גודל מזוודות בטיסה עם wow

גודל מזוודות בטיסה עם wow

מישהו יכול לעזור לי עם השאלה
מהו גודל המזוודות המקסימאלי בטיסה עם wow לארה"ב
הן מבחינת משקל והן מבחינת אורך / רוחב .
אותה שאלה לגבי טרול הנישא למטוס
ואותה שאלה על תרמיל גב קטן ?
אני לא הצלחתי להבין מהו הגודל המקסימאלי שהם מאפשרים
להטיס עימי בתשלום.
 

Nרב

New member
זה תלוי בתעריף שזהמנת יש 3 סוגים

https://wowair.co.il/travel-info/fares/
תמיד חינם - "פריט אישי" תיק אישה, תיק לפטופ, תיק גב קטן, תיק מצלמה - אם תדחסי שם עד 10 קילו מה טוב
Included in the WOW airfare is one small personal item up to a maximum of 42x32x25cm/ 17x13x10in (10kg/22 lbs) including handles and wheels, such as a small bag/backpack, laptop or a camera bag. The item must fit under the seat in front of you.​

לפעמים בחינם לפעמים בתשלום - "תיק יד" טרולי גודל 20 אנץ' - זה טרולי סטנדרטי שקונים בארץ עד 12 קילו
WOW air guests can purchase allowance for one carry-on bag, up to a maximum of 56x45x25cm/ 22x18x10in including handles and wheels, and no more than 12 kg/26 lbs. According to standard price list.​

לפעמים בחינם לפעמים בתשלום - "תיק לבטן המטוס" - מזוודה עד 62 אינץ' במשקל עד 20 קילו - אלו למשל המזוודות הקשיחות הגדולות
https://wowair.co.uk/customer-service/faq/luggage/what-luggage-can-i-take-me/
Checked bags can weigh up to 20 kg (44 lbs). Overweight bags are charged per kg over the standard 20 kg (44 lbs) limit. Bags over 32 kg (70 lbs) cannot be checked in.
The combined dimensions of each checked bag must not exceed 158 cm (62 in).


תראי פה מזוודות 28 אינץ' לדוגמא
http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=h-suitcase&db3127026=3134667&db3134434=3134677
ו- 20 אינץ'
http://www.zap.co.il/models.aspx?sog=h-suitcase&db3127026=3134667&db3134434=3134671
 
יופי תודה אבל ..

גובה הטרולי 58 ס"מ והם דורשים עד 56 ס"מ.
בעיה או שיעלימו עין.
טיסת המשך לארהב וחזרה.
בכל מקום יש סיכוי שמישהו לא יוותר וירצה כסף ?
צודקת ?
אגב אם אתה מתמצא אז שאלה נוספת:
שילמתי על 2 מזוודות עד 20 ק"ג וגם על טרול עד 10 ק"ג.
מסתבר שהטרול גדול ב 2 ס"מ. האם לדעתך אפשר לשלוח אותו יחד עם המזוודות
ללא קנס שכן כבר שולם עליו ?
אני לא מצליחה להבין את תשובותיהם בהתכתבות עימם.
 

Nרב

New member
גם אני בת
ובשביל זה סיפקתי קישורים

אני לא יודעת אם יתפשרו על הגודל איך מישהו יכו לערוב לזה? תקני טרולי חדש...
נתתי לך קישורים - קראת? לשלוח טרולי כמזוודה (לא טרול. טרול זה הייצור הקטן = מפלצת מיתולוגית דמוית אדם שמקורה באגדות עם נורדיות וסקנדינביות.לפי ויקיפדיה) יעלה לך תשלום של מזוודה נוספת
Baggage allowance cannot be divided between more than one bag, e.g. two bags that each weigh 10 kg, can not be checked in as one item of checked-in baggage
 
תודה מירב

אכן אין ברירה אלא להשתמש בטרולי קטן יותר.
כל ההתנהלות הזאת של wow מחייבת שיקול דעת אם לטוס עימם לארה"ב
אם את/ה טס/ה ערום למעט תיק יד קטן - המחיר סבבה.
בנוסף יש להביא / לקנות אוכל, מחשב להעברת הזמן, מעיל, שתיה ונישנושים
על מנת להעביר את הטיסה.
אחרת כל מזוודה עולה הון .
אצלנו - זוג שילמנו 604$ לאדם עם 2 מזוודות 20 ק"ג
וטרולי 10 ק"ג ללא אוכל, שתיה ושמיכה.
(טוב שלא גובים כסף עבור שירותים ח ח ח ).
אותה טיסה ב A.F. או אחרת כולל הכל עולה כ 900$.
 

