חברת WAMOS

תומלול

New member
חברת WAMOS

האם מישהו מכיר את החברה?
התבשרנו עכשיו שבגלל חידוש צי המטוסים של אלעל, הטיסה שלנו תתבצע על ידי חברת WAMOS.
אשמח לשמוע ממי שטס איתם קצת תובנות.
תודה
 

Boston Guy

New member
האוליגרכים צוחקים על תושבי ישראל בפרצוף

WAMOS נמצאת בבעלות חלקית של משפחת אריסון - היא חברת בת של קרנבל קרוז'ס.
אז בעצם - מה שאת כותבת אומר שמשפחת בורוביץ' נותנת פרנסה למשפחת אריסון...
חברת WAMOS היא חברת צ'ארטרים שנכון להיום מפעילה צי של ארבעה מטוסי בואינג 747-400 קשישים ושחוקים (שהם קנו משומשים מאוד מאייר ניו זילנד ואחרים ש"הוציאו להם את המיץ") ושני מטוסי איירבאס 330 שכורים שגם הם נוגעים בגיל 20.
המטוס שכנראה הם יפעילו עבור "אל על" הוא מטוס שהיה של אייר ניו זילנד (נכנס לשרות ב 1989),וכשאייר ניו זילנד החליטו שהוא שחוק מדי והחליפו אותו בדרימליינר - WAMOS קנו אותו מהם. זה היה בסוף 2014.
WAMOS מייד החכירו אותו ל"סעודי עראבייה אייליינס".
הסעודים החזירו את המטוס ל WAMOS בינואר 2017 - והינה עכשיו בורוביץ' עוזר לאריסונים לעשות קצת כסף מהגרוטאה.
 

xfwind

New member
אז מה שאתה אומר זה: "אל על - הכי טוב שתשאר בבית"


והנה גם אנחנו בקרוב על טיסה ארוכה של וואמוס.

שמחתי, חשבתי לפחות שהצוות יהיה קצת "חו"ל" - אם הנוסעים לא..



בכל אופן זו היתה הטיסה הנוחה מבחינתנו.
מבטיח לדווח
(כיוון אחד וואמוס וחזרה אל-על)

 

לאונידס

Active member
קודם זה היה בגלל שביתות הטייסים


הטייסים לא שובתים אז ההנהלה מצאה תירוץ חדש.
אל על רוצה לעבוד עם עובדי קבלן כמו שהרבה מאוד מעסיקים במשק מעדיפים לפגוע בעובדים ולא להעסיק אותם ישירות אלא דרך קבלן. השאר סיפורים.
&nbsp
תצפה לבלגאן בהושבה, במיוחד אם הזמנתם מחלקת תיירים פלוס.
אלו עוד פרמטרים חשובים לך? כי תכלס אין הרבה הבדל.
&nbsp
 

לאונידס

Active member
באל על יש מושבים איקונומי פלוס, בוואמוס אין

אם הנוסעים רכשו את המושבים האלו למטוס של אל על והטיסה במטוס אחר, איפה הם ישבו?
מילא אם תצורת המטוס היתה זהה, אולי אל על לא היתה מנצלת הזדמנות לעשות בלגאן ושומרת על ההושבה, אבל במטוסים בתצורת הושבה שונה הבלגן מובטח.
 

xfwind

New member
טלפונית מול אל על. הודיעו שוואמוס ומסרו הושבה לפי וואמוס

בחזרה זה אל-על וההושבה לפי אל על. אם המטוס לא יגרט עד אז.
 

תומלול

New member
הזמנו מושבים רגילים ללא תשלום (אי שם בסוף המטוס)

אני שמחה לשמוע שאין הרבה הבדל. יותר מוטרדת מזה שאני מבינה ממה שכתבו כאן שמדובר במטוסים ישנים?
לא שיש לי מה לעשות בנושא, אבל ידע הוא כוח (?) - לפחות לצורך הרגעת בן הזוג...
 

YosMan1

New member
מסתבר שאל על חכרה שוב מטוס לטיסות לבנגקוק וברצלונה

עד סוף אוקטובר בינתיים,
מצ"ב ההודעה של אל על:
 

Boston Guy

New member
דווקא היה מטוס נוח מאוד, בקו של אייר ניו זילנד

יצא לי לטוס במטוס הספציפי הזה כמה פעמים בעשור הקודם, כשמספר הזנב שלו היה עדיין ZK-NBV, במסלול אוקלנד ניו זילנד - לוס אנג'לס - לונדון. מדובר בטיסות נורא ארוכות (12 - 14 שעות לכל מקטע, והפסקה של שעתיים ב LA), והניו-זילנדים שחיים על הקו הזה ומתורגלים בעניין היו בונים להם מן "קן" משמיכות במושב הזה ומשתבללים בו במשך כל הטיסה.
באותה תקופה, מערכת המולטי-מדיה של המטוס הזה הייתה מבין המתקדמות מסוגה - ברמה שלא מביישת מטוסים עכשוויים. המון סרטים, מסך גדול יחסית (במיוחד במחלקת עסקים), מערכת "מפות טיסה" ומצלמות חוץ עשירה...

