אשמח להמלצה - מילאנו

אשמח להמלצה - מילאנו

שלום לפורום! אשמח לשמוע ממי שביקר בעיר מילאנו האם יש שם מסעדות עם אוכל "אקזוטי"? הכוונה לזברות, תנין,נחש , קנגורו - לא תולעים , עקרבים וצפרדעים.רק בשר, לא חרקים וכו'... בברלין היו כמה מקומות כאלה. במילאנו, לפי הקריאה בפורומים שונים , לא מצאתי כלום...באמת אין? אדגיש שאני לא מעוניינת בסתם מסעדה איטלקית ולא במזון מהיר רגיל שמכרסמים במהלך היום ( איפה יש שווארמה ופלאלפל כבר מצאתי). בא לי משהו מעניין... בלי קשר לשאלת הכותרת - שאלתי כאן לפני כשנה על מלזיה. הגעתי לשם בחודש מאי השנה. אם מישהו יירצה לשמוע - אשמח לספר את החוויות שלי. תודה לעונים!
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
אם תכתבי רשמיך ממלאזיה אשמח להכניס למאמרי הפורום
 
דניאלה 1311

היי! סליחה, אבל לא הצלחתי לשרשר להודעה שלך בגלישה מהנייד... לא נראה לי שתרצי לצרף למאמרי הפורום כי בעיקר יש לי דברים שליליים לספר. הדבר היחיד שראוי לשבח ושכדאי לראות שם זה Petronas towers. זה לא בורג ח'ליפה אבל מרשים מדהים נפלא וכל מחמאה שעולה לכם בראש! חוץ מזה - אין מה לעשות שם. האוכל המקומי דוחה - תבשילים בצבע חום עם ריח מחריד( מזל שמצאתי איפה יש ערבים ואוכל נורמלי ונקי). זוהמה בכל מקום מלבד מרכזי קניות כמו Suria. התאפקתי לחזור למלון / להכנס לקניון כי בתי שימוש שם זה זוועת אלוהים . המקומיים לא נחמדים, טחמנים שקרנים וחסרי כל נימוס. השירות בחנויות מזלזל - בבוטיק של Sergio rossi חיכיתי עשר דקות שהמוכרת תסיים לשוחח בסלולרי ותעשה טובה ותתיחס אליי. לא כך אמור להתנהל עסק שמוכר נעליים 800דולר וצפונה... שדה תעופה KLIA מטונף גם הוא. טרקלין עסקים שם עלוב כל כך שבקושי מצאתי שקע טעינה לא שבור לנייד. על מקלחת אין מה לדבר ( התקלחתי באבו דאבי אחרי טיסת לילה). הזלזול באורחים שם מחריד. כשהגעתי למלון( בשעה 12 בצהריים!) אמרתי שאני אחרי טיסת לילה ושאלתי האם במקרה יש חדר מוכן. אם היו אומרים "אין" היה מקובל. אבל להגיד " יש, אבל זה חדרים חדשים ואם את רוצה זה בתוספת תשלום" זה חוצפה ונסיון לסחוט . בדוחא למשל הגעתי למלון בשבע בבוקר ןמייד אמרתי שאני לא מצפה שייתנו לי חדר , שאלך להסתובב לקניון אבל בקבלה אמרו לי שייצלצלו אליי מייד כשיהיה חדר מוכן וכך היה - בשעה 11 קבלתי חדר. מלזיה מלאה בתיירים מסין וזה קהל בעייתי ביותר - תארו לעצמכם ערסוואת ישראלי שמככב בסרטוני זוועה - רק הוא מדבר סינית ונראה סיני. קולניים, נדחפים בלי תור לקופה, משאירים זבל וקונים קרטונים שלמים מכל דבר כאילו הם רעבים... הייתי צריכה להסתפק ב24 שעות שם , רק כדי לראות את המגדלים. שמחתי מאד שבסוף לא נסעתי למקומות מרוחקים ונשארתי רק בעיר - בעיר לפחות יש אפשרות להתפנות כמו בן אדם...לא רוצה לא חופים ולא יערות. מקום מגעיל כזה לא שווה ביקור בעיניי. אם אתם לא חובבי ג'יפה אסיאתית מצויה - אל תיסעו. מי שמחזיק דרכון זר ( שבלעדיו לא תכנסו גם למלזיה) - ממחיצה לבקר באיחוד אמירויות ובקטאר. שווה כל דקה!
 
לא בשביל זה באתי, אבל...

אם כבר מאמרים - יש לי הרבה מה לספר על אבו דאבי - נשארתי שם 4 ימים בדרך למלזיה. משם הבאתי לא רק שתי מזוודות בגדים ונעליים (ולא רק) - הבאתי מליון חוויות חיוביות!
 
