תקשורת בסין

ExLibris499

New member
תקשורת בסין

שלום לכולם,
נוסעת לסין......... איזה כיף!!!!
מבירורים שעשיתי האופציות לתקשורת חיצונית בסין הן:
חבילה מהספק בארץ
או הורדה של אפליקצית VPN - לשלם עליה בסין ואז הכל פתוח (גם הוואטסאפ ואפליקציות של גוגל)
מישהו יודע יותר?
יכול להסביר? לפרט?
תודה!
 
יש

אני יודע שהבן שלי וכלתי בכל פעם שנוסעים לסין, הם קונים שם סים מקומי ואחר כך שולחים לנו את המספר.
 

YosMan1

New member
את מבלבלת בין המושגים:

אפשר לקחת חבילה מהספק הישראלי שלך או שאפשר לקנות סים מקומי עם חבילה סינית (מראש או בסין).

בכל מקרה, בלי קשר לאיזו שיטה את בוחרת אז סין חוסמת חלק גדול מהשירותים שישראלים רגילים להשתמש בהם (גוגול פייסבוק טוויטר ווטסאפ) ואז כדי להשתמש בהם חייבים להוריד מראש VPN (חלקן בתשלום) שזו תוכנה שאמורה לעקוף את החסימות.

שימי לב שאם את לוקחת סים מקומי אז יהי לך מספר חדש ולא תקבלי שיחות ואסאמאסים על המספר הישראלי שלך.

החסימות יהיו בין אם את לוקחת חבילה מהארץ ובין אם את קונה סים מקומי.
 
נכון מאד

עם חבילה מהארץ בד"כ הוואטסאפ עובד, אבל גוגל פייסבוק כבר לא.
ככה היה לנו לפחות בקיץ האחרון (חזרתי מסין לפני 3 שבועות).
בכל אופן, יש VPNים חינמיים מצויינים, אין צורך לשלם.
 

some117

New member
קצת סדר - תקשורת ועוד

קודם כל ברכות :) מקנא בך..

ראשית, בכשבועיים האחרונים סין חוסמת את שירותי וואטסאפ, כנראה כחלק מהועידה השנתית ולמנוע חתירה תחת הממשל. מתי הטיסה שלך? אולי זה יסתדר עד אז. בלי קשר לכך ובניגוד למה שנטען בתגובות, וואטסאפ תעבוד גם עם סים סיני כל עוד לא שינית את המספר שלה. יש אינטרנט=יש וואטסאפ.

מעבר לכך, שירותים של יוטיוב, פייסבוק, ג'ימייל וגוגל אכן חסומים בסין. הדרך לעקוף זאת היא באמצעות VPN. תלוי במשך השהות שלך, הייתי ממליץ על pandapow.co שמאפשרת בצורה טובה מאד את השירות הזה. אם אינני טועה לחודש זה עולה כ11 USD. אם השהות שלך קצרה, יש חלופות חינמיות אחרות. לא יודע כי אני רכשתי את pandapow. הרבה משתמשים בexpressvpn, יתכן ויש גרסה חינמית.

המלצה חמה חמה נוספת ובהנחה שאת (או מישהו מהמשפחה) מנויה לטלפון הקווי של בזק, להוריד את אפליקצית הbphone שלה. חשוב (!) להוריד ולהגדיר אותו כשאתם עוד בארץ באמצעות התמיכה הטכנית שלהם (הגדרה של חשבון ראשי ומשני, הראשי מקבל גם את השיחות הנכנסות לטלפון, לנייד שלכם) האפליקציה חינמית וללא עלות ! שיחות חינם לפי תוכנית התעריפים של בזק, בחו"ל זה עובד ב4G ובWIFI.

לגבי סים סיני- חלופה די זולה. ניגשים לכל חנות ברחוב (או family mart ודומיו) או שמחפשים את הסניפים של הרשתות, הם פזורים בשפע ברחובות.
יש לבקש כרטיס חיוג prepaid, אם רוכשים בחנויות הקטנות, יש לגשת לסניפים ולהציג את הדרכון ורק אז יהיה איקטוב של הקו. לא סגור על העלות מכיוון ששהיתי לאורך זמן והיה לי חוזה. לא סיפור יקר. בכל אופן פחות הייתי ממליץ לעשות חבילות חו"ל ברשתות בארץ. יקר מאד כשיש כל כך הרבה חלופות אחרות.

אופציה נוספת לגבי תקשורת היא להוריד לך ולמי שמעונינים לשמור עימו על קשר את אפליקצית wechat. אפליקציה סינית נפלאה ! שמאפשרת שימוש בשיחות קול, וידאו העברת קבצים ועוד! (הגרסא הסינית המאד משופרת של וואטסאפ) שימוש בה תעבוד כל עוד יש גישה לאינטרנט בסלולארי.

המלצות נוספות: להוריד את אפליקצית PLECO, ולהצטייד בכתובת של המלון בסינית. חשוב מאד מכיוון שהנהגי מוניות לא דוברי אנגלית בכלל. אם תהיי בשנגחאי - ממליץ על אפליקצית explore shanghai לרכבת התחתית האדירה שלהם, כנל לבייגין. מפה של קווי הרכבת שלהם עם החלפות קו.
 

ExLibris499

New member
מצוין!

תודה על ההבהרות.

אני טסה היום בלילה, ועידה שנתית או לא.....:)

הורדתי והתקנתי גם את ה- wechat וגם מספר אפליקציות VPN חינמיות. אם יהיה צורך אשלם 11 דולר וארשם לאפליקציית ה-vpn המסודרת... זה בכל אופן יותר זול מכל חבילת תקשורת מהארץ.

אהיה שבועיים בגואנגג'ואו. מכיר אפליקציות ספציפיות לאזור??? ודברים שניתן לראות ולעשות שם לאחר שעות העבודה?

ושוב, המון תודה.
 

YosMan1

New member
VPN לא לרוונטי לשאלה אם לקחת חבילת תקשורת מישראל או לא

את עדין צריכה חיבור אינטרנט כדי להפעיל את ה VPN (סלולרי או וויפי).
ויכול להיות שלא תוכלי לרכוש את ה VPN בתשלום בסין כי זה יהיה חסום, וחייבים לרכוש זאת מראש. (זה הימור, אם הסינים חסמו או לא את אתר הרישום של ה VPN שאת חושבת עליו).
 
למעלה