מה שאהבתי אז בטיסות הארוכות הללו זה שחוץ מדיילים, לאייר ניו זילנד היה "קונסיירג' " במטוס - שלפחות בארבע מהטיסות שלי איתם היה בחור ענק (לפחות 2 מטר גובה ולפחות 150 קילו...), במדים דמויי תילבושת של באטלר אנגלי ועם חיוך ענק - שהיה מסתובב כל הטיסה הלוך ושוב במטוס ודואג לטפל בבקשות הנוסעים. דברים כמו סידורי קרקע ביעד, פרטים על טיסות המשך, לדאוג שנוח לך... היה בזה טאץ' יפה.

המטוס הזה היה משלים את הקפת כדור הארץ מלונדון במסלול לונדון - הונג-קונג - אוקלנד ניו זילנד.
והוא הקיף את הגלובוס 3 פעמים בשבוע, כל שבוע כמעט, במשך יותר מ 15 שנה...
 
מה הסיפור עם הפיקסציה הזו על אל על?

אני מבינה כשמישהו שואל על החלפה כי הוא הופתע (לא שברור לי למה כי אל על עושים את זה כל הזמן), אבל למה עולות פה חדשות על כל דבר קטן שקשור לאל על כל הזמן, ולמה מתעסקים בהם כל כך הרבה? מי שלא רוצה לטוס איתם ממילא לא טס איתם, מי שכן זו בעיה שלו (הציבור לא לומד), וחברה לאומית הם לא.
 

תומלול

New member
אנחנו באמת הופתענו ולכן שואלת. לא היתה לנו ברירה מבחינת חברה

בגלל נסיבות רפואיות בטלנו טיסה בשנה שעברה ודווקא באל על הלכו מאוד לקראתנו ונתנו לנו לשנות את הכרטיסים למועד אחר ללא חיוב בדמי שינוי (שמסתכם בכמה מאות דולרים).
אז כן. זה המצב. לכן רציתי לדעת קצת חוויות של מי שטס איתם. הטיסה שלנו לברצלונה בחגים.
 
אולי לא הובנתי נכון

השאלה שלי היתה ליוסי א' שמעלה כל הזמן ידיעות על אל על.

לגבי ההפתעה - אל על עושה את זה כל הזמן. רק היום הוריי סיפרו לי שקרה להם אותו הדבר. זה לא חיסרון בהכרח, אם שוב יהיו שביתות טייסים ועובדים באל על כמו שהיה השנה, לפחות הטיסה עם ואמוס תצא לדרך...
בעיניי זה לא כזה משנה בטיסות לאירופה. הטיסה קצרה, הביטחון עדיין נעשה על ידי אל על, חוקי הטיסה (מבחינת משקל מזוודות וכו') הם אותו הדבר בהחלפה כזו והמסלול אותו מסלול.
 

yossialef

New member
גם לא הובנת נכון ולצערי לא הבנת במה מדובר

לצערי הרב חברת אל-על היא המובילה מבחינת מספר הנוסעים בנתב"ג.
בשנת 2016 הטיסה מעל 5.5 מיליון נוסעים לעומת טרקיש במקום השני המדגדגת בקושי את מיליון הנוסעים. לא להתייחס לחברה המטיסה הכי הרבה נוסעים מנתב"ג ורובם ישראלים, זו מדיניות של בת יענה. נראה לי שאני עושה שרות נכון לקוראי הפורום דווקא לחברת תעופה שגם אני לא מסמפט אותה. אגב.... לא אני פרסמתי את לו"ז הטיסות של חברת WAMOS.

כל מה שתכתבי על אל-על אולי מוצדק ואולי לא. אבל, אי מתן אינפורמציה חיונית על חברת תעופה "מסויימת" שהיא חברת התעופה המובילה בנתב"ג לא הגיוני
ולא מקובל בעולם התעופה.

לא רוצה לקרוא על אל-על אך תקראי, רק אל תמנעי זאת מקוראי הפורום עם נסיון להטיל צנזורה והערות לא מובנות בגלל חוסר הבנה.
 
למעלה