Nרב

New member
לא רחוק היום שיגבו גם עבור השירותים :)

ככה זה צריך לבדוק כל עסקה לפני שעושים אותה :)
בכל מקרה אוכל ושתיה יעלה לכם את ההפרש של 300 דולר? לא נראה לי....
 

לאונידס

Active member
לדעתי בצדק, השימוש בשירותים במטוס מוסיף לעלות הטיסה

אם אני זוכר נכון חברת קיימת תעופה סינית מבקשת מהנוסעים להשתמש בשירותים בטרמינל לפני ההמראה משיקולים אקולוגים וכמובן כדי להפחית מעלות הטיסה.
אני בעד להתחיל בהסברה, להערכתי הסברה תעבוד טוב אצל אנשים בעלי מודעות אקולוגית ולהערכתי יש רבים כאלה.
ואם לא יעבוד דרך הראש שיעבוד דרך הרגליים. להערכתי אם יגבו יורו או דולר בודד עבור כל 5 דקות שימוש בשירותים (ונניח בטיסות קצרות 10 דקות ראשונות כלולות בכרטיס ובארוכות 20 דקות ראשונות כלולות) התורים לשירותים מאוד יתקצרו.
 
אז מה? הנוסע הוא שבוי של חברות התעופה, יסחטו אותו עוד קצת...

כל הזמן מורידים שירותים שנותנים במטוס ומעלים את המחיר, ואז מוכרים שירותים בכסף.
פעם בטיסות של שעה וחצי גם קיבלת ארוחה ושתיה, אחר כך הורידו את זה לעוגיה ושתיה, והיום זו רק שתיה.
מה קרה? אתה לא יכול לשלם סכום מטורף לכריך בשדה התעופה ?
השלה הבא, בואו נעודד אותם להתחיל לחשוב איך גובים כסף על האויר, אולי לפי ליטרים.....

מאידך,
צימצום השימוש בשירותי המטוס ימעיטו את הפגיעה בסביבה, כיוון שבמטוסים כל מה שנאגר בשירותים בעצם קופא בהיותו בתא קרוב לדופן התחתי של המטוס, ואז לקראת ההגעה ליעד, משחררים הבלוק הזה מעל הים וכך, אחרי הנחיתה נשאר למנקים קצת לנקות את השירותים.

טפלתי פעם במקרה כזה שהמטוס פיספס את השלכת הבלוק לים, והוא נפל על גג בית ביהוד.
כל הגג נהרס, ולא עזר כמה שניקו, משך חודשיים אי אפשר היה לחזור הביתה ומשך עוד חודשים האיזור הסריח.....
 

dudi4321

Member
חח

יש מדד למחיר של משקל הCO2 שהמטוס יוצר. נובע מתכנון המטוס, מסוג המנועים, ממשקל כמובן ומרחק טיסה.
אגב בשנים האחרונות יותר זול לטוס, לפחות למקומות שאני היתי בפעם השניה.
 

Nרב

New member
ממש לא מעלים את המחיר. השנה לא שילמתי יותר מ- 200 דולר

לטיסה, וטסתי מספר פעמים לאירופה. אין לי שום בעיה במחיר טיסה כזה לשלם 6-7 דולר לסלט/כריך, 3 דולר לבקבוק שתיה (בלואוקוסטים מסוימים זה גם עבור מים, אולי אפשר למלא בקבוק ריק בשירותים
) ואם צריך גם דולר-שניים לשירותים. אם הכרטיסים ימשיכו להיות בכאלו עלויות אני מוכנה לשלם עבור התוספות השונות, גם עבור תוספת שירותים (אולי עם הקלות לבעלי מוגבלויות, ילדים, זקנים, נשים בהריון....)
 
השינוי מורגש בהחלט

אני נוהג לקנות כרטיסי טיסה עבור הטיסות של יוני וספטמבר כבר בסוף ינואר או תחילת פברואר כאשר מתחילים לפרסם את הטיסות הישירות של אגאין והמחירים על הריצפה.

לפני 3-4 שנים קניתי כרטיסים ב-180 יורו, השנה זה כבר עלה 310 יורו

לא לחשוב אפילו למלא מים בשירותים אם לא רוצים לחטוף מחלות זיהומיות. לא לשכוח שלברז מתקרב המשתמש לשטוף את ידיו מיד כאשר יצא מהשירותים, על כל הנספחים.....
 

