UP כבר לא. במקום יש את ELAL

xfwind

New member


 

yossialef

New member
הסיפור הזה מסתובב בענף התעופה כבר כמה זמן

כאשר ידעתי זאת, הנושא הזה היה בגדר שמועות לכן לא פרסמתי.
הבעיה היא שנושא איחוד/מיזוג ישראייר לתוך אל-על עדיין לא קיבל את אישור
ממונה על ההגבלים העיסקיים.

כל הסימנים מראים שאל-על לקראת שינוי אירגוני/תפעולי מסיבה מאוד פרוזאית.
אין להם מנכ"ל לאחר שבנובמבר 2017 התפטר דוד מימון. מנכ"ל חדש פרוש הדבר "מטאטא חדש שמקווים כי ינקה טוב יותר"
. באם "מחיקת" UP הוא רמז לבאות מבחינת השינויים נחיה ונראה.

לדעתי האישית. באם שינוי זה יתבצע, סוף כל סוף אפשר לטוס לפראג, לבודפשט ובעיקר לברלין בתנאים נורמלים של טיסה . בלי קשר למחיר.
 

Nרב

New member
מסכימה עם השורה התחתונה שלך ומוסיפה שמקווה שזה יתן

בייסיק ליעדים אחרים שלא היו ב- UP להוזיל להם קצת את המחיר (אמסטרדם לונדון ועוד). הצלחנו להוזיל את המחירים בעזרת שילוב כסף+ נקודות אבל אם יהיה מראש תעריף בייסיק אולי זה יהיה משתלם אף יותר
 

לאונידס

Active member
יהיה להם סוג של Low cost, פשוט קוראים לו ישראייר

ואולי גם יקראו לו סאן דור.
מה שגם יאפשר לאל על להמשיך לטוס בשבת, לפחות חלקית, ולהביא קבלה כאילו הם לא טסו בשבת, אז אולי כמחווה לגששים כדאי שיקראו לחברה ישראבלוף ולא ישראייר.

נראית החלטה נכונה, השאלה אם הכרטיסים המוזלים יהיו באמת זולים או שבעונה כרטיס classic (עם מזוודה) נניח ללונדון יעלה 650$ וכרטיס מוזל יעלה "רק" 570, או שכרטיס מוזל יהיה באמת זול. נקווה לטוב.

ההחלטה לטוס ל SF באמת משמחת, לא טובה לנו הבלעדיות של יונייטד.
 
למעלה