מתי לנסוע לאמסטרדם

mirs1234

New member
מתי לנסוע לאמסטרדם

בוקר טוב,
אשמח לדעת המנוסים...
מתכננת טיול בת מצוה לאמסטרדם עם המתבגרת ( בת 12) .
ההתלבטות זה בין התאריכים 22-26/4/18 ( בשבוע שאחרי יום העצמאות)
לבין 6-10/5/18. אמנם שבועיים בלבד הפרש, אבל...
השיקולים שלי זה בעיקר מחיר ומזג אויר.
הבנתי שב 27/4/18 יש חג לאומי באמסטרדם. האם זה אמור להשפיע על מחירי הטיסות ו/או המלונות בשבוע הזה?
ומבחינת טיסות- בדקתי קצת ב skyscanner. אין עדין טיסות של איזיגט, הטיסות הכי זולות ונורמליות היו של KLM, בסביבות 450$ לאחד ( טיסה ישירה בשעות טובות). האם זה טווח המחירים ?
יום מקסים ושנה טובה!
 
תראי, אני טסתי בתחילת יולי עם איזי ג'ט כיוון אחד אמסטרדם-ת"א

ומחיר הטיסה הזאת היה פחות מ-100 אירו לכיוון. חכי עד שייפתחו המחירים שלהם. אולי כבר בסוף החודש הזה.
אמנם טסתי חזור כך שאני לא יודעת מהי שעת ההמראה מכאן אבל באמת היציאה מאמסטרדם היתה בשעה די פיכס, 7 ומשהו בבוקר. אבל אם תתייצבנה בסחיפהול שעתיים בלבד לפני ותלונו לפני כן במלון Citizen M בשדה, 200 מטר מהטרמינל, שהוא מלון חמוד ובמחיר סביר לשירותים שהוא נותן, זה אולי סביר יותר (אני מודעת לטרטור שבלינה של לילה אחרון בשדה). מצד אחר, מונית ב-5 בבוקר מאמסטרדם לשדה לא תיקח לדעתי יותר מרבע שעה. אז גם זה לא נורא.

יתכן שתהיה איזושהי השפעה לשבוע של ה-27.4, איזה יום זה יוצא בשבוע? אם חלק מסוף שבוע, יתכן שיהיה יותר יקר קצת בעיר שהיא יקרה ממילא.

מזג אוויר? לא הייתי לוקחת זאת בחשבון. יכול להיות לך סוף אפריל של 30 מעלות (מניסיון של 3 שנים ברצף) ומאי של 15 מעלות וגשם. אין שום ביטחון, שום יכולת לצפות כלום. עשי מה שנראה לך ויוצא יותר נוח. גם מאי, אגב, הוא חודש של חגים וימי זיכרון ברחבי אירופה, התיירות תהיה בשיאה אז. 8.5 בכמה מדינות הוא יום השחרור מהנאצים, בדקי אם זה כך בהולנד.
 
ובאופן כללי צפי לאפרפר כל הזמן, עם גשם לא חזק מדי פעם

אם יש משהו יותר טוב מזה, זכית. אם גרוע מזה, צפוי. ב-8 ומשהו ימים בהולנד בסוף יוני ותחילת יולי כאמור, היו לי שני ימים לא עוקבים נפלאים ומושלמים (אפילו לא שלמים, אני מחברת ערב אחד עם רוב היום שאחריו, החל מ-11 בבוקר), אחד גשום זלעפות והשאר גרסאות שונות של אפרפר עם שמש מפציעה לעיתים רחוקות, וזרזיף.
דבר יפה, בעיקר אם מזג האוויר טוב, של הזמן הזה בשנה הוא, הימים הארוכים. שקיעה תהיה בסביבות 9 בערב ואין הבדל רב בין סוף אפריל ותחילת מאי, אולי רבע שעה. הזריחה, בהתאם, מוקדמת.
 

Nרב

New member
אורלנדה, תעקבי אחרי טוטי ותדעי בדיוק מתי נפתחת המכירה :)

 
קודם אחזור מאיטליה ואז אחליט מתי ובעיקר לאן

מתי אני רוצה לנאפולי+רומא, מרץ או נובמבר, או בכלל לטיול רגלי בטוסקנה במאי, או בקיץ לדנמרק, פתאום עלה לי רעיון. אולי עוד פעם להולנד. אבל קודם יש לי טיול לנסוע אליו ולחזור ממנו ואז אחרי זמן אדע מה ואיך.
לא תמיד הפתיחה 9-10 חודשים מראש רלוונטית למה שאני רוצה להתחייב לו.
 

SPnage

New member
איזיג'ט פותחים מחר את המכירה לאביב

נסי לבדוק מחירים מחר
 

Nרב

New member
בדיוק מי שמזמין בתחילת המכירה משלם כ- 100 אירו לכרטיס

בסיסי (ללא מזוודה, ובחירת מקום). יש לקחת בחשבון שאיזידג'ט חוזרת מאמסטרדם ב- 7 בבוקר כלומר כל חישוב כולל לילה נוסף במלון (אלא אם מתכוונים להעביר לילה בשדה"ת...)
 
למעלה