פריז.. איזה רובעים מומלץ ללינה ואיזה לא? (מלון ולא דירה.)

red885

New member
פריז.. איזה רובעים מומלץ ללינה ואיזה לא? (מלון ולא דירה.)

 
כבר נכתב לך בשרשור שלא ענית לו, שכולם יכולים להיות מתאימים

יותר חשובה הכתובת הספציפית מאשר באיזה מספר רובע מדובר. אם אתה רוצה קצת להקל על עצמך, אפשר להצטמצם ל-1-18. שוב, תלוי בכתובת יותר מאשר במספר הרובע.
 

oren1947

New member
ממליץ על סביבת ככר רפובליק בסמוך לתעלת סן מרטן

תחנת מטרו סמוכה
מסעדות טובות
ומלונות שאינם יקרים

 
אז הנה, ניתנה לך דוגמא על אזור טוב אחד, בשרשור הקודם כתבתי

על מלון אחר שאהבתי.
עכשיו צריך לשבת מול אתר כמו בוקינג ולהתחיל לחפש. לפי הקריטריונים כמו מלון ורובע, לקרוא טוב את תנאי הביטול ולהבין שרוב הזמן ארוחת בוקר היא בתשלום נוסף.
אתה תראה שלא קל למצוא מלון במחיר יחסית סביר בפריז, זו עיר יקרה. עם מה שאתה מוצא שמקבל ציונים טובים אתה יכול לחזור לכאן ולשאול על מיקום ספציפי של מלון, שכאמור יותר חשוב מאשר מהו מספר הרובע. כמי שמכירה את העיר היטב, אוכל לעזור. אבל לא מספיק לשאול באיזה רובע, צריך לשבת זמן רב על אתר מלונות כלשהו ולעשות רשימה.
 

oren1947

New member
איני מוצא כיום הבדלים בעיר יקרה כזו או אחרת..רובן של

הלינות במלונות שבדיה דנמרק לשם אני אטייל בקיץ כבר כמעט רובם עברו את סף ה 100 אירו[גם ה *** כוכבים]למעט אכסניות או כאלה שאינן נמצאים במקומים החופיים לשם מתבקשת התיירות.אני גם יודע שביולי אוגוסט אתקשה מאד למצוא משהו זול יותר,אבל המדינות שכבר הייתי בחלקן מסקרנות אותי להגיע ולנדוד בדרכיהן.
נסיעה במעבורות בסקנדינביה מאי לאי גם יקרות לא מעט אבל חוסכות דרך.
נקווה לטוב

*מוורסאי באהבה



 
בזמנו *דווקא* בשטוקהולם באוגוסט יכולת להשיג את הלינה הזולה

ביותר לעומת כל השנה. אולי זה קצת כמו פריז, שגם שם אוגוסט חודש זול יחסית. לעומת, נראה שבאזורים כפריים של שוודיה, שם דווקא יהיה יקר באוגוסט. אבל שווה לנסות את הערים, אם רלוונטי.
 
למעלה