ולעומת כל התלונות.. הנה המקרה החיובי שלנו עם אל על
טסנו איתם באוגוסט האחרון למילנו. המטוס עצמו היה קטן אבל משופץ, נראה חדיש ונעים מאוד בפנים, ואפילו מרווח הרגליים לא היה נוראי (העידו 1.85 המטרים של בן זוגי).
בבוקר הטיסה קבלנו SMS מאל-על כי בטיסה נוכל להנות משרות הסטרימינג שלהם.
בשמחה ובששון הורדנו את האפליקציה ל2 מכשירי הטאבלט של הילדים ול-3 מכשירי הסמרטפונים. בסופו של דבר הייתה תקלה בשירות, והוא לא פעל בטיסה הלוך (אגב, בטיסה חזור הוא פעל נהדר והילדים מאוד נהנו. שירות מצוין עם מגוון יפה מאוד של סרטים וסדרות מכל הסוגים).
הבכור בן ה12 היה מאוכזב. אמנם הצטייד מראש בסרטים על גבי הטאבלט וכו', ובכל זאת חש אכזבה כלקוח. כחלק מחינוך הילדים לצרכנות פעילה ונבונה, הצעתי לו לכתוב מכתב תלונה ולהשאיר אותו בתיבת התלונות במטוס. הוא אכן עשה זאת, ולפני כחודש קבל מייל מאל-על, בו הם מתנצלים על התקלה, ומעניקים לנו (כמשפחה) 200 דולר פיצוי לשימוש במהלך השנה הקרובה לרכישת כרטיסי טיסה באל-על ובעל-על up.
פייר? הופתעתי. אבל עכשיו נראה לי שאל-על סדרו לי ולבן זוגי גיחה זוגית קצרה לחו"ל