שאלת "בוקינג"

טל מרום

New member
שאלת "בוקינג"

ביצעתי שתי הזמנות לצפון איטליה לשני מקומות שונים לאותם תאריכים.
עדיין לא סגרתי סופית את מסלול הטיול ולכן הזמנתי בינתיים 2 מקומות שונים. (ביטול חינם)
הטיול עוד חודשיים.

קיבלתי מייל מבוקינג שעלי לבטל את אחת ההזמנות.
אני שנים מזמינה בבוקינג ומעולם לא נתקלתי בכזה דבר.
האם יש שינוי כלשהו במדיניות ההזמנות של בוקינג?
מישהו מכיר את זה?
 

severino

New member
בין אם זה שינוי או מדיניות קיימת - זה מבורך

בסופו של דבר זה לתועלת הכלל.
 
קראתי איפשהו על מישהי שזה קרה לה

כנראה המטרה היא לשחרר מקומות לינה למי שרוצים ולא להגיע למצב של ביטול ברגע אחרון שיכול להיות מכאיב, במיוחד לבית עסק קטן.
משהו לקראת זה קרה לי לפני חודשיים בערך, כששיניתי מקום לינה. אחד היה מוזמן ולפני שביטלתי אותו הזמנתי שני לאותם תאריכים. מייד קיבלתי שאלה, תוך כדי הזמנה, האם את מודעת לכך שהתאריכים זהים והאם ההזמנה השניה מבטלת את הראשונה. עניתי שכן והראשונה בוטלה.
 

xfwind

New member
החזקתי לאחרונה שתי הזמנות באותו מלון...

אז מידי פעם כתבו לי וביקשו וכ'.
בגלל שלא ענו לי על שאלה ששאלתי אז "משכתי" קצת את הזמן עד שביטלתי את אחת ההזמנות.
 

תומלול

New member
אני לא קבלתי הודעה כזו, אבל כשאני מזמינה מופיעה לי הודעה

שיש לי כמה הזמנות לאותו תאריך.
לא היתה דרישה לבטל, אולי כי אני טסה בחגים וזה עוד קצת רחוק.
מעניין באמת!
 
משמח לשמוע

אני מכירה כמה אנשים שמזמינים באופן קבוע 3-4 מלונות בו זמנית באותה עיר לאותם תאריכים רק כי אין להם חשק להחליט עכשיו, אז הם תופסים את כל הפייבוריטים שלהם עד לדקה התשעים. השיטה הזו מזיקה למקומות הלינה (מה שגורם לחלקם לשנות בעתיד את חוקי הביטול או להתנות ביטול גמיש במחיר יקר יותר מלכתחילה) ומזיקה למטיילים שרוצים לתכנן ורואים שאין מקומות פנויים המתאימים להם בגלל כפל הזמנות שמיועד ממילא לביטול.
שמעתי שבוקינג.קום התחילה להעיר בעניין לכמה גולשים שעשו זאת באופן קבוע, וטוב שכך.
 

sol11655

New member
מתאים רק לישראלים ,ממתי ישראלים חושבים על אחרים .

 
למעלה