שלום חברים, קצת קצת על הטיול שלנו לטאיוואן

שלום חברים, קצת קצת על הטיול שלנו לטאיוואן

אז אין לי כוח לכתוב לכם פירוט מסע רציני ואני גם יודעת שישראלים יחסית מטיילים לטאייואן הרבה פחות אבל לא יכולה בלי כמה מילים...
נסענו לשבוע, הילדים בחופש, היינו רק בטאייפיי (העיר הגדולה) בביקור הזה אבל ממש אהבנו אותה ובכיף נחזור ונצא מהעיר לתקופה יותר ארוכה.
אפריל הוא זמן טוב כי יש כבר 20- 25 מעלות, למרות שיכול לרדת גשם אבל היה לנו מזל והיה מצוין. רוב הזמן היה מעונן וכשיצאה השמש היה קצת חם מדי (בשבילנו כי אנחנו באים מסיאטל...)

יש להם סאבוואי מאוד נוחה אבל הילד שלי שבר אצבע ברגל והיה גם חולה אז אנחנו הסתובבנו ברגל הרבה (בלעדי הילד החולה) והרבה באובר שהיה מצוין.

טאייפיי היא עיר שמשלבת גם מודרני, וגם איזורים שאינם כמו שווקי הלילה ודוכני האוכל כמו בתאילנד בכל מקום. ממש ליד המלון היה רחוב אחד כזה שמאוד אהבתי והלכנו לשני שווקי לילה, אחד פחות מוצלח השני מאוד אהבנו.

מצאנו גם במקרה רובע שהזכיר לנו את יפו או שכונת נווה צדק עם הרבה דירות ישנות ובינהן חנויות משופצות ומופלצות אפילו, ובתי קפה צרפתיים דווקא, שכונה מאוד מאוד נחמדה.

מאוד אהבנו את האוכל. יש כל מיני דברים, הכל זר ומוזר, חלק נורא ואיום וחלק מעולה.
הנה כמה תמונות.















 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יופי של סיכום קצרצר
אולי לא הייתי מצליחה לתכנן את הטיול שלי לאור מה שכתבת (זה לא בתכנית) אבל תודה על הסיכום הקצרצר.
 
מי שמעונין ביותר פרטים יכול לשאול, ברור

לי שלא כתבתי מספיק בשביל זה, אבל אני תמיד עונה בשמחה כששואלים משהו ספציפי
 
מחזקת, טייפה כיפית

גם לי היא עשתה חשק לחזור, שבתקווה ייצא לפועל בשנה הבאה. מה גם שיש המון אפשרויות לטיולי יום בסביבה - ממפלים ומעיינות חמים ועד טרקים ושווקים.

אגב, הרובע עליו דיברתם, מה השם שלו?
 
לגמרי צודקת לגבי טיולי יום, לא היה לנו מספיק

זמן. הטיול היחיד שהספקנו היה ל jiufen שמאוד אהבנו אבל היינו רק ברחוב העתיק שלו והיה נראה לי כמו מקום שיכול להיות נחמד לבלות בו לילה (בפעם הבאה).
היית בג'יופן?
&nbsp
לגבי הרובע הנחמד, אנחנו מצאנו אותו במקרה תוך כדי הסתובבות ובגוגל לא רואה שיש לו שם, אבל אני אתאר לך כמה מקומות שתוכלי למצוא אותו:
הלכנו מהשוק לילה ningxia לפארק ליד, jiancheng park לשבת לאכול את מה שקנינו בשוק ומשם המשכנו ללכת ומצאנו את עצמנו שם.
הקפה הצרפתי שהיה ממש נחמד שישבנו בו, את יכולה למצוא אותו על המפה וזאת השכונה - cafe marche
 
הייתי בג'יופן

אכן מקום חמוד לאללה, וגם אני רוצה לבלות בו לילה בפעם הבאה, כי מהמעט שסקרנו נראה שיש שם אחלה מסלולי הליכה בהרים. מעבר לשוק טיילנו גם בעיירה עצמה, קשקשנו קצת עם תושבים, הלכנו טיפה על אחת הגבעות באזור בשביל תצפיות הנוף וביקרנו בגלריה-מוזיאון הזויה ובאחד המקדשים.

לא זוכרת כבר אם הייתי בשכונה הזו. הייתי בשוק ningxia, זה בטוח... אבל כמו שאמרתי - בפעם הבאה.
 
למעלה