דווקא היה מטוס נוח מאוד, בקו של אייר ניו זילנד
יצא לי לטוס במטוס הספציפי הזה כמה פעמים בעשור הקודם, כשמספר הזנב שלו היה עדיין ZK-NBV, במסלול אוקלנד ניו זילנד - לוס אנג'לס - לונדון. מדובר בטיסות נורא ארוכות (12 - 14 שעות לכל מקטע, והפסקה של שעתיים ב LA), והניו-זילנדים שחיים על הקו הזה ומתורגלים בעניין היו בונים להם מן "קן" משמיכות במושב הזה ומשתבללים בו במשך כל הטיסה.
באותה תקופה, מערכת המולטי-מדיה של המטוס הזה הייתה מבין המתקדמות מסוגה - ברמה שלא מביישת מטוסים עכשוויים. המון סרטים, מסך גדול יחסית (במיוחד במחלקת עסקים), מערכת "מפות טיסה" ומצלמות חוץ עשירה...
מה שאהבתי אז בטיסות הארוכות הללו זה שחוץ מדיילים, לאייר ניו זילנד היה "קונסיירג' " במטוס - שלפחות בארבע מהטיסות שלי איתם היה בחור ענק (לפחות 2 מטר גובה ולפחות 150 קילו...), במדים דמויי תילבושת של באטלר אנגלי ועם חיוך ענק - שהיה מסתובב כל הטיסה הלוך ושוב במטוס ודואג לטפל בבקשות הנוסעים. דברים כמו סידורי קרקע ביעד, פרטים על טיסות המשך, לדאוג שנוח לך... היה בזה טאץ' יפה.
המטוס הזה היה משלים את הקפת כדור הארץ מלונדון במסלול לונדון - הונג-קונג - אוקלנד ניו זילנד.
והוא הקיף את הגלובוס 3 פעמים בשבוע, כל שבוע כמעט, במשך יותר מ 15 שנה...