חוף אורגון - אולי מישהו מכיר ויעזור לי בהתלבטויות...

חוף אורגון - אולי מישהו מכיר ויעזור לי בהתלבטויות... כבר התייעצתי כאן כמה פעמים וחוזרת שוב.
כאמור, טסים למערב ארה"ב בקיץ עם 2 בנים (13 ו9). 3 ימי נסיעה מוקדשים לחוף אורגון, משמורת רדווד ועד שמורת אולימפיה. בעוד שכל מקומות הלינה ליתר הטיול הוזמנו מזמן, חשבנו לשמור על גמישות בנסיעה לאורך חוף אורגון ולמצוא מקומות לינה ל2 הלילות האלו תוך כדי נסיעה.
האם זו באמת לא בעיה למצוא לינה באזור גם ביולי (מוטלים וכדומה), עם הילדים, או שעדיף לא לקחת סיכון ולהזמין מקומות מראש גם שם? מה הסיכוי שנגיע לעיירות כמו בנדון, ניופורט וכו', ובגלל שזה אמצע יולי, לא נצליח למצוא מקום לינה ללילה? (אפילו מוטלים פשוטים ובסיסיים, אין לנו בעיה ללילה אחד)
תודה לכל מי שיודע לייעץ
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
הקטע הזה היה חלק מטיול גדול מאד שערכנו לפני שנים
נסענו עם הילדים והנכדים כשלמעשה עשינו טיול ברכב צפונה מסקרמנטו לרדווד, למרות שהמידע בידי הוא די "עתיק" הייתי מציעה שאם בכוונתכם לשהות ליד פארק הרדווד עצמו, כן תזמינו מלון או מוטל. אנחנו לא לנו באזור אלא חצינו אותו במשך היום כשעצרנו ליד כל ה MUST כמו העץ הענק שדרכו אפשר היה לנסוע במכונית. מסתבר שהוא נפל לפני שנה או שנתיים ואיננו עוד. עצרנו בכמה מקומות ולקראת ערב נסענו למוטל שהזמנו מחוץ לאזור התיירותי. הסיבה שהזמנו היתה כי ידענו שנגיע מאד מאוחר ולא רצינו אז להתחיל לחפש. אם תתחילו מוקדם אח"צ לתכנן כמה עוד נוסעים מה עוד רוצים לראות, לפי זה תסתכלו במפה ואז לא היתה בעיה למצוא לינה בכלל. חוץ מזה בעידן האינטרנט כנסי לילפ בדרך ותחפשי מסעדות ומוטלים או בטריפאדוויזר או שתחפשי מוטלים מסוג מוטל 6 או מוטל 8 או כל רשת אחרת אני בטוחה שתמצאו משהו בתנאי שלא תתחילו לחפש כשהילדים כבר נרגנים מעייפות, רעב ומי יודע ממה עוד.

שכחתי להוסיף שזה אזור ענק ויש המון עיירות ואפשר להסתכל ולהחליט איפה רוצים להתעכב. אני לא יודעת מאיפה תכנסו לאזור הרדווד ומה התכנית לאחר מכן, אולי גם זה חשוב בפרמטרים של איפה ללון?
https://www.visitredwoods.com/things-to-do/towns-and-villages/

מישהו שאל בטריפאדוויזר איזה היפה מכל הרדווד אמנם התשובות מ-2010 אבל לא חושבת שהיער השתנה. אכן יש הבדל בין הרדווד והסקויה, אבל זה כבר דורש תכגנון שונה https://www.tripadvisor.com/ShowTop...is_the_nicest_to_see_Redwoods-California.html
וכאן יש מפות של לינה ביער עצמו (תחליטו אם זה מה שבא לכם או לאן להמשיך)
http://npmaps.com/redwood/
 
ברדווד כבר יש מקום לינה מוזמן. השאלה שלי היא במסלול צפונה
מרדווד ועד אולימפיק (גם שם כבר יש לנו הזמנות), לאורך החוף. מדובר על 2 לילות בדרך, כשהמחשבה הייתה לא לעגן את עצמנו מראש לעיירה כזו או אחרת, כי אולי משהו ימצא חן בעינינו מאוד ונחליט להשתהות יותר, או שלהיפך - כל מיני דברים שמומלצים בדרך יתגלו לנו כלא מעניינים ונחליט להמשיך לנסוע הלאה, וכך לא נהיה מחויבים לישון במקומות ספציפיים לאורך הדרך.
הדבר היחיד שמטריד אותי זה שאולי בגלל שמדובר באמצע יולי, עונת תיירות, נתקשה למצוא מקום לינה ל4. שוב, גם מוטלים פשוטים בהחלט באים בחשבון, כי מדובר בסך הכול בלילה אחד בכל מקום, אבל אין לי באמת מושג עד כמה האיזור מתויר, מה רוחב ההיצע בדרך, והאם נתקשה בגלל זה למצוא מקומות לינה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אוגוסט הוא החודש הכי מלא וגדוש באזור
זה לא אומר שביולי יהיה מלא או ההיפך.

