פרנקפורט עצירה לכמה שעות מה עושים ?

talmon11

New member
פרנקפורט עצירה לכמה שעות מה עושים ?

ערב טוב
חוזרת מטורנטו עוד שבועיים נוחתת 745 בבקר טיסת המשך 1415 כדאי לצאת מהשדה לעיר ? יש מה לעשות 3 שעות נטו ? כמה זמן זה לעיר ?יש מלון בשדה שאפשר לנוח כמה שעות ?
כל עצה רעיון יתקבלו בברכה לבד בלי ילדים והבעל בארץ

תודה מראש
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
יש מלון בשדה (טרנזיט) ויש אפשרות להזמין חדר
אני חושבת שהמלון לנוחיות הנוסעים נפתח, והתשלום לפי שעות (יש כזה כבר בציריך)
https://www.frankfurt-airport.com/e...rankfurt-specials/my-cloud-transit-hotel.html
המחירים לא זולים והאופציה השניה היא לנסוע למרכז העיר.
רוב החנויות נפתחות רק ב-9 או 9:30. בעוד שבועיים כבר יכול להיות קר, אבל אם את מגיעה מטורונטו יש עליך בגדים חמים אני משערת. אפשר לקחת את הרכבת ולהגיע למרכז העיר להכנס לקפה טוב ולאכול ארוחת בוקר טובה ולשוטט קצת בחנויות. את חייבת להיות שעה וחצי לפחות לפני מועד הטיסה (בטחון ועוד בטחון וללכת די הרבה בפרוזדורים) היו פה כבר כמה פעמים שאלות מה לעשות בכמה שעות בפרנקפורט תעשי חיפוש זה ממש מהחודשים האחרונים.
 

guinness76

New member
מהניסיון הקצר שלי

עשיתי 2 עצירות כאלה בוורשה די זהות מבחינת השעות....
מאוד חשוב אם יש תחב"צ יעילה הלו"ש לשדה .
אם כן המצב הרבה יותר טוב .
צריך לקחת בחשבון שיש לך בטח איזה תיק שעלית איתו למטוס ולא תרצי להסחב איתו כמה שעות בעיר לכן צריך לברר מראש איפה יש תאי איחסון בשדה ... לי בעצירה הראשונה זה לקח כמעט שעה....
בידוקים ודרכונים עוד זמן שמתקזז .
ועדיין אחרי כל זה יש מלא זמן אני הייתי בוחר מלון מרכזי מתפנק על ארוחת בוקר אירופאית באחד המלונות , אני עשיתי את זה בוורשה במריוט במרכז העיר ישר מהירידה מהרכבת ומשם סיבוב קצר לנקודה אחת ידועה מראש וחזור לאותה נקודה ממנה הגעת חזרה לשדה....
פה אני מוסיף את הטעם האישי שלי אני אוהב את הטרקליני עסקים בשדות אירופאיים הם גם נותנים טעם טוב לסוף וגם שווים הרבה יותר מהטרקלין דן בנתב"ג בוורשה שילמתי 120Z זלוטי וזה פשוט שווה כל פרוטה .
מניח שהמצב דומה אצל הגרמנים שווה לבדוק , מה שכן זה עוד זמן שיכול להיות שיש ויכול להיות שאין צריך תכנון מדוקדק על הזמנים.
 
למעלה