-יאללה, נזרום!
אבו דאבי


1.טסתי עם Etihad למלזיה ואם כבר באזור אז למה לא לבלות קצת גם באבו דאבי? (בדובאי כבר הייתי ב2015). חברת תעופה עם רמת שירות גבוהה, טרקלין עסקים באבו דאבי זה חוויה מהסרטים (טסתי בביזנס) - נוצץ, נקי, מפנק, חדר המקלחת נקי כמו בבית - יש בחורה שצמודה לשם ומנקה את תאי השירותים ואת המקלחת אחרי כל לקוח. בטיסה עצמה גם היה נפלא - מומלץ בחום לכל טיסות למזרח! גפ המחיר מאד ידידותי יחסית לאחרים.
2.אבו דאבי מאד מאד שונה מדובאי! דובאי זה הכל מגלומני, מנקר עיניים, נוצץ, חדשני כמו מסרט מדע בדיוני, הכל גועש ורועש 24/7. אבו דאבי - ממבט הראשון הכל נראה די מיושן .כאילו חזרתי בזמן לשנות ה90. לא הרוס ולא מטונף - רק מיושן ופשוט כזה. אין מטרו, רוב הבניינים עדיין ישנים (יש קצת מגדלים חדישים ליד Emirates palace), והכל מאד רגוע ושקט מסביב - אין את הרעש המחריד כמו בדובאי. באמצע השבוע הכבישים ללא פקקים!כאילו איש לא עובד (והם כן עובדים).כמעט ולא נראים רכבי הספורט מנקרי עיניים - זה אמירות הרבה יותר עשירה מדובאי אבל כנראה הם יודעים מה זה צניעות....בדובאי כל חמישים מטר רולס רויס או למבורגיני או בוגאטי.
3. האטרקציות :
א'.תצפית מאחד המגדלים - נשקף נוף מאד יפה מקומה 78 (אם זכרתי נכון). שווה לבקר ולצלם.
ב'. קפוצ'ינו עם שבבי זהב 24 קראט בEmirates palace . חובה להזמין מקום מראש לשעה מסוימת. איך הקפה? רגיל!
אבל התמונות והחוויה עצמה - מעניין מאד, חוויה של פעם בחיים (לא שותים קפוצ'ינו ב20 דולר כל פעם...)
ג'. מסגד שייח זייד המפורסם - מקום כל כך יפה שאין לתאר במילים! טאג' מהאל זה אורווה יחסית אליו. הכניסה חינם וחובה ללבוש אבייה (בגד נשים מסורתי) וכסוי ראש - לא מספיק סתם ליבוש צנוע כמו מכנס וחולצה ארוכה. המסגד כל כך פוטוגני, כל כך יפה ומרגש שטיילתי שם שעתיים בטמפרטורת גהנום של צהרי היום ולא שמתי לב שאני לובשת אבייה ומתפחת - לא הי לי חם אפילו!
ד'.עוד אטרקציה בחינם - Masdar city - עיר העתיד על אנרגית רוח ושמש ללא כניסת רכבים עם מנועי אוקטן. זה לא ממש עיר - הגודל כמו שכונה . יש שם משרדים, לימודים ( מכללה?), מגורי סטודנטים וכמה בתי קפה. מה מיוחד? הכל על אנרגית שמש ורוח. הכל בנוי בצורה כך שתמיד יש שם רוח בין הבניינים והמון צל. והכי מיוחד - מכוניות אוטונומיות ל 4 נוסעים שמחכות ברציף בחניון תת קרקעי ומסיעות אותכם מקצה אחד של השכונה לשני. נהניתי כמו ילדה בת 5 כשנסעתי במכונית הזאת! גם זה כמובן חינם וללא צורך במלווה/מדריך. נכנסים ונוסעים!
ה'. התניידות בעיר אבו דאבי עצמה - מאד זולה ונוחה במוניות. מרחק כמו תל אביב נתניה עלה לי כ50 שח. ב מרכז העיר זה בכלל גרושים - עשר חמש עשרה שח לנסיעה. הנהגים לא חופרים במוח, נותנים עודף עד הגרוש האחרון, אין מיקוח, אין שקרים. רק מונה.
ו'.שופינג. זה לא רק לקנות בלי מכס ומע"מ, זה חווית שירות הכי חיובית שיש! היה כיף לבזבז שם. והכל מאד זול -דוגמא :סנדלים של ECCO שרכשתי ב350 שח נצפה בקניון רמת אביב ב839!!! כך גם שאר הדברים - שליש מהמחיר כאן. וכמובן קניתי דברים מיוחדים - כמו הבשמים של ASQ (בית הבשמים הסעודי).
לא הלכתי לא לפארק המים ולא לFERRARY WORLD - זה לא מענין אותי פשוט, זה בילוי למשפחות עם ילדים...
מה עוד?
אה, האוכל - לאכול שם זה כמו בבית! יש הכל, שפע של מזון זול טעים ומוכר - בשר על הגריל, סלטים וכו, גם יש אוכל אסיאתי, איטלקי, ומה לא. לכרסם משהו פשוט אפשר גם בעשרה שח - טורטיה עם חזה עוף ברוטב למשל....
מה עוד?

