מחפש מלון במנהטן, עדיף קרוב ככל האפשר לטיימס סקוור

amirline

New member
מחפש מלון במנהטן, עדיף קרוב ככל האפשר לטיימס סקוור

אהיה בנסיעת עבודה ואאריך ב 3 ימים כדיי לטיל קצת בעיר, לא הייתי בניו יורק 10 שנים ובא לי קצת להיזכר במנהטן הגדולה, תקציב סביבות 500-600 שקל ללילה.

תודה
 
ממליצה על מלון אדיסון

שנמצא ברחוב 47-פינת ברודווי והשדרה השביעית,
מטרים ספורים ממשרד הכרטיסים והמדרגות האדומות של הטיימס סקוור (בין חצי דקה לדקה הליכה) וגם מתחנת הסאבווי של רח' 47 (עוד 15 שניות של הליכה)
הייתי שם ב 2014 והיה מצויין.
התקציב שלך גבולי למלון הזה, ובטח שלא יספיק לחדרים המשודרגים שלהם בקומות הגבוהות, אבל מידי פעם הם (עדיין) שולחים אליי מייל עם סייל שתקף לשעות/לימים הקרובים - לפעמים גם בסכומים שכתבת.
שווה לחטט באתר שלהם ולבדוק לגבי חדרי Classic (אלה החדרים הלא משודרגים. הייתי בחדר כזה וממש אין לי טענות, לא צריך יותר מזה) ולראות אם יש מבצע.
חפש לגביהם חוו"ד מעודכנות ב Booking, אני מקווה שהם לא התדרדרו בשנתיים-שלוש האחרונות...
 

amirline

New member
בבוקינג הציון 7.5, סביבות 670 ללילה זה בסדר מבחינתי

 

amirline

New member
תודה על המאמץ


 

חיפאית88

New member
רק אומרת...

שאנחנו ממש לא אהבנו את הלינה על טיימס-סקוור, מקום נחמד לעבור בו ביום ובערב ולהתרשם אבל המסעדות גרועות ויקרות, אי אפשר ללכת ברחוב מרוב אנשים ופשוט לא איזור שמהנה להסתובב בו ליותר בפעם בטיול.
&nbsp
בכל מקרה אנחנו הזמנו חדר דרך פרייסליין, בחרנו את האזור הספציפי, 4.5 כוכבים ומעלה והצענו כמה פעמים בהפרשים על 5$ עד שזה קיבל את ההצעה שלנו וקיבלנו את המריוט מרקיז שזה ממש ממש ממש על טיימס סקוור ואפילו כשבאנו נתנו לנו חדר גדול עם נוף לטיימס סקוור, אז בהחלט הייתי מנסה שם.
 
למעלה