יעד לחורף עם תינוקת בת חצי שנה

Shaycus

New member
יעד לחורף עם תינוקת בת חצי שנה

היי,

עבר לא מעט זמן מאז הפוסט האחרון שלי.
אבל אתם לא מאכזבים גם אם אני לא מגיע חדשות לבקרים אז אנסה את מזלי שוב :).

אני ואשתי מעוניינים לטוס באוקטובר-נובמבר לחו"ל עם תינוקת בת חצי שנה.
מדובר בטיול קליל, 3-4 ימים.

מבחינת תקציב, השאיפה היא להישאר במשהו שפוי אבל אין איזה תקרת מקסימום מוגדרת שאי אפשר לחרוג ממנה, נניח 10,000 שקל לשלושתנו ל3 לילות (טיסות+מלון) נשמע לי רף עליון הגיוני.

מבחינת יעדים יש לנו בעיה כי אני מבין שבמזרח אירופה קר מאוד, זה המקום שהכי היינו רוצים לנסוע אליו, לא היינו בבודפשט/פראג/שכנותיהם, אבל משיחות עם מספר אנשים הבנתי שזה לא מומלץ כי הקטנה תסבול ושזה יהיה יותר סיוט מאשר כיף.

יש לכם רעיון? חשבנו על זנזיבר (נניח ל5 ימים אם נחרוג קצת מה3-4 ימים) אבל זה היה נראה יקר מאוד במבט ראשון (סביב ה12,000-15,000 שקלים).

* זה לא חייב להיות בחגים.

תודה!
שי
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אני ממליצה להסתכל באתרי טיסות כמה עולות טיסות ליעדים
וכמה עולים בתי מלון. אלו שאלות שרק אתה יכול להשיב עליהן כלומר טיסות ישירות אם יש או לא. בתי מלון איזה דרגה, מה אתם מחפשים במלון. אם זנזיבר יקרה,
תחפש בדרום ספרד, דרום צרפת לפעמים גם עוד סביר באוקטובר (סוכות מסתיים ב-13 לכן אם אתה חושב לנסוע אחרי תאריך זה כבר צריך להתכונן לגשמים, רוחות גם במקומות פחות קרים). אישית הייתי שוקלת לצאת בארץ לכמה ימים חופשה עם תינוקת בת חצי שנה כי בארץ באוקטובר הסבירות לגשם ומזג אוויר קר, נמוכה מאד.בארופה כבר יכול להיות קר לא רק במזרח אלא במערב. חברה מגרמניה ספרה לי אתמול שיורדים גשמים וקר. בכלל חופשה של שלושה ימים או ארבעה זה טלטול רציני עבורכם עם כל מה שתינוקת צריכה. תכננו מעכשיו חופשה יותר ארוכה במזג אוויר יותר סביר בשנת 2018 ועכשיו צאו כאן לחופשה. אבל אתם תחליטו
 

Nרב

New member
לתינוקת בגיל הזה ניתן לקנות "שק שינה" שבו היא שוכבת בעגלה

ואז ניתן לטייל איתה בכל מקום. היא לא תביע מחאה כשההורים איתה 24/7
 

dudi4321

Member
יש תינוק ויש תינוק

יש חמוד שמצחקק ויש בכייני שצורח נונסטופ

&nbsp
 

לאונידס

Active member
לא בקיא אבל תבדוק צורך בחיסונים לזנזיבר

באופן כללי לא הייתי לוקח תינוק למקום שאין בו שירותי רפואה מתקדמים.
&nbsp
אתם צריכים לשאול את עצמכם מה אתם רוצים לראות ולעשות ואז בהתאם לעשות התאמה לתינוקת
 
זנזיבר לא מומלץ

גם יקר לזמן כה קצר, וגם לא מומלץ עם תינוקת. אין יותר מדי שירותי בריאות באי, וזו בכל זאת אפריקה עם הסיכונים התברואתיים המתלווים לזה. גם לזנזיבר יש טיסות ישירות באופן לא סדיר, והן לרוב על חגי ישראל. טיסות לא ישירות לשם זה באמת יהיה מייגע עם תינוקת.
 

Shaycus

New member
מעדכן

בהחלטה של הרגע האחרון היינו בקפריסין (הצד היווני), 3 לילות, מחיר שווה לכל כיס, מזג אוויר קייצי לכל דבר. היה תענוג. תודה לכולם.
 
למעלה