להפגש במדינה ערבית ידידותית עם פיליפינית - ההיבט הבטחוני

hochdorf1

New member
להפגש במדינה ערבית ידידותית עם פיליפינית - ההיבט הבטחוני

סוף חודש אני טס לארה"ב. אני מתכוון לדחות בכמה ימים את מועד נסיעתי (עוד לא הזמנתי טיסה) וזאת כדי להפגש עם פיליפינית איתה אני מתכתב בפייסבוק כבר כמה חודשים.
מדובר באישה שמועבדת אצל מעסיק במשק בית בתנאי עבדות כמעט, עובדת 7 ימים בשבוע ותוכל להפגש רק במועד מסוים. זה המועד היחיד שבו המעסיק שלה יטוס לחו"ל והיא, אם תשאר בעיר הבירה של המדינה, תוכל להפגש איתי.

ככתוב אישה זאת עובדת אצל המעסיק בביתו בעמאן שבירדן. אל המדינה יש אזהרת מסע באתר משרד הבטחוןמשרד התיירות. אציין בשלב זה שהייתי בעמאן לבד ללילה אחד למטרת טיול והכל היה בסדר, לא חשתי סכנה כלל.

@המצב עם ירדן כרגע@
הרחוב הירדני מחפש הישג בעקבות תקרית מאבטח השגרירות. פרט לאותו אירוע לא היה שום פיגוע טרור כלפי ישראלים בתוך ירדן.

@אירוע חטיפת ורציחת ישראלי לפני שנים@
היה לפני הרבה שנים אירוע שבו ישראלי פותה ע"י ערבייה פלסטינית להיפגש בירושלים, ואז היא לקחהו במכוניתה למזרח ירושלים או רמאללה ושם נרצח. אני חושב על האירוע הזה כשאני שוקל את הסיכונים בנסיעה לירדן להפגש עם אישה. אבל אני בניגוד אליו לא אכנס לאוטו איתה ואבחר בעצמי את המלון בו נישן, וגם לא אסתובב איתה במקומות מפוקפקים. לפחות בשעות הראשונות למפגש נהיה רק במקומות ציבורים הומי אדם. כמו כן הפיליפנית היא נוצרייה, ולא מוסלמית פלסטינית כפי שהיה באירוע הרצח ההוא.

@אמינותה של הגברת@
אותה אישה מרוויחה גרושים ושולחת את כל כספה לילדיה בפיליפינים. לעיתים היא מספרת לי על המצב הקשה בו היא שרויה. לא יהיה לה כסף לשלם למלון או בילויים אם נפגש והכל יצא עלי, אך מדובר בסביבות ה800 שח או פחות (כולל בית מלון, אוכל ושתייה לשנינו, עלויות מעבר גבול, נסיעות, מונית), לפי ההערכות שלי בהנחה שנשכב פעמיים לפחות זה שווה את זה.
אני מניח, שאם זו הייתה מחבלת או כזו שמסייעת להם, היא לא הייתה אומרת שאין לה כסף- כי זה היה עלול לגרום לי אולי לא לרצות להפגש.
העניין שהיא יכולה להפגש רק בתאריך מסוים היא בגלל שהיא עובדת בתנאי עבדות והמעסיק לא נותן לה חופש אלא רק בתאריך אותו הוא עשוי לעזוב את הארץ, אך יכול גם להיות שישנו תא טרור שמתכנן לחטוף אותי בתאריך זה, ומדובר מהצד שלה רק בסיפור כיסוי כדי שיהיה לארגון זמן להכנות.
אותה אישה אומרת שאין לה פלאפון כי נהרס לה ולכן היא עושה שיחות ווידאו איתי פעם ב דרך פלאפון של ידידה. בשיחות היא הרבה פעמים עם תחתונים ומתמקדת על גופה. אני לא זיהיתי חוסר תאימות בסיפור שהיא מריצה.
כשאמרתי לה שבשבילה אני מחכה כמה ימים ולא טס לארהב בתאריך מוקדם יותר, היא כתבה כמה וכמה פעמים שזה בסדר ושלא אדחה את התוכניות שלי בגללה. אם הייתה מחבלת פחות סביר שהייתה כותבת דברים כאלה ועוד חוזרת אליהם, כי כן יש אינטרס גדול במצב כזה שכן אבוא להפגש איתה.

