חברת הלואו קוסט הבריטית מונארך על סף פשיטת רגל

מ א1

New member
עכשיו בוואלה ו ynet הודיעו שמונרך הפסיקה לפעול

והרבה נוסעים תקועים. עדיין לא ידוע מה יעלה בגורלן של הטיסות היום לנתב"ג ומחר למנצ'סטר...עוד אתמול בדקתי אפשרות טיסות איתם ללונדון בסוף אוקטובר...איזה מזל שלא הזמנתי
 
יש למישהו מושג מה עושים במצבים כאלה? יש לנו טיסה עוד שבועיים

הלוך עם ארקיע ללונדון, חזור עם מונראך.
נורא חיכינו לטיול, יש מלון, כרטיסים לכל מיני מקומות.
האם להתחיל לחפש טיסת חזור אחרת? הם יפצו אותנו כספית? יש לנו ביטוח נסיעות כבר חודשיים בערך מהרגע שהזמנו את הטיסות.
 
תודה. חיפשנו והזמנו טיסה אחרת. אבל לפי הלינק הם לא יתנו פיצו

למי שהזמין אחרי דצמבר 2016, זה נשמע לי די מוזר.
מותר להם לעשות דבר שכזה? לפי החוקים הישראלים הם מחוייבים להחזיר את הכסף, והם חברה שפועלת גם בארץ, הם לא כפופים לחוקים האלה?
 

ANZ1

New member
הם פושטים את הרגל, מה תעשי להם ? תתבעי אותם ?

 

לאונידס

Active member
תמלאי טופס כשל תמורה מול חברת האשראי ותקבלי את הכסף בחזרה

בפעמים הקודמות עם חברות אחרות זה עבד בלי בעיה.
לי הבטיחו שאם אמלא את הטופס באנגלית הטיפול יהיה מהיר יותר כי יחסוך להם תרגום.
אני קיבלתי את מלוא הסכום (למעט הפרשי שער) תוך שבוע, אחרים שאני מכיר וכתבו בעברית קיבלו תוך שבועיים.
&nbsp
העיקר שהשגתם כרטיס חלופי
 
תודה ננסה, טכנית הטיסה היא בעוד שבועיים, אבל באתר שלהם הם

כבר הודיעו שהטיסות בוטלו ושלא נקבל תמורה אז נראה לי נגיש את הטופס כבר עכשיו.
 

לאונידס

Active member
אם יש לך מכתב ממונארך שאומר שלא תהיה טיסה

אני במקומך לא הייתי מחכה, פשוט מצרף את המכתב לטופס ששולח לחברת האשראי
 

dudi4321

Member
ביטול דרך כרטיס אשראי אפשרי

במקרה שמלוא הסכום של עסקה אחת שהתבטלה. כלומר אם בתשלום היה על 2 דברים שאחד התקבל והשני לא, חב' האשראי לא מטפלת בזה, מהטענה שהם לא מתערבים בתוך עסקאות.
לכן, לפי דעתי, כשקונים כרטיסי נסיעה שונים עדיף לשלם על כל אחד בנפרד. אם אחד מתבטל פונים לביטול עסקה ורוב הסיכויים שהכסף יוחזר. (כנ"ל בקניה של כמה מכשירי חשמל למשל...)
 

לאונידס

Active member
לא הבנתי. הם קנו כרטיס טיסה לכיוון אחד מחברת מונארך

על אילו 2 דברים אתה מדבר?
 

dudi4321

Member
כתבתי באופן כללי

אצלם זו עסקה אחת.
וגם קראתי בעיתון שחב' האשראי , אם יתנו את ההחזר, זה לאחר מועד הטיסה כי יש איזה סיכוי?? שהעסקה לא תבוטל ובנוסף הוראה מבית משפט.
 

לאונידס

Active member
אני לא יודע מה כתוב בעיתון, אני מדבר מנסיון של הרבה אנשים

שחוו מקרים דומים עם חברות אחרות.
אף אחד לא מבטח שמה שהיה הוא שיהיה אבל אפשר להסיק לעתיד מניסיון העבר.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני חושבת שכדאי מאד לשקול הזמנת מקום חזור
החברה פשטה את הרגל יקח הרבה מאד זמן לקבל פיצויים אם בכלל
שלמתם בויזה? אז כדאי לצלצל לויזה ולבקש ביטול אני משערת לעצמי שלא תהיו יחידים. להשאר תקועים בלונדון זה לא נעים בכלל
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
טוב עשית
"השאלתי" מאתר אחר תשובה שמישהו נתן

לידיעת מזמיני טיסות דרך מונארך.
דיברתי היום עם נציג של חברת כאל.
נאמר לי, שבחברות האשראי מודעים לבעיה. הם כרגע לא יכולים להחזיר כסף באופן גורף. הם צריכים שיקרו לפחות אחד משני הדברים הבאים:
א. פסק דין של בית משפט
ב. תאריך הטיסה יעבור - והטיסה לא תמומש כי אין איך.
הציעו לעקוב בחדשות ובאתר של מונארך. יכולות להיות כל מיני התפתחויות.
 

ctzn99

Member
למה לא שילמתם דרך פייפאל?

אני תמיד בוחר באופציית התשלום הזו כאשר היא קיימת.
ואגב אתמול פייפאל אישרו לי את ה-dispute והחזירו את מלוא התשלום עבור כרטיסי טיסה של מונארך בחורף 2018
 
למעלה