שירות לנוסע: התרגילים של בוקינג.קום שכולם מכירים

נשארתי בסקרנותי כי כרגע מופעלת עלי מדיניות חסימת גולשת עם

מסנן פרסומות.
אני מנחשת: שני החדרים האחרונים שנותרו הם גם שני החדרים היחידים שיש ב-B&B או באגרוטוריסמו.
וגם, ברור שדווקא היום יש מבצע, איזה מזל יש לך, מהרי והזמיני כי מחר יועלה המחיר.
או נגמר לנו מלאי החדרים (למעשה, מקום הלינה לא פתח עדיין הזמנות לשנת 2018).
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
בנסיעה האחרונה שלנו הזמנתי חלק גדול מבתי המלון דרך בוקינג
בחלק מהמקרים, ראיתי לאחר מכן, שדרך המלון יש כמה perks ו/או המחיר
היה זול יותר משום מה, אז פניתי לבוקינג וננתי להם קישור למחיר הזול או להטבות
ובאותם מקרים שבוקינג אמרה שהיא תחזיר לי את ההפרש לאחר שאשלח להם קבלה על השהייה במלון, עשיתי זאת. במקרים שבוקינג לא הסכימה להשוות
פשוט ביטלתי את בוקינג והזמנתי ישירות במלון.

אני מזמן לא מתפעלת מזה שנשארו 2 חדרים או 5 חדרים. לפעמים באמת אין יותר חדרים במלון הנתון בבוקינג, אבל יש אתרים אחרים. לא נותנת לאף אחד להלחיץ אותי. המקרים היחידים בהם אני מזדרזת להזמין זה בטיסות המשך ששם המחלקות הזולות (יותר) נתפסות או שאני חוששת שלא תהיינה לי טיסות המשך אם אפספס להזמין את הקונקשן.
 
נראה לי שהמלון רוצה לחסוך לעצמו את העמלה לבוקינג ולכן מציע

מחיר טוב יותר. זה היה לי לפני שנה וחצי, קצת יותר, בלינה ברומא. בעל הבית שלי בג'נובה בחודש שעבר ביקש ממני שאם אני רוצה ללון אצלו בפעם הבאה, שאפנה אליו ישירות והוא יתן לי מחיר טוב יותר ממה שקיבלתי, מחיר שהיה מעולה גם כך.
 
ולפעמים אני מזמינה גם ישירות מול המלון

יותר אוהבת את זה מאשר באתר ששייך לתאגיד ענק. אם תנאי ההזמנה והביטול נוחים, אני אפילו מעדיפה את זה.
 

Nרב

New member
95% מההזמנות שלנו הן ישירות בבתי המלון, כבר מזמן הבנו

ששם המחירים זולים יותר. מזמינים ישירות ברשתות הגדולות בארה"ב, רשתות כפרי נופש אירופאים, רשת IBIS בכל אירופה, בהולידיי אין, פרמייר אין בלונדון ועוד.
יוצא הדופן הוא רק דיל "הכל כלול" אם ממש בא לנו ואנחנו מזמינים דרך סוכן בארץ והמלונות בתאילנד שהזמנו דרך "למטייל תאילנד".....
האטרקציה היחידה היתה בhotels.com שהם נתנו לילה 11 חינם (משהו כזה) אבל ויתרנו על זה כשמצאנו מחירים טובים יותר ישירות בבתי המלון.
 
זה לא רק עניין של מחיר

הלינה שלי היא באכסניות או בצימרים, לרוב פרטיים בבעלות מקומית. משיחות עם בעלי מקומות שכאלו הם משלמים עמלה לבוקינג ולא מתים על האתר (בעיקר לנוכח כמות הביטולים הגבוהה). אני בעד לתמוך במקומות כאלו, ולכן אם המחיר והתנאים זהים אזמין לרוב ישירות מול מקום הלינה. לעתים זה גם יותר זול. במקרה האחרון, כשבבוקינג היה מבצע וישירות לא, הזמנתי 3 לילות (כי גם הססתי לגבי המקום) ואז הארכתי בהזמנה מול מקום הלינה כשכבר הייתי שם, והם הסכימו לשמר את המחיר המוזל במבצע של בוקינג. בצימר אחר באותו טיול כבר הייתי ממילא שם כשחיפשתי בבוקינג מה יש באזור, אז אמרתי ישירות לבעלים שראיתי את המחיר בבוקינג ומה הוא מציע, והוא נתן מחיר זהה, אבל בגלל שחסכנו לו את העמלה הגיעה לחדר שלנו בערב צלחת מהאמא עם שלל כיסונים ומעדנים מקומיים למקרה שאנחנו רעבים, ולמחרת שודרגנו לבית שלם במקום חדר זוגי.

לגבי ה"שני חדרים בלבד", לפעמים זה נכון (אם זו הדקה התשעים, כי אני לרוב אבדוק יומיים קודם או אפילו ממש באותו היום) ולפעמים מקום הלינה פשוט מציע רק חלק מחדריו בעמלה ובהזמנה ישירה יהיו יותר אפשרויות וחדרים פנויים. לפעמים זה סתם אמצעי לחץ.
 
למעלה