שאלות על פייג' - סוף יוני

שאלות על פייג' - סוף יוני

שלום,

אנחנו משפחה עם 3 ילדים (9, 14 ו 16). מתכננים לעשות באותו היום את קניון האנטילופה התחתון + שייט באגם פאוול. נראה שהולך להיות חם (מאד). אשמח לטיפים. שאלות ממוקדות:
קניון אנטילופה:
1. האם בסיור הרגיל (לא סיור צילום) ניתן לצלם סטילס / וידאו? (ללא חצובה)
2. כדי להמנע מהמתנה מרובה (בעיקר בשמש) - האם ניתן להגיע לבד לקופה בשעה 7:30 בבוקר, לרכוש כרטיסים לסיור של שעה מאוחרת יותר (נאמר 10:00), וכך לחסוך את ההמתנה עם המשפחה?
3. האם ההמתנה לירידה לקניון הינה מוצלת, או בשמש? כמה זמן מחכים שם?
4. כמה עולה כניסה? משיטוט בפורומים ראיתי שהמחיר הינו $25 + $8 (מחיר כניסה לשמורת הטבע). מצד שני, ראיתי באתר שהמחיר הינו $40 + $8... האם יתכן שהמחיר קפץ בחודשים האחרונים?

אגם פאוול:
1. ברצוני למזער את השעות בהן נשוט בשמש. מהי השעה המאוחרת ביותר בה ניתן להשכיר סירה? אשמח ללינק לחברה שמשכירה סירות לשעות המאוחרות ביותר (אם אפשר - אז סביב 17:00 / 18:00)
2. האם כדאי לעשות שייט קבוצתי? אם מומלץ - אשמח ללינק לחברה שמוציאה סירות בשעה מאוחרת (סביבות 17:00 / 18:00)
3. כמה זמן לוקח לשוט ל Rainbow Bridge? האם משאירים את הסירה במזח, והולכים אליו ברגל?

תודה רבה!
 
מעט (מאוד) עזרה

לא אתייחס למחירים ולזמני המתנה, כי הייתי שם לפני הרבה שנים ומחוץ לעונה, אז המחירים היו שונים (אגב, מחירים משתנים כל הזמן ולכן לא סומכים על פורום אלא בודקים באתרים הרשמיים) וממילא לא היתה המתנה או צורך להזמין מראש שום דבר.

רק אומר בקצרה:
אין בעיה לצלם בתוך קניון האנטילופה גם ללא חצובה, כמובן שחצובה לפעמים נותנת תוצאות טובות יותר. אני צילמתי במצלמה אוטומטית פשוטה ללא חצובה.
באשר לצמצום זמן בשמש באגם פאוול, כל הרעיון בשייט הוא לראות את האגם. ברגע ששקעה השמש, אין ממש טעם לשוט. מקסימום אפשר לכוון לזמן שכולל את שעות אחר הצהריים פלוס שקיעה, אם יש סיורים כאלו (אין לי מושג, אנחנו שכרנו סירה לשייט עצמאי ליומיים כי אנחנו לא אוהבים סיורים מאורגנים).
בסופו של דבר, האגם נמצא בלב מדבר. במדבר יהיה חם מאוד בקיץ. לכן עדיף אם אפשר לטייל בפארקים המדבריים של ארה"ב מוקדם יותר במהלך השנה ולא בקיץ. אם אני לא טועה אנחנו היינו שם בתחילת מאי, והיה חם בשעות היום, מספיק כדי להתרחץ באגם ולחטוף כוויות שמש אם לא התמרחת מספיק בחומרי הגנה לאורך היום.
 
תדה רבה: לגבי האגם: אנחנו אכן מעדיפים שייט של אחר הצהרים

סביב השקיעה (שעות בהם עומס החום קל יותר)

אם למישהו יש המלצה לחברה שעושה שייט בשעות כאלו - אשמח ללינק.
כמו כן, האם יש יעד ספציפי באגם הזה, או ש'סתם' נכנסים בין הנקיקים הצרים?

ראיתי שיש את ה Rainbow Bridge, אבל זה שייט של חצי יום, וגם יקר מדי (170$ לאדם... אם כל הכבוד - יש גבול למה שאנחנו מוכנים לשלם בשביל לראות קשת...)
 
לא חושבת שיש יעד ספציפי למעט הברידג'

גם אני לא שטתי אל הקשת. היא היתה רחוקה מדי מהמסלול שלנו, וממילא נסענו לפארק ארצ'ס בהמשך הטיול ושם היו מספיק קשתות אבן בשפע.
בעיניי השייט הוא לא ממש בשביל "האגם" כמו הנופים שסביבו, כל מיני קניונים צרים, והקונטרסט בין הכחול של המים לכתום של המדבר. לכן גם לדעתי שייט מאורגן שסתם שט באגם פחות מעניין - היה הרבה יותר כיף עבורנו לעצור עם הסירה ששכרנו בחוף קטן ולטייל בו, לשוט לאיזה קניון ולטפס על קירותיו, לקפוץ למים...
באשר לשעות, כמו שאמרתי: זה לא רק לייק פאוול, זה כך בכל הטיול בכל מדבריות ארה"ב. אם קשה לכם עם חום ושמש חזקה, לא נוסעים למדבר בקיץ. אומנם יבש שם ולא לח ודוחה כמו הקיץ אצלנו, אבל זה עדיין 30 מעלות ומעלה בצהריים. אני לגמרי משונאי החום, ולכן הקדמתי את הטיול במדבריות וביוני עליתי למדינות הצפוניות ולקנדה, שם מזג האוויר היה הרבה יותר סימפטי, ולא כזה שמאלץ לחפש מחסה חלק גדול משעות האור (שמה לעשות, צריך אור יום בשביל טיול טבע).
 

SPnage

New member
לגבי הסיור

אפשר להזמין סיור באינטרנט מראש לשעה מסויימת, ככה שאין בעיה פשוט תזמינו לשעה שאתם רוצים ותדאגו להגיע לשם חצי שעה קודם. אם לא מזמינים מראש זה על בסיס מקום פנוי, וחבל. המחיר זה מה שרשום באתר שלהם...
יש שם אזור המתנה ממוזג עם חנות מזכרות כך שבכל מקרה לא מחכים בשמש.
אין בעיה לצלם בסיור, כולם צילמו כל הזמן והמדריך אפילו עזר לנו עם המקומות הטובים לצלם מבחינת תאורה וזויות צילום. רק אם רוצים עם חצובה צריך להזמין סיור נפרד.
הסיור עצמו בתוך הקניון ולא בשמש, יש בסוף קצת הליכה מהיציאה מהקניון עד החזרה לכניסה, היינו שם בספטמבר ואני לא זוכר שהיה קשה מידי. אבל כישראלים אתם הרי יודעים להתנהל במזג אויר חם, אז פשוט תתכוננו בהתאם.
 
למעלה