שוב פעם אני עם השאלות קיטבג:)

שוב פעם אני עם השאלות קיטבג:)

קודם כל המון תודה על כל המענה, הפורום הזה תורם לי המון וכיף לקרוא כאן.

ברגע הזמנת טיסות.. ברגע שיש צורך בטיסות פנים וטרנסאטלנטיות האם עדיף להזמין הכל יחד או לפרק?

כשניסיתי סתם ״לפצל״ לשני חלקים יצא לי הוזלה של כמה מאות דולרים...

אשמח לדעתכם:)
 

Faria

New member
תלוי בזמן הקונקשן

היתרון בלהזמין הכל יחד הוא שאם יש לך טיסה טרנסאטלנטית ואחריה טיסה מקומית, את לא צריכה לדאוג לכבודה שלך מהרגע שעשית צ'ק אין עד שהגעת ליעד הסופי. אם את עושה שתי הזמנות נפרדות, תצטרכי לקבל קודם את הכבודה בשדה בו את מחליפה טיסות, ואז לעשות לה צ'ק אין מחדש. בנוסף, אם הטיסה הראשונה מתעכבת ואת מפספסת את טיסת ההמשך, זאת אחריות החברה ממנה הזמנת, לדאוג לך לטיסה חלופית. אם הזמנת את שתי הטיסות בנפרד ופספסת את הטיסה השניה בגלל שהראשונה התעכבה - בעיה שלך.
&nbsp
אם אין לך בעיה של זמן, אז סביר שכמה מאות דולרים שווים את המאמץ של לעשות צ'ק אין כפול. אבל אם הקונקשן קצר, את צריכה לקחת בחשבון את הגורמים האלה.
 
חשבתי שזה בעיקר קורה

אם עוברים דרך ארה״ב ולא דווקא אירופה...
&nbsp
אין לי כוונה לחפש טיסה טרנסאטלנית מבלי שהמוצא שלה יהיה היעד הסופי שעלול להכיל טיסה מקומית.. הכוונה שלי היא הפרדה של הטיסות המקומיות שאצטרך מאוחר יותר לאורך הטיול
 

האנפה

New member
שימי לב אם המחיר של טיסות הפנים כולל מטען

אם לא כולל, מדובר בתוספת משמעותית. לפחות ביונייטד אם את מזמינה באותה הזמנה טיסות טרנסאטלנטיות וטיסות פנים, המזוודות בטיסות הפנים בחינם, אפילו אם הטיסות לא רצופות. לא בדקתי מה קורה בחברות אחרות.
אם כבר כללת את מחיר המטען ועדיין יוצא לך יותר זול לפצל טיסות, אני לא רואה עם זה שום בעיה.
 
משיחה עם נציגת שירות של דלתא

גם אצלם זה אותו הדבר... כל עוד מדובר בהזמנה אחת כוללת אין תשלום על מזוודה ראשונה.
 
למעלה