@ההיבט ההורי@
עוד לא סיפרתי להורים שאני רוצה להפגש עם אישה בעמאן- אני מניח שתהיה התנגדות מאסיבית מהצד שלהם כי הם לא סובלים מדינות ערביות וחושבים שזה מסוכן למרות שכבר הייתי שם וגם במקומות יותר מסוכנים.

לכן יש גם את האופציה לנסוע לירדן, להפגש איתה, לחזור לארץ ואז רגיל לטוס לאמריקה מנתבג. אבל יצא לי הרבה יותר זול להפגש איתה וכבר מעמאן לטוס לאמריקה יום אחרי. אני חוסך ככה בחישוב ראשוני ומהיר כ450 ש"ח.

האפשרויות:
1. להפגש איתה ומשם לטוס לאמריקה- במצב כזה אני חייב לספר להורים שאני טס דרך עמאן ולמה אני נוסע לשם ומשם
2. להפגש איתה ולשקר להורים שאני נוסע לחופשה בארץ. אחרי יום לבוא הביתה ולטוס כרגיל לאמריקה דרך נתבג. ההורים לא ידעו על נסיעתי לעמאן אבל יצא לי הרבה יותר יקר וחבל.
3. להמנע מפגישה עם הפיליפינית.

מה עלי לבחור?
 

החתולית

New member
אני מנסה להבין אם אתה בחור מאד נאיבי או סוג של טרול

אתה מתכתב עם מישהי שאינך יודע בעצם מיהי, היא יכולה להיות אישה פיליפינית שעובדת בבית ירדני, גבר סיני שבכלל לא נמצא בירדן או חבורה של אנשים שמחפשים פראיירים.
&nbsp
כצעד ראשון מציעה לך להכנס לגוגל ולחפש את המושג "catfishing", אחר כך תחליט אם אתה רוצה לנסוע לעמאן.
&nbsp
במקומך, הייתי נמנעת מהפגישה הזאת.
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

לאונידס

Active member
תגגל "רצח אופיר רחום"

שלא נקרא עליך בעיתון, עם כל הרציונליזציה שאתה מנסה לעשות למעשה חסר אחריות ממדרגה ראשונה אני ממליץ לך להתחיל לחשוב מהראש ולא מאיבר אחר.
 

arieciub

New member
בתקופה שלי אמרו

כשהעסק למטה מתחיל להתחמם, העסק למעלה מפסיק לעבוד.
אולי מנסים לפתות אותו למטרות חטיפה כמו את הקצין טננבאום.
לא מבין את זה, חסר פיליפניות בישראל?
 

hochdorf1

New member
אם אני מטרה לחטיפה

למה אותה אישה כתבה שוב ושוב שאינני צריך לשנות את מועד הטיסה לארה"ב בשבילה?
היא גם לא הייתה מציינת שאין לה כסף לבילוי שלנו.. (אלא אם כן החוטפים מנסים בזאת לקנות את אמוני אך יכול להיות שבמצב כזה מישהו אחר היה כבר יורד מהעניין).

מדובר במדינה שכבר ביקרתי בה. ביקרתי בקניונים בעמאן ואף ברחובותיה בלילה. אני כבר מכיר את הלך הרוח שם. ההבדל הוא שאז הלכתי סתם לטיול, וכעת אני בא במטרה לפגוש מישהי.

שימו לב שאותה אישה איננה פלסטינית ואיננה ערבייה (היא כן לומדת אמנם על תרבות האיסלאם) אלא פיליפינית נוצרייה. כמובן שאפשרי שגורמי טרור גייסו אותה אך הסיכוי נמוך בהרבה גם סטטיסטית- הן אופיר והן טננבוים היו "מעורבבים" חזק עם ערבים והם היו החוטפים גם.
באתי פעם למפגש שעבדו עלי וניסו לדוג אותי לאיזה משהו ואני זוכר את החוסר התאמה בנרטיב שקיבלתי מהפתיון ואת החשדות בדרך לפגישה. בזמנו כשחקרתי על רצח אופיר רחום ראיתי חלקים מההתכתבות בין השניים. זו הייתה התכתבות שמקפיצה נורות אדומות.
לעומת זאת בהתכתבות עם הפיליפינית אני לא מזהה נורות אדומות או חוסר התאמה (אולי רק שיחות הווידאו שהיא בלי הרבה ביגוד,שבמידה ומדובר בתא טרור הפתיון היה עושה אותו דבר כדי לפתות), אלא מישהי שהטילה ספק לאורך כמעט כל הדרך באמינותי וברצינות כוונותיי. היא גם ניסתה תקופה ארוכה להגיד לי שהקשר לא מתאים כי היא גדולה ממני בהרבה וכו'.
כאמור אף קיימנו שיחות ווידאו.

