

לאונידס

Active member
לגבי ה fly card, ממליץ לרשום כמה מילים על העלות שלו

אם אני זוכר נכון פליי קארד פרימיום (שעליו אתה כותב בבלוג) עולה כמעט 500 שקלים לשנה, לדעתי זהו סכום מאוד משמעותי.
&nbsp
אתה כותב שהיתרון הגדול של כרטיס הפרימיום הוא קבלת נקודות בסיס לצורך קבלת מעמד.
בוא נתחיל מהבסיס, כדי להגיע למעמד כסף צריך 800 נקודות בסיס.
מה צריך לעשות בעל כרטיס פרימיום שעולה לו כ 500 שקלים בשנה לעשות כדי להגיע למעמד כסף? איך ההשקעה הופכת עבורו לכדאית?
&nbsp
 

המתמידים

Active member
לאונידס תודה רבה! אני אקדיש לכדאיות של הכרטיס פוסט נפרד :)

אכן, הוא לא תמיד כדאי. למעשה, לרוב המשתמשים הוא כלל לא כדאי.
 
למעלה