מפלי הניאגרה מתי מומלץ לטייל שם?

מפלי הניאגרה מתי מומלץ לטייל שם?

אשמח לתובנות בנושא.. והמון תודה מראש לכל העונים.. גם אני לא מספיקה לחזור הפורום הזה תורם המון כדי לעשות קצת סדר בראש:)
 

iris mom of two

New member
לא הייתי נוסעת לשם

בין מרץ למאי. זה מה שנקרא mud season, מזג אויר לא צפוי, הכל אפור ואין כבר שלג.
&nbsp
בקייץ זו עונת התיירים, מתחילה בסוף מאי ונגמרת בתחילת ספטמבר. יפה, יש המון פעילויות. הסתיו הוא עונת השלכת, מתחיל בסוף ספטמבר ונגמר באמצע עד סוף אוקטובר. החורף הזה הביא כמה תמונות מדהימות של מפלים שקפאו, אבל זה לא מה שקורה בדרך כלל
 

iris mom of two

New member
הייתי לפני המון שנים

אז אין לי המלצה על מלון מסויים. אבל אנחנו שילמנו יותר למלון עם נוף של המפלים, וזה היה שווה את זה. אין כמו לעשות השכבות לילדים קטנים, זה היה כזה מזמן, עם זקוקים ברקע.
&nbsp
הצד הקנדי שווה בהרבה, אין השוואה. אני גם ממליצה לקנות את החבילה בצד הקנדי של המפלים שכוללת סיור במפלים, הפלגה בmaid of the mist ועוד כמה דבים. שוב, אני לא ממש מעודכנת, היינו לפני מעל לעשר שנים.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
לגבי מומלץ אנני יודעת אבל היינו במרץ

גם אצלי הטיול היה לפני כ-10 שנים. את התקופה לא בחרתי. היה לי כנס
בקינגסטון אז כבר נצלנו את הענין לטיול באוטווה, קוויבק (קררררר) ומונטריאול.
בכל מקום היה שלג וסלש SLUSH (זה כשהשלג הופך לקרח ומים). אבל עבורנו זו היתה חוויה. בניאגרה פולז המפלים היו בחלקם הגדול עדיין קפואים, מעולם לא ראינו דבר כזה. ישנו לא ממש על המפלים אבל לא רחוק, כמובן בצד הקנדי. ירדנו לטייל ליד המפלים למרות הגשם והרוח המקפיאה, היה טיול חוויתי מאד אבל אם את יכולה לבחור לך את התקופה אולי עדיף כשלא כל כך קר ומושלג. בקינגסטון ובאלף האיים כל המים היו מכוסים שכבת קרח, בקיצור כאחת שבאה מהמזרח התיכון הרותח תרתי משמע, זו היתה חוויה חד פעמית.
 

אודרי11

New member
הייתי בניאגרה בכל העונות

בקיץ, באביב, בסתיו וגם בחורף.....כל עונה והיופי שלה....אבל מכיון שקרוב למפלים הרבה יותר קר, אז לקחת בחשבון שבחורף יש מצב שכל כך קר שאי אפשר להסתובב ליד, יותר מדקות ספורות.
הכי הייתי ממליצה להיות שם בין האביב לסתיו, להשתדל לתפוס את התקופה שעדיין יש זיקוקים בלילה, וקונצרטים בחינם של מוזיקת רוק, פופ וכל מה שנעים, בפארק ממול...המופעים בדרך כלל עד אמצע אוקטובר, אפשר לקבל מידע באתר של עירית ניאגרה פולז.
הצד הקנדי מומלץ ביותר, יש מלונות לכל התקציבים, אם יש זמן, גם כל האישור יפה, ויש הרבה מה לראות במיוחד אם לא באים בעונה הכי קרה.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
איך אתם מתכוונים להגיע לשם?
מטורונטו יש רכבות לשם, ומקסימום לוקחים מונית למלון. אם המלון ליד המפלים לא צריך רכב אלא שוב מונית. אין בעיה להתנייד בלי רכב אבל אם אתם בלאו הכי מתכוונים לטייל בקנדה אז שווה לשכור רכב לדעתי.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יש לי רעיון עבורך ועבור החברה
יש אפשרות לקחת מטורונטו טיול מאורגן לניאגרה פולז. יש כל מיני טיולים ליום ליומיים וכו'. המבחר גדול וזה יחסוך לך סדורים לגבי הגעה וחזרה, מלון וסיורים.
כתבי באנגלית בגוגל day trips from Toronto to Niagra Falls ותקבלי מבחר עצום.
 

אודרי11

New member
עם רכב זה כמובן הכי נוח

אבל כמו שדניאלה כתבה, יש תמיד אפשרות לקחת טיול מאורגן
 
בהרצאה באוניברסיטה

המרצה פתאום אמרה שכרגע הניאגרה קפוא שם אז כדי לטוס מאוחר יותר,
אז שאלתי לאיזה ניאגרה היא מתכוונת, למפלים בארצות הברית או לניאגרה שבשרותים?
 
למעלה