כשאתה אומר לאנשים שאפשר בלי ר.נ.ב.ל, אתה לוקח אחריות?
כן, ראיתי את ההסתייגות.....
א.
2011 האיחוד האירופי מודיע לישראל שתיערך לעובדה שעומדים להחליף את הרשיונות האירופאים.
ב.
מדינת ישראל סרבה לנקוט בצעד כזה שעולה הרבה כסף אחרי שהרשיונות הוחלפו רק שנים מספר לפני כן (והייתי צריך להילחם במשרד התחבורה בגלל אי רישום שנת ההוצאה של הרשיון לגבי כל סוג רכב, ודרשו 50 שקלים להנפקת רשיון עם תאריך).
ג.
האיחוד הודיע למדינת ישראל ב-2013 שכל הרשיונות הוחלפו ולכן לרשיון הישראלי אין שום ערך באירופה, בארצות האיחוד האירופי, וההודעה הופיעה באופן נרחב בתקשורת.
ישראל לא מופיעה ברשימת מדינות האיחוד, כיוון שהיא לא אירופאית,לא באיחוד והיא בכלל באסיה.
https://he.wikipedia.org/wiki/האיחוד_האירופי
ד.
פניות שלי לשר התחבורה לשנות את תקנות התעבורה, לא נענו כרגיל אצל שרים, הרי אני לא מסכן לו את כורסת הזהב.....
ה.
גם משרד התחבורה מודה בחצי פה שהתקנה חסרת ערך וממליץ על הוצאת רשיון בינלאומי.
הם כותבים בפירוש:
שיש מי שלא מכיר את השימוש ברשיון הישראלי,
ואז אתה צריך להיערך ולברר=
1. האם במדינות שאתה נוסע אליהן: מכירים ברשיון הישראלי הלאומי כבינלאומי כחוק,
2. האם חברות ההשכרה מכירות ברשיון הישראלי הלאומי,
3. האם כל יחידות המשטרה השונות ואוכפי חוק שונים מקבלים את הרשיון הישראלי הלאומי
וכו וכו.
אני יודע שזה מאוד לענין לדבר על מה אומר החוק, אבל אם אתה נתקל בשוטר והוא דורש רשיון בינלאומי, לא תוכל לאמר לו שילך לחפש בספר החוקים, אתה בבעיה.
אז כל העצות מסביב חסרות ערך כשבמציאות תיתקל בעובדות שאתה כנוסע תסבול מהן עד כדי הרס הלןפשה שלך.....
.
העיקר לחסוך 16 שקלים ?
ואת הטירחה הנוראית "לסחוב" את הר.נ.ב.ל. לצורך פעם אחת בנסיעה לחו"ל להציג את הרשיון לצורך השכרת הרכב. ?
איך תמיד השירשורים בשאלה הם כאלו ארוכים וחוזרים על עצמם כבר שנים, ללא שום תכלית.