אורלנדו פלורידה שאלות

אורלנדו פלורידה שאלות

אני שוקלת בין הייתי במהלך הביקור בקיץ השנתי שלי בארה״ב לנסוע לאורלנדו פלורידה..

האם יש שם מקומות לטייל פרט לפארקים של יוניברסל ודיסני? במידה ואני בוחרת בפארקים וכדומה.. כמה ימים מומלץ להקדיש לכל פארק? מלון מניחה שעדיף מחוץ לפארקים.. אשמח לתובנות..:) תודה!
 

האנפה

New member
פארק ליום

ויש עוד המון מה לעשות מלבד פארקים. אנחנו היינו שם 9 ימים נטו ורק 3 מתוכם בפארקים (בעצם עוד חצי יום בפארק מים שקיבלנו חינם) ולא השתעממנו לרגע.
מה עוד מעניין אותך? אנחנו חובבי טבע אז הקדשנו הרבה זמן לשמורות, קייקים, שייט ב-Airboat, טיולי ביצות, צפיה בעופות ותנינים ו... בטח הבנת את הרעיון
. אילו היה לי עוד שבוע הייתי נכנסת עמוק יותר לתוך האוורגליידס.
יום אחד הקדשנו למרכז החלל קנדי, קצת נסיעה אבל מאד מומלץ.
יש אאוטלטים של מותגים וקניונים רגילים.
יש המון מופעים, לכל כיס ובכל סגנון.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אם לא היית כותבת קיץ, הייתי מציעה לנסוע לים
היינו עם הנכדים שבוע בדיסני אורלנדו לפני כמה שנים טובות . "עשינו" שני פארקים יום אחרי יום, מגיע לנו יום מנוחה? לקחנו את הרכב ונסענו כולנו מערבה לשפת הים היה מקסים המקום נקרא Clearwater אבל כל מקום יפה לאורך החוף עם החול הלבן והנעים, לאחר מכן עוד יומיים פארקים ועוד חצי יום להשלמה. זה היה מסע מפרך והכי מסתכל? הילדים שבגרו בינתיים בכמה שנים, לא זוכרים כלום. מזל שיש כמה מאות תמונות מהטיול. קבלתי תזכורת מגוגל עם תמונה מקסימה של כולנו עם דונלד דאק ועוד דמות דיסנית.
 
אני גם מסכימה עם יום לפארק, לא רציתי

לקפץ בין הפארקים, אנחנו היינו אמנם באפריל שאז מזג האויר לדעתי הרבה יותר נוח אבל למי שאין לו בעיה עם חום גם הקיץ זה סבבה.
אנחנו היינו 3 ימים בדיסני (כל יום פארק שונה), אח"כ שכרנו רכב ונסענו למיאמי ולאוורגליידס, וחזרנו לשלושה ימים ליוניברסל, להם יש שני פארקים אז ביום השלישי קפצנו בינהם למתקנים שהכי אהבנו.
אני הייתי מאוד מרוצה מהתוכנית הזאת, כי לא הרגשתי שאני מתמוטטת מעודף פארקים בצורה הזו וגם כי סיימנו ביוניברסל שהיה לדעתי הרבה יותר כיף (וזה מה שחשבתי שיהיה אבל לא יכלתי לפסול את דיסני בלי לחוות אותו).
&nbsp
לגבי מלון, אנחנו לקחנו מלונות של הפארקים כי זה חסך לנו שכירת רכב שלא היינו צריכים כי את כל היום בפארק ונתן לנו יופי של שאטל לפארקים ושעה קודם ושעה מאוחר יותר בפ]ארקים בהתאים לימים, אז לדעתי שווה את הקצת יותר כסף. ביוניברסל זה בכלל היה מעולה כיוון שאם את ישנה בפארק שלהם את מקבלת את כרטיסי האקספרס שהם נורא יקרים אבל היינו קונים אותם בכל זאת כי אם אני פעם בחיים הולכת לשפ אני לא רוצה לחכות שעות בתורים. ואז זה כבר ממש השתלם לנו כלכלית, וביוניברסל גם מאוד נהננו מהמלון (בניגוד לדיסני שהמלון היה מיושן), והפארקים היו במרחק הליכה ממש אז יכלנו ללכת ולחזור
 
למעלה