וינה - מחפשת המלצות לקונדיטוריה ומסעדות

דניאלה1311

Active member
מנהל
וינה - מחפשת המלצות לקונדיטוריה ומסעדות
עבור המשפחה שלי שטסה היום. מודה מראש. המסעדות לא משהו פנסי, אבל טעים, שניצלים וכדומה ושאר מטעמים.
 

Yehuda500

Member
Figlmüller Wollzeile
אחלה שניצלים במרכז. יש לצפות לתורים ארוכים למדי.
בית הקפה Demel, גם הוא במרכז העיר
 

אודרי11

New member
אז ככה..
אם הם רוצים לא יקר ולא פנסי....בשביל עוגות , סנדביצים טובים ומטעמי קונדיטוריה, אני ממליצה על רשת אאידה AIDA ...הרשת הורודה מפוזרת עם סניפים בכל העיר...והשטרודל תפוחים שלהם, לא נופל מהיקר והסנובי במוסדות הידועים...רק במחיר מאד סביר.
שניצל כבר המליצו על פיגלמולר...גם אני, לקחת בחשבון שהמנה ענקית, ואם לא מדובר בחזרזירונים קטנים, אז שני אנשים יכולים להתחלק במנה...יש שניצל חזיר ושניצל עוף.
בעיקרון בכל פאב או מסעדה קטנה יכינו שניצל טעים
ממליצה להם לגשת לנאשמרקט, יש רכבת תחתית ממש עד השוק, קל מאד להגיע, זה ממש ליד מרכז העיר....ביום יש דוכנים של אוכל מהיר טעים וזול, נקניקיות, שניצל, אסיאתי, ואפילו פלאפל
בערב השוק הופך לרחוב של מסעדות...תענוג להסתובב שם, והמחירים ממש סבירים...אכלנו שם ארוחה אסיאתית מצויינת עם בירה ושילמנו משהו כמו 10 יורו לאדם.
 

אודרי11

New member
עוד משהו..
כשהם ליד הקתדרלה..ממש בפינה נמצאת מסעדת...מזנון..של אייל שני, אני יודעת שזה נשמע אידיוטי ללכת לשם...אבל האוכל ממש מעולה, יש מנות בפיתה כמו בתל אביב, ויש מנות נפלאות בצלחת, מהבשר והירקות המקומיים...מומלץ בחום.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
תודה תודה לשניכם

הילדים שלחו לי צילום של התורים לבידוק הבטחוני בנתב"ג, לא יאומן, אף אחד חוץ מאתנו, כנראה, לא נשאר במדינה. אבל בשעה טובה הם עלו לטיסה ונקוה שוינה (הגשומה כך מסתבר) תאיר להם את הפנים.
 
ממליצה בחום רב לחפש את אחד מ3 הסניפים של vapiano
אוכל איטלקי מצוין וטרי (מכינים על המקום מולך), לא יקר, וכל אחד ימצא שם את מבוקשו.
 

תומלול

New member
מסעדות שנהנינו בהן וסליחה שאני גרועה בכתובות...
חיפוש קטן בגוגל יניב גם את הכתובות. אני פשוט לא יודעת לשים את הקישורים כמו שצריך ולא שלא ניסיתי...

ULRICH - היה בדרך למלון שלנו. נכנסנו לארוחת בוקר ונהנינו.
KANOBA - המלצה מהמלון. מכינים מולך את הדגים - חלקם מאוד מוזרים...
MIA CUCINA - המלצה לאיטלקית מהמטייל
VAPIANO- מקבלים כרטיס בכניסה, בוחרים מכמה עמדות ומשלמים בסוף.
trattoria de paolo & anna - המסעדה ממוקמת ברחוב Burggasse 25, שהיה בערך 10 מטר מהמלון שלנו. איטלקית קטנטנה עם בערך 7-8 שולחנות בלבד. עברנו שם בדרך למלון ולמזלנו הזמנו מקום לשעה מאוחר יותר. אין תפריט. המלצרית זו הבת והאבא מכין מה שהוא רוצה... המלצה מלמטייל מאוד מוצלחת.

אנחנו כפי שניתן לראות מאוד לא בקטע של אוכל אוסטרי...
 
עוד מקום מומלץ: הבייזל (פאב ובית אוכל) Glacis נמצא Museumplatz 1 Viena 1070.
מנות מומלצות מנסיון: הגולש והשניצל הוינאי. הכרנו את המקום ממדריך וינה של לונלי פלנט.
 

דניאלה1311

Active member
מנהל
דיווח ראשוני
אתמול בלילה הגיעו ויצאו לחפש מסעדה. הם גרים בדירת BnB ליד הרינג, מאד מרוצים מהמיקום יש להם חדר שינה וסלון עם ספה נפתחת ועוד ספה (4 אנשים). נראה בהחלט סביר ומטבח מאובזר ומכונת כביסה. אכלו בשוק. איזה שוק שאלתי? אין להם מושג היה מאד טעים התנפלו על השניצלים והכל היה בסדר. סימן ההיכר היחיד לגבי השוק, היה מסך ענק שהקרינו עליו אופרות. סביר להניח שזה היה במרחק הליכה מדירת הנופש. לגבי השאר שהמלצתם כולכם, אני מאד מעריכה ומודה בשם הילדים, נשמע בהמשך מה איפה. ומה אכלו.
 

מ א1

New member
בדיוק חזרתי מוינה ביום שני שעבר...
עיר נפלאה... המלצות:
אם ממש מוכרחים ללכת ל"זאכר" אז לשים לב שיש עוד חלק של בית הקפה (sacher stube ) משמאל לכניסה שיש בה תור ארוך של תיירים...מגישים בדיוק את אותו תפריט ואותן עוגות - בלי תור!. בכיכר מול בית העירייה יש פסטיבל סרטים (פתוח עד 24:00 בחודשי הקיץ) עם מלא דוכני אוכל מכל הסוגים, הארצות ושתייה, סרטים ומוזיקה חינם אנחנו מאוד נהננו! ב naschmarket מלא מסעדות ובתי קפה, לא פנסי, ומגוון מסעדות (לא רק שניצל ובירה...). אהבנו גם בבוקר את רשת ankar קפה נהדר עם מאפים טריים ובמשך היום כריכים מצויינים. מאוד מומלץ (לטעמי) salm brau אם אוהבים אוכל וינאי ובירה משובחת (שניצל, צלעות וכד') אוכל טעים! נמצא ימינה ביציאה מארמון בלוודר התחתי. ובתי קפה בלי סוף: קפה דמל, קפה מוזיאום, קפה גלורייטה (בארמון שונברון) ממליצה לנסות את הקרם שניט הוינאי ולא ללכת ישר על העוגות המוכרות (זאכר, היער השחור)...הייתי נוסעת עכשיו שוב...יום נפלא
 
למעלה