מצאתי כמה קישורים שיענו על שאלותיך
https://www.tripadvisor.com/ShowTop...wood_NP-Olympic_National_Park_Washington.html
זה אמנם 10 שנים יותר מוקדם אבל יש שם רעיונות איפה ללון
https://www.tripadvisor.co.nz/ShowT...Park_or_Redwood_National_Park-California.html

רעיון של טיול באולימפיק פנינסולה
https://www.themandagies.com/2017/06/perfect-olympic-peninsula-road-trip/

בטיול אחר יצאנו מוונקובר לכיוון פורטלנד. טיילנו בחצי האי ויקטוריה כולל גני הבוצ'ארד ירדנו לויקטוריה וחצינו עם ferry לפורט אנג'לס ומשם עשינו נסיעה אחת ארוכה עד פורטלנד. לכן לא יכולה לעזור בהיכן ללון, אבל במידה וזה מאד מטריד כן הייתי מזמינה במקומך כמה אופציות לינה בתנאי כמובן שניתן לבטלן ללא עלות.
 

dudi4321

Member
העץ האגדתי היה בפארק סקוייה
וגם אותו פספנו בכמה שנים טובות, לפחות לפי השמועה.
 

John the Savage

New member
יש מספר עצים כאלו
העץ המפורסם ביותר אכן היה בפארק סקויה, אבל יש עוד כמה עצים אחרים שעדיין עומדים. באזור של הרדווד קואסט יש שניים כאלו: אחד ב-Legget והשני ב-Myers Flat. ביקרנו בעץ ב-Myers Flat לפני כמה חודשים, והוא עדיין שם.
 
לפי דעתי לא תהיה שום בעיה מכיוון שיש
המון מוטלים ומלונות גם לאורך ההיי ווי. אם יש לך טלפון עם דאטא תוכלי לחפש משהו בסביבה ויצוצו מיד מקומות וניתן להתקשר ולהזמין או אוןליין.
אבל
אני אישית אף פעם לא ניסיתי אז זה רק מהתרשמות, אנחנו תמיד ידענו איפה נישן ומשם טיילנו בסביבה.
מה שהייתי עושה במקומך, מסתכלת על הדרך עכשיו, איפה בערך תהיו ובוחרת באקראי מלון או שניים ומתקשרת לשאול אותם מה התפוסה שלהם ביולי, מסבירה שאת לא בטוחה שתצליחו להגיע ושואלת מה בהתבסס על שנים קודמות קורה אצלם ביולי
&nbsp
אתם מתכוונים להגיע לקרייטר לייק? הוא מדהים, אני רוצה ליסוע לשם הקיץ
תכתבי אם את רוצה כמה המלצות על האולימפיק פנינסולה או על משהו אחר
&nbsp
 
אני לא חושבת, זו תהיה סטייה די רצינית מהדרך.
אשמח לקבל המלצות על חצי האי אולימפיק. אנחנו ישנים 2 לילות בפורט אנג'לס ומקדישים לאזור יומיים. חשבתי ביום הראשון לטייל בחלק המערבי, לאורך האוקיאנוס, וביום השני בחלק הצפוני. בסוף היום השני אנחנו אמורים לעלות על מעבורת לסיאטל, כך שלא רציתי להתרחק מדי ביום הזה.
אשמח לקבל המלצות!
 
פארק אולימפיק מורכב משלושה חלקים
יערות הגשם (כן, יער גשם ממוזג), פסגות ההרים והחופים. כל אחד מהם שווה ביקור - אנחנו עשינו מסלול וישנו בקמפינג ביערות הגשם את הלילות באזור, עשינו כמה מסלולים להרים (נדמה לי בין השאר להוריקן רידג' או משהו כזה, עוד היה שלג בחלק מהמקומות בעונה שנסענו), ושיטוט קל פלוס פיקניק בחוף נהדר שבו גם ראינו חבורה של כלבי ים משתעשעים במים.
 