Nרב

New member
אתה בודק רק חברה אחת ליעד אחד, ולא חייבים לטוס ישיר לכל יעד

לפני כשבועיים מצאתי עבור חברה טיסות אג'יאן (במקרה אנחנו מדברים על אותה חברה) לרומא דרך אתונה - 157 אירו הלוך ברביעי חוזר בשבת
 

Nרב

New member
ובסתם חיפוש מהיר עכשיו באיזיג'ט

מצאתי הלוך חזור ישיר לפריז בסופש בפברואר בכ- 130 אירו (8-12/2) ללא מזוודה. מזוודה להלוך חזור - עד 60 אירו. (מקום לא חשוב לי לבחור...). מי חלם על זה לפני שנתיים-שלוש?
 

לאונידס

Active member
לפני יום היה לחופשת פסח לפריס בפחות מ 200 יורו

ללונדון בפחות מ 300.
&nbsp
אז אם משפחה של 5 טסה עם 2 מזוודות הם מסודרים לחופשה שבעבר הלא רחוק היתה שמורה רק לעשירים.
&nbsp
המשפחה יכולה כמובן לבחור לטוס בחברה שתכריח אותם לשלם עבור 5 מזוודות, 5 חמגשיות, שמיכה, כרית, שתיה קלה ואולי גם קצת יין או בירה כו'.
אבל המשפחה יכולה להחליט שאם היא מסתדרת בנסיעה של שעתיים ברכבת מנהריה לנתב"ג בלי שיגיע דייל ויציע להם את כל הטוב הזה אולי הם יסתדרו גם בטיסה של 4 שעות לפריס, כך שגם לא ישלמו מחיר גבוה לנסיעת רכבת וגם לא לטיסה.
 

לאונידס

Active member
לא שבוי ולא נעליים, שירכוש כרטיס שכולל את כל השירותים האלו

הנוסע חופשי לבחור, הוא גם יכול לרכוש כרטיס בביזנס ולקבל עוד הרבה צ'ופרים.
הוא לא יכול לבחור לשלם איקונומי לאו קוסט ולטוס ברמת ביזנס.
&nbsp
אני לא רוצה לשלם על חמגשית מגעילה בטיסה. אני מוכן רק אם אני באמת צריך, למשל בטיסה טראנס אטלנטית.
יש חברות תעופה שהמודל העסקי שלהן מרשה להן לא להרוויח ממני על חמגשית אז לא מכריחים אותי לרכוש כזו.
לא בא טוב למישהו בעין שאני מקבל כרטיס זול יותר בגלל שאני לא צריך לא חמגשית לא מזוודה לכל בן משפחה, לא שמיכה ולא כרית? שיחיה הרבה יקנא ויסבול.
&nbsp
 
אין לי שום דרך או חברה אחרת לקנות כרטיס בטיסה ישירה

מישראל לכרתים.
אין כרטיס שכולל את השירותים הללו

ןאני לא מדבר על כל מיני תנאים ופינוקים וכו, טיסה נטו. האמירה על האוכל שאיננו היתה אגבית.

ומי שבדק מחיר היום זו כמובן לא חוכמה כאשר רוב המקומות כבר מחוץ לעונה ואפילו בכרתים שהעונה מסתיימת רשמית ב-25.10, היום יש מעט מאוד תיירים, ערים ריקות ואתרי תיירות שוממים (עד סוכות, אז יגיעו לשבוע גל של.....ישראלים שיקבלו מחירים טובים כי הם רוב התיירים בסוכות, והכל לקראת סגירה).

המחיר כעת מישראל לכרתים דרך אתונה בתחילת יוני הוא 128 יורו למי שמוכן לבזבז את כל היום באתונה עד טיסת ההמשך. (בהלוך עצירה 5 שעות, בחזור 7 שעות או 10 שעות דרך סלוניקי).

זה לא בא בחשבון, אני מדבר על טיסה ישירה.
לזה התכוונתי שבוי.
 

Nרב

New member
המחירים הזולים דורשים לפעמים גמישות בלוח הזמנים

וחשיבה קצת נמחוץ לקופסא. כאשר היתה לי נחיתת ביניים ברומא בדרך לברלין ניצלתי אותה לאכול ארוחה איטלקית טובה ולקנח באספרסו מעולה. וויתרתי על האפשרות להתבאס מזה שחיהיה לי שעתיים פחות בברלין :)
כל אחד עושה את החישובים שלו. העובדה היא שמחירי הטיסות בממוצע ירדו בהרבה. אם היית נוסע ליותר מיעד אחד כמו רוב התיירים היית רואה זאת.
 
למעלה