יש טיילת מקסימה באורך כ7 קילומטר, יש עוד תצפית אך נמוכה יותר בקניון MARINA MALL.
רמת בטחון אישי הכי גבוהה. אפשר לצאת חופשי גם בלילה ללא כל חשש לשוד או חלילה משהו יותר גרוע.
שמחתי לראות מצב חתולי רחוב שם - נקיים, בריאים ושמנים! מטפלים בהם מאד יפה ואוהבים אותם מאד.
הדבר שהכי אהבתי - רוגע. אמרתי לבן הזוג שלי שארבעה ימים לא יצאה לי מילה לא נורמטיבית מהפה... כי לא הייתה סיבה! לא דורסים, לא נדחסים, לא צועקים שם - פשוט אין שם סיבה לכעוס. שקט ושלווה! מנוחה לנפש.
האם הייתי רוצה לגור שם? לא. את הבית שלי אני הייתי רוצה בדוחא.
אבל חופשה לצורך מנוחה וקניות - בהחלט נחמד באבו דאבי.
 

Nרב

New member
רשמים ממש מעניינים


היית במקומות אחרים במזרח?
 
אם איים המלדיביים זה מזרח - אז כן.

גם את המלדיביים לא אהבתי. אבל זה היה קצת יותר נחמד. המלון היה מצוין, האוכל היה טעים מאד - לטעמי היה חסר ירקות (כי פשוט אין אותם שם) אבל הבשר ופירות יפ היו פצצה!
המקומיים גם שם היו די מגעילים - במזנון זול ליד שדה תעופה רציתי לקנות רק קפה שחור. לקחו ממני 5 דולר! בזמן שראיתי שמקומיים משלמים דולר או שניים (בכסף מקומי) על מגש מלא אוכל פלוס שתיה חמה. אבל מה אעשה? אלך מכות עם הקופאית השקרנית? (כמובן זה רק דוגמה אחת מרבות). ספריי הגנה משמש ב20 דולר- איך?כרטיס זכרון למצלמה של 1Gבלבד ב20 דולר -איך זה?
והיה שיעמום מוות שם. אין מה לראות ואין לאן ללכת. אם כבר בטן גב אז עדיף בסיני - יותר קרוב....
לא רוצה לשמוע יותר על אסיה. זה לא בשבילי. לא חסר מקומות יפים ומעניינים שהם גם נקיים ומתורבתים יותר. אפילו כאן באיזור ( 5 מדינות GCC).
 

xfwind

New member
כמה צעדים משם את בתאילנד או סינגפור


ואגב, הסינגפורים = סינים+מלאים+הודים. ללמדך שכל תרבות היא ברת חינוך.
 
תאילנד אף פעם לא היה יעד מעניין עבורי.

מי שמתלהב מהחופים פשוט לא ראה מה זה חוף מדהים באמת ( נדמה לי שהעליתי כאן את התמונות בעבר מ Inland sea ....).
סינגפור? הבנתי שלא ממש יש מה לראות או לעשות שם. ללכת לקניות? אחרי שרוקנתי את כל הקניונים באבו דאבי
?
לא , לא עזבו אותי עם אסיה. מי שאוהב - תהנו. לי אישית זה לא מתאים.
 
ישששש!תודה רבה!


מה שלא הקלדתי בגוגל לא הגעתי למסעדה הזאת. אחזור עם תמונות לאות תודה!

את הקנגורו ניסיתי בצורת הסטייק, ניסיתי גם את הגמל ,או אם לדייק - את בכר (baby camel), עכשיו התור של הזברות והתנינים! אבל גם קנגורו בצורות שונות זה יהיה נחמד (את הסטייק אהבתי מאד).
 
במילאנו לא הייתי מצטערת, אבל מאוד מעניין

לקרוא על מלזיה ויהיה מענין לקרוא על מקומות אחרים שהזכרת - אבו דאבי והאמירויות...
&nbsp
אילו חופים כן אהבת (כתבת שלא אהבת את החופים בתאילנד...)?
 
למעלה