אני גם לא אכנס איתה לשום רכב זר (אין לה אוטו), כשנקח מלון אני אבחר לאיזה מלון ללכת, לגבי מקום המפגש יכול להיות גם שאני אגיד לה אותו בדקה ה90. כל אלה כצעדי בטחון. כך אני מתחמק מ2 הגורמים שתרמו לחטיפה ב2 המקרים האחרים שהצגתם לי- כניסה לרכב זר (אופיר) וכניסה לווילה שנבחרה מראש (טננבוים- יכול להיות שנחטף כבר בשדה"ת אבל לגביי אף אחד לא ידע על מועד כניסתי ומאיפה אכנס לירדן, וכאמור אבחר בעצמי את המלון). אגב, טננבוים נסע למדינה עוינת ושם נחטף. אופיר רחום גם הוא הובל למקום עוין שבו אין כניסה לישראלים יהודים- רמאללה.

הדרך היחידה שבה אולי אוכל להיחטף היא אם נצא לטעום מחיי הלילה של העיר והיא תבחר מראש לאן נלך. לא סביר שזה יקרה כי היא עבדת ואין לה הרבה חיים מחוץ לעבודה אז היא לא מכירה הרבה מקומות, חוץ מזה שאין לה פלאפון אז היא תקח פלאפון של חברתה שבטח תצטרך להחזיר לה או שלא תיקחהו מלכתחילה, בנוסף אני יודע שהיא רק יודעת אנגלית כך שהיא לא תוכל "לתזמן" טלפונית עם מחבלים פוטנציאליים כשאנחנו בבילוי או בהליכה.

בנוסף מדובר במדינה שאנחנו בשלום איתה. כבר הייתי ברשות הפלסטינית פעם או פעמיים (אמנם למטרות אחרות לגמרי).
אני מאוד מעריך את תשובותיכם, אני דואג בעצמי, ומקווה שבמידה ואחליט כן ללכת, תייעצו לי איך להימנע מחטיפה (אם צעדי הבטחון שאנקוט לא מספיקים) במידה ואכן זה הסיפור מאחורי העניין.
אגב, מלא ישראלים נוסעים למזרח הרחוק דרך ירדן. אז מה הדאגה?
 

moco10

New member
לשאלה שלך אין שום קשר לפורום זה, מציע לך לפנות לשב"כ לייעוץ

 

hochdorf1

New member
השבכ לא מעניק ייעוצים שכאלה

(ככל הידוע לי), אבל אם מישהו מכיר -בשיא הרצינות- גורמים בסגנון שאני יכול להתייעץ איתם בעניין תכתבו כאן.
 

moco10

New member
אם כל זה אמיתי, אני דווקא חושב שהם יגלו עיניין

 

sharpantie

New member
hochdorf הנכבד

למיטב זכרוני בפורום אחר ששאלת שאלות חשודות, בלתי סבירות ובלתי עקביות,
חשדו בכך שאתה טרול. צודק?
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני מבקשת לסגור את הדיון הזה
העלית את הסוגיות וענו לך כמה מאנשי הפורום. הנושא שהעלית לא שייך לטיולים ואני לא חושבת שמתפקידנו לתת לך עצות.
 
רק לי קפץ

שבעצם כל המטרה היא לשכב איתה פעמיים לפחות כדי להצדיק את ה800 שקל שזה יעלה לך?
 

gastro101

New member


 

dudi4321

Member
סע ותהנה

ויפה שעה אחת קודם.
תפגשו במקום ציבורי ברחוב, בית קפה. תן לה מתנה מכשיר סלולרי עם סים ירדני.
ובהצלחה
 

hochdorf1

New member
עקב נאום טראמפ

ועצה ממישהי שביקרה רבות בעמאן שלא להכנס לפחות חודש מאחרי הנאום- המעבר דרך ירדן מבוטל. תודה לעוזרים.
 
למעלה