שם אמצעי חסר בכרטיס טיסה - בעייתי?

Selby8

New member
שם אמצעי חסר בכרטיס טיסה - בעייתי?

שלום חברים, אני טס עוד שבועיים עם Lot לגדנסק ומכיוון שזמן רב לא טסתי יש לי מספר שאלות. קודם כל, העניין שאולי מדאיג אותי קצת זה השם האמצעי שחסר. כלומר בדרכון רשום לדוגמה "מיכאל ניסן לוי" ובכרטיס הטיסה רק "מיכאל לוי". בטיסת ההמשך כמה ימים לאחר מכן עם Wizz לטורקו כבר הקפדתי להכניס את כל השם, אפילו ששם ביקשו רק שם פרטי ושם משפחה. דווקא בטופס ההזמנה של Lot כן רשום במפורש First & middle name. אני מודע לכך שהנושא נידון אינספור פעמים, מחיפוש באינטרנט מצאתי עשרות תוצאות ו95% מהאנשים אמרו שלא הייתה להם בעיה מעולם. לאלו שכן הייתה בעיה זה קרה במזרח הרחוק שם כנראה השם האמצעי יותר משמעותי כדי להבדיל בין אנשים בעלי שמות דומים. באתר של לוט רשום שניתן לשנות שם רק במקרים ספציפיים מאוד(לא במקרה זה) וגם זה בעלות 60 יורו, שהם כמעט פי שניים ממה ששילמתי על הכרטיס. אני טיפה מהסס לפנות אליהם ישירות דרך ההזמנה שלי כדי שלא יכריחו אותי לשלם עבור משהו שלא באמת צריך. השאלה שלי היא האם מישהו כאן אי פעם נתקל בבעיה דומה ואם כן מה קרה בסופו של דבר. כמו כן, האם החברה הפולנית ידועה בקטנוניות שלה? אני שואל גם לגבי השם האמצעי וגם לגבי כבודת יד. מבחינת הגודל של הטרולי אני מכוסה, מדדתי אותו. אבל הגבלת המשקל שלהם מגוחכת, רק 8 קילו כשאפילו בוויז מרשים 10. אצלי שקלתי וזה בסביבות 9.5 ואין מה להוריד כי אני נוסע רק עם כבודת יד. האם בכלל שוקלים כבודת יד בנתב"ג בטרמינל 3(לא חברות לואוקוסט)? אני יודע שבשדות תעופה מסויימים באירופה במיוחד חברה כמו Wizz מקפידה מאוד ומודדת ושוקלת. אבל האם התופעה קיימת גם בנתב"ג? תודה רבה לכולם.
 

Selby8

New member
תגובה

פניתי לשירות הלקוחות שלהם וקיבלתי את התשובה הלא ברורה הזאת:
I kindly inform you, that the passenger is obligated to have the same information in both passport and his/her reservation. Otherwise, we give no guarantee, that he/she is going to be able to get on a plane. If you would like to make sure about it, then it may be possible to change the name for a penalty of 250 PLN, but only if this request is going to be accepted by a proper department.
&nbsp
We kindly ask you to keep all previous messages. Maintaining correspondence history will help us accelerate our processing of your case.
האם מניסיונכם מדובר בצורך אמיתי או שזו סתם מסחטת כספים?
אני קצת חושש שעשיתי פיל מעכבר ועכשיו העניין מסומן אצלם איכשהו.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
נסיון אמיתי או מסחטת כספים? מי יודע
לי יש גם שני שמות בדרכון. אני נוסעת זה עשרות שנים למגוון רחב של ארצות ומדינות שונות. אחת הארצות שבה הכי מקפידים על מה שכתוב בדרכון זו ארה"ב ומעולם לא נשאלתי לגבי שמי האמצעי למרות שהוא כתוב בדרכון. קשה לי להאמין שיהיה קשר בין שרות הלקוחות אתם דברת ובין הדיילים בשדה אבל אני ממש לא מוסמכת לתת לך תשובה האם "יחפשו אותך" או לא.
 
למעלה