קונקשן בטיסה למיניאפוליס

פוקסי99

New member
קונקשן בטיסה למיניאפוליס

מתכנן לטוס למיניאפוליס ביוני. כל הטיסות מהארץ כוללות קונקשן ..מתאימה לי טיסה של k.l.m וקונקשן באמסטרדם או טיסה של איר פרנס וקונקשן בפריז .אין לי מושג מה עושים בקונקשן איך אני מוצא את המשך הטיסה ? ומה קורה עם המזודות .ומה זמן ההמתנה הרצוי כדי לא להפסיד טיסת המשך
 

YosMan1

New member
הכי חשוב זה לקנות כרטיס בחברה אחת לכל הדרך כדי לקבל אחריות

אם יש איחורים / בעיות.
כרטיס אחד עם קודשרינג זה גם בסדר.
שעתיים ומעלה המתנה זה זמן גם נוח וגם נותן הגנה לאיחורים קטנים.
אם לוקחים כרטיס אחד לכל הדרך אז המיזוודות בטיסות המתוארות יגיעו ישירות למיניאפוליס.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
קודם כל נרגעים
האם הכוונה מה לעשות בקונקשן באירופה? אם יש מרווח של יותר משעה (רצוי) אפשר לשתות כוס קפה ולבזבז כסף בדיוטי פרי. תלוי כמובן היכן הקונקשן.סכיפהול (אמסטרדם) שדה נחמד מאד, אפשר לשבת לשתות לאכול לבזבז כסף בדיוטי פרי וכו'. רצוי למצוא טיסה עם קונקשן לא מעבר ל-4 שעות (בגלל השעמום). בדרך כלל ברגע שתעשה צ'ק אין תדע מה השער ממנו הטיסה לארה"ב יוצאת ואז אתה עובר משער לשער. אם משום מה לא תדע (לא סביר) כשאתה נוחת בשדה של הקונקשן יש לוח טיסות ושם כתוב מהיכן הטיסה למיניאפוליס יוצאת (מאיזה שער, הטרמינל בדרך כלל הוא אותו טרמינל אליו הגעת).

המזוודות ממשיכות מבלי שיש לך כל מגע איתן עד הנחיתה בארה"ב.
 

iris mom of two

New member
כמו שאמרו

טיסה דרך אירופה, בלי נחיתה בארה"ב עד היעד סופי, אומרת שזה יהיה התהליך:
&nbsp
בשדה התעופה בן גוריון אתה מפקיד את המזוודות, והמזוודות מקבלות תגית עד למיניאפוליס, תגיד להם יפה שלום, לא תראה אותם עד אז.
&nbsp
נוחת באירופה. עוקב אחרי השלטים לטיסות ממשיכות, זה בכל שדה תעופה. כך שלא עוברים בהגירה או שאר מרעין בישין באירופה. כן צריך לעבור בדוק בטחוני.
&nbsp
מחפשים שלט שמראה טיסות יוצאות, מוצאים את הטיסה והשער,כי אם כי זה כתוב על כרטיס העליה למטוס שיש לך ביד, ייתכן ושינו את השער. תלוי בלו"ז שלך ממשיכים לאט או מהר לשער.
&nbsp
אני גם מוסיפה עצירה לשרותים. אבל זה אני.
 

Yehuda500

Member
ובגלל הבידוק הבטחוני אין להביא נוזלים שנקנו

בדיוטי-פרי בישראל
 
למעלה