עלות טיסה לפי אקספדייה

R S Z

New member
עלות טיסה לפי אקספדייה

בדקתי עלות כרטיס טיסה , לצורך הענין תא-רומא, לפי אקספדייה העלות היא 237 דולר . לצד המחיר מופיע במוקטן סעיף מסים 90 דולר ועוד סעיף ע"ס 25 דולר. עד כאן הכל ברור, מחיר הכרטיס הוא סכום הסעיפים.
בשלב ההזמנה לקראת ביצוע תשלום, עלות הכרטיס היא 237 דולר ואין התיחסות לסכומים הנוספים שהופיעו בשלב הראשון. מהי בסופו של דבר העלות הסופית, האם יש מצב שאדרש להשלים תוספת תשלום בעמדת הכירטוס. ממש לא ברור .
 

moco10

New member
לא, ברגע שתשלם את הסכום הזה סיימת

אין תשלום נוסף וגם אין עמדת כירטוס. אקספדיה מכרטסת די מייד ושולחת לך אימייל אישור.
 

R S Z

New member
אקספדיה KAYAK ודומיהם

האם אתרים אלה אמינים ואפשר לקנות באמצעותם כרטיסי טיסה ללא בעיות. המלצות על אתרים המוכרים כאמינים לרכישת כרטיסי טיסה ולינות במלונות, יעזרו לנו מאוד.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אקספדיה היא אחת משתי החברות הגדולות בעולם
בנושא תיירות - טיסות, בתי מלון, רכב שכור וכו'. רק השבוע הראו בדה מרקר את הפירמידה של אקספדיה ופרייסליין כל אחת וכל החברות בת הצמודות אליה. כך שלא משנה איפה אתה קונה, כנראה תמיד זה יהיה קשור לאחת משני הענקים התיירותיים האלו.
"האינטרנט שיחרר את ענף התיירות מהסוכנים - והצמיח דואופול עולמי
האתרים הרבים למכירת כרטיסי טיסה וחדרי מלון יוצרים תחושה של תחרות קשה בענף, אך למעשה הוא נשלט בידי שתי ענקיות: פרייסליין ואקספדיה ■ רשתות בתי מלון וסוכנים מקומיים מנסים להחזיר מלחמה, אך ייתכן שהאיום הגדול ביותר עליהן הוא גוגל.אחד היתרונות הגדולים במיזוג הוא הכוח הרב שיהיה לרשת המאוחדת במו"מ עם אקספדיה ופרייסליין, ששולטות בשוק העולמי של הזמנות אונליין בענף התיירות. שתי הענקיות מרכזות הכנסות מצרפיות של 20 מיליארד דולר בשנה, פי 2.5 מהכנסותיהן ב-2011. הן מאגדות תחתן אתרי אינטרנט רבים, ועובר דרכן חלק משמעותי מההזמנות אונליין בעולם - של כרטיסי טיסה, בתי מלון, השכרת רכב ועוד. הגידול בהכנסות הוא תוצאה של רכישות רבות, אך גם של היכולת לנצל את העוצמה שלהן כדי להשיג עמלות גבוהות. ההצהרה של מריוט היא אמנם לא בשורה טובה עבור אקספדיה ובפרייסליין, אך יהיה קשה להחליש אותן....
https://www.themarker.com/markets/1.3148651
 

R S Z

New member
אתר KAYA

בחיפוש טיסה זולה מצאתי באתר KAYA טיסה ספציפית הזולה ב 50 דולר מכל האתרים האחרים. הבנתי שכל האתרים האלה משורשרים לאחת משתי המובילות ועדיין, האם קניית כרטיס מהם תבטיח אותה רמת אמינות כמו חברת האם.
אם נתמקד ב KAYA שמשויך לאחת המובילות, האם מנסיונכם זה אתר שאפשר לסמוך עליו ולישון בשקט עד מועד הטיסה
 

moco10

New member
Kaya? אני מניח שאתה מתכוון לKayak

Kayak אינה סוכנות ואינה מוכרת כרטיסים. זה אגרגטור שנותן שירות של מטה-חיפוש על כרטיסים שנמכרים באתרים של סוכנויות אינטרנטיות ובאתרים של חברות תעופה. אגב, הוא אחד הטובים בכך ואני תמיד מחפש גם שם.

כשתראה כרטיס שעולה בחיפוש בקאיאק ותלחץ על הלינק הרלוונטי, תגיע לאתר שמוכר את הכרטיס ואינו קאיאק.

לגבי אמינות, אני יכול להגיד לך רק שאני ובני משפחתי רכשנו בהרבה אתרים, ידועים יותר וידועים פחות, בלי אף מקרה של חוסר אמינות. בשביל ראש עוד יותר שקט, לך רק על שמות שאתה כבר מכיר. אני אקנה כרטיס , ללא היסוס בשל עיניין אמינות, מכל אתר שקאיאק יפנו אותי אליו.

נקודה אחת חשובה: אתה כתבת Kaya ולא Kayak שלוש פעמים. אם זו סתם טעות הקלדה אז סבבה, אבל אם הגעת לאתר בשם זה שמוכר כרטיסים (אני לא מצאתי כזה) אז דווקא פה כן הייתי חושש, כי זה היה נראה לי כמו אתר שמנסה להטעות את הגולש שהוא הגיע לקאיאק.
 

R S Z

New member
אתר KAYA

צודק לגמרי, לא ברור איך טעיתי בשם האתר שאמור כמובן להיות Kayak . עכשיו אחרי ההסבר הכל ברור, מה שמאפשר מבחינתי בדיקת הוזלת עלות הטיסות בנסיעה הקרובה, ובעיקר (כמעט) בלי חשש מבעיות.
המון תודות ל moco10 על התגובה המאוד מפורטת
 

מחשבות

New member
הדואופול הבינלאומי הזה די מפחיד והופך את החיפוש

אחר דילים לדי משעשע. ממילא נגיע לאחד מהשניים וממילא אפשרויות הבחירה מצומצמות, שלא לומר, כמעט לא קיימות.
 

moco10

New member
מפחיד? מה בדיוק יעשו לך?

מונופולים, דואופולים וקרטלים אינם טובים לצרכן, אבל מכל אלה שאנחנו נתקלים בהם דווקא לזה יש השפעה מאוד מועטה עלינו.
תשווה לכמה כסף אתה מפסיד כל שנה לבנקים ולחברות המזון.
 
למעלה