אז המלצות - קודם כל פורט טאונסנד הרבה יותר נחמדה
לדעתי מפורט אנג'לס. אם עשית את המחקר ואת מעדיפה את פ.א. אז סבבה, אבל אם את לא בטוחה, הייתי שוקלת שוב.
היתה מסעדה צרפתית בפ. טאונסנד שאהבנו שנקראה Sweet Laurette café
&nbsp
ההוריקן רידג' טרייל מאוד מאוד אהבתי אותו בגלל הנופים לדעתי המדהימים בדרך של כל ההרים שאת רואה בדרך. זה קרוב לפ. א.
&nbsp
במערב, פורקס, לא יודעת אם אתם מגיעים, לא היתה מענינת בכלל משום בחינה
&nbsp
מאוד נהננו להגיע לנקודה הצפונית ביותר של היבשת, ההיק שעשינו קייפ פלאטרי וגם אהבנו את האוקיינוס, את מטיילת על שפתו הגענו לטרייל חור בקיר זה נקרא אני חושבת.
 
הבחירה בפורט אנג'לס הייתה בגלל המחיר ובגלל המיקום
בפורט טאונסנד המחירים לפחות כפולים - ואף יותר מכך - מפורט אנג'לס (בטיול של 45 יום זה בהחלט שיקול), ומדובר גם בנסיעה של עוד שעה מפורט אנג'לס, שצריך לחזור למחרת אם רוצים לטייל בחלק המערבי של הפנינסולה.
אשמח לשמוע לקבי הטריילים שעשיתם, האם לדעתך הם מתאימים גם לילדים (בני 13 ו-9)
&nbsp
תודה
 
לילדים בגיל הזה הם מתאימים, את בטח יכולה למצוא
מידע אוןליין? כשעשינו את הטיול לשם הילדים שלי היו בני 10 ו-8
&nbsp
&nbsp
 
ברור, יש את האתר של הפארק עצמו. רק שכמו כל האתרים של כל
הפארקים בארהב, הם עמוסי מידע ומאוד קל ללכת בהם לאיבוד. מוצאת את עצמי מחטטת באתרים שלהם במשך שעות (שחולפות בלי שאני מבחינה בכך), ובסוף מתקשה לפעמים להבין מה מתאים לנו יותר ומה פחות, וחוזרת לכתוב לעצמי מסלולים לפי ספרים והמלצות קונקרטיות של מטיילים אחרים.
תודה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא מבינה את ההתלהבות מרדווד. יער חדגוני ומשעמם
המון עצים ועוד עצים ועוד עצים שנראים בדיוק כמו אותם עצים... עשינו מסלול איך בהדרכה, היה נחמד כי המדריכה הייתה חמודה מאוד וקיבלנו מידע. אח"כ עשינו מסלול נוסף לבד, והוא היה די זהה לקודם (אף שלא היה באותו מקום) ולא היה שום דבר מעניין ביער, רק אותם עצים וצמחייה לא מעניינת במיוחד ובלי חיות בכללל. היו שלטים שהזהירו מה לעשות אם נתקלים בדוב, אבל לא נתקלנו אפילו בזנב עכבר. לכל היותר קצת ברחשים/יתושים וכיו"ב. למי שבאמת אוהב יערות גבוהים כאלה והליכה בחיק הטבע בפני עצמה היא הקיק שלו, לבריאות; אני חושבת שאם בגילי המתקדם השתעממתי קשות, בתור ילדה הייתי הופכת לנודניקית בלתי נסבלת להוריי בשלב הזה
. בקיצור, לדעתי אפשר להסתפק בנסיעה במקום ולכל היותר עצירה קצרה לסיבוב רגלי קל.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אני יודעת שלא על זה שאלת, אבל זה המידע שאני יכולה לתרום

לדעתי יום ברדווד זה המון... לא ראיתי שם שום דבר בהליכה רגלית שאי אפשר לראות בנסיעה במכונית. העצים יפים אבל מאוד חדגוניים ויש הרבה מהם... כך שהנוף די חוזר על עצמו. אם אתם משפחה של חובבי יערות והליכה בשביליהם, זה לגמרי בשבילכם; אם אתם פחות חזקים במה שנקרא "hiking", להערכתי תמצו את החוויה מהר כמונו (כלומר אחרי סיבוב של שעה לכל היותר).
 
אנחנו ממש נהנינו ממנו
עניין של טעם, בעינינו זה יער מיוחד במינו, עם אווירה מיוחדת וצמחיה מעניינת. בילינו לדעתי 3 ימים באזור (כולל חופי פארק רדווד), והיה נהדר.
לא ראינו דובים, אבל בהמון מקומות בצפון אמריקה יש אזהרות מפני דובים ולא רואים אותם, גם כשישנו באוהלים ביערות. מזל שבסוף נתקלנו בכמה, אבל כמעט כולם בקנדה.
 
למעלה