טרק קצר באירופה

punky brewster

New member
טרק קצר באירופה

אשמח לעזרה והמלצות, אני רוצה ליסוע לטרק קצת עד שבוע באירופה (רצוי יוון כי הטיסה זולה אבל לא קריטי) מה שחשוב זה הרבה טבע, מפלים או הרים.

יש למישהו רעיון למסלול או מקומות?
במידה ולא יוון, איזה מקומות יש באירופה אם אני רוצה לטוס על יום העצמאות?
 

אולגה007

New member
עליה להר האולימפוס, צפון מזרח יוון

טרק (קצר) לפסגת האולימפוס - ההר הגבוה ביוון, כמעט 3 ק"מ גובה כאשר עולים מגובה 0 (מהים). צריך לבדוק מזג אויר אם ניתן בתקופה זו. נוסעים לצפון יוון בדרך לסלוניקי, לפני יורדים בכפר ליטוחורו שזה כפר הבסיס לאולימפוס. יושנים שם (הראבה מקומות) ורוכשים מזון, עולים למגרש החניה (כ-10 שעות, כאשר ניתן גם ברכב....), ומשם כ-3 שעות עד לביקתה (מדהימה, אוכל מעולה, תנאי לינה צנועים מאוד). בבוקר קמים לזריחה המדהימה ואח"כ מעפילים לפסגת עוד כ-3 שעות. אחרי זה יורדים בהליכה עד לכפר חזרה, כ-5-7 שעות. הטרק קצר אך מאוד יפה כי הנוף מעל קו הצמחיה הוא נוף קרחוני מדהים עם קרקסים.
 

אולגה007

New member
עם רכב ניתן לעלות רק עד למגרש החניה

ולחסוך כ-10 שעות הליכה (אבל בטרק המטרה ללכת ולא לנסוע). משם בכל מקרה חייבים לטפס עד הבקתה ומלחרת לפנו בקר אל הפיסגה.
 

לאונידס

Active member
יש המון ביוון

את יכולה לקחת רעיונות מהאתר הזה
את גם יכולה כמובן להשתמש בשירותים שלהם.
יש לי נסיון חיובי איתם גם בצפון וגם בפלופונז
 
יש את חמש האדמות באיטליה שזה מספר טרקים

ואמור להיות מאוד מאוד מתויר, אבל כשאני עשיתי חלק ממנו (עשיתי רק בין שתי עיירות ולא את כל החמש), בקיץ, בשיא העונה, מאוד הופתעתי שההייק עצמו היה כמעט ריק מאנשים ורק העיירות עצמן היו דחוסות תיירים - cinque terre
&nbsp
ויש הייקים בקפריסין, היינו שם לשלושה ימים בדצמבר ולא עשינו הייקים אבל נסענו להרים ויש שם הייקים לעשות אם את רוצה לחפש, ואם מחיר חשוב לך, מאוד זול יחסית, הטיסה עלתה לנו 60 דולר
 

תומלול

New member
בחיי הזכרת לי את השוק שהיה לי שם בטיול בין שתיים מהערים...

כתבו שהמסלול כשעה וחצי ואז גיליתי (בדרך הקשה!) שמדובר על 45 דקות של עליה לא פשוטה שרובה במדרגות ואז 45 דקות של ירידה לא פשוטה גם היא במדרגות.
הגעתי למטה והרגליים רעדו מהמאמץ